Welk middel beste mee te beginnen?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Kameeltje
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 22 okt 2008, 15:59
Contacteer:

Welk middel beste mee te beginnen?

Bericht door Kameeltje »

Ik heb me al zoveel mogelijk in proberen te lezen via o.a de zoekfunctie op dit forum. Toch heb ik nog een vraag waar jullie hopenlijk mee kunnen helpen.

Met welk middeltje kan je nu het beste beginnen? Ik lees over Obadan en Odorex dat dit toch wel paardenmiddelen zijn? Om meteen met een paardenmiddel te beginnen lijkt mij niet erg handig? wat als dat paardenmiddel al niet werkt, wat moet je dan gebruiken :shock:
Ik denk dat ik mijzelf nog gelukkig mag prijzen dat ik niet zo vreselijk veel zweet als sommige van jullie. Maar ook ik heb last van vreselijke zweetplekken onder mijn oksels en pas mijn kleding daarop aan. Vreselijk om er zoveel mee bezig te moeten zijn!

Ik wil dus graag 1 van de middeltjes uitproberen, maar met welke begin ik nu het beste? Ik zie door de bomen het bos niet meer :lol:

Mijn oksels zijn helaas wel erg gevoelig...
Iemand tips wat ik het beste kan gebruiken?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2782
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi, welkom op dit forum.
ik zou beginnen met odoban.. kun je bestellen door op de link van sweat guide onderaan de pagina te klikken.

Echt een paardemiddel is het ook weer niet, maar het werkt bij heel veel mensen erg goed.... ik zou daar mee beginnen.

Mocht dat niet werken dan kun je botox injecties overwegen.

Groetjes Thijs
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik zou beginnen met Odorex Extra Dry. Die is wat goedkoper dan Obodan (ik geloof iets van 2 of 3 euro tegenover 15 euro) en is gewoon te koop bij de Kruidvat en/of Trekpleister.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht