Tips voor irritatie na gebruik Odaban?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Marleen1979
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 28 jul 2008, 14:12
Contacteer:

Tips voor irritatie na gebruik Odaban?

Bericht door Marleen1979 »

Ik gebruik sinds een tijdje Odaban. Het helpt erg goed, maar ik heb nu wel geirriteerde oksels. Hebben jullie dat ook? Iemand tips om de irritatie tegen te gaan? Ik word soms echt wakker van de jeuk. Heel vervelend dus...
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

jaaa die jeuk ow vreselijk ja!
Na een tijdje gebruiken had ik het niet meer, maar als ik 1 dag langer wacht met opdoen heb ik het weer...
of als ik het te vaak op doe dan gaat het fikken branden pijn doen en zijn de volgende ochtend mijn oksels rood...

Hoe ik het een beetje oplos? Talkpoeder en eventueel uiercreme ofzo...
maar ook ik zoek nog verder naar een betere oplossing..

de beste tot nu toe eigenlijk: wachtten tot je zo moe ben dat je bekant vanzelf in slaap valt en dan opdoen... dan slaap je namelijk gelijk na het opdoen, dus minder last van irritatie.. maar idd, ook nog steeds de kans om s nachts wakker ervan te worden, wat niet fijn is (ook niet voor degene die naast je ligt, mijn vriend ergert zich er soms ook groen en geel aan...)
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

plus ik laat tegenswoordigs mijn nagels langer worden... dat krauwt wat fijner..
maar tis wel stom..
lijkt ook wel of het om een bepaald tijdstip ook pas gaat jeuken, 24 uur na het opdoen ofzo :S
edje
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 10:21
Contacteer:

Re: Tips voor irritatie na gebruik Odaban?

Bericht door edje »

Ik krijg jeuk en pijnlijk "geprik" als ik het rechtstreeks op spuit. Maar als ik 1 of 2 keer spray op een watje en voorzichtig de oksels dep dan is het goed en heb ik er geen last van. In principe hoef je maar heel weining te gebruiken. Met rechtstreeks sprayen heb je al snel teveel op één plek wat irritatie veroorzaakt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht