bekend met crystal spring?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
angela12
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 22:57
Contacteer:

bekend met crystal spring?

Bericht door angela12 »

Hallo allemaal,

Zijn er mensen die bekend zijn met crystal spring? Ik zag net een advertentie op de site(sweat guide) beneden, Schijnt 100 procent natuurlijk te zijn, beter dan alle andere troep?

Hoop op jullie reacties,

gr melek
hoi
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:08
Contacteer:

Bericht door hoi »

dit staat op hun eigen site:

Crystal Deodorant:
I’m a totally natural deodorant made from crystalised mineral salts. I work by leaving a microscopic layer of these mineral salts on your skin which inhibits the growth of odour causing bacteria, leaving you odour free for up to 24 hours.

lijkt mij dus, dat het tegen het de bijkomende geur is en niet een anti-transpirant
Stippel
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 08 sep 2008, 11:47
Contacteer:

Crystal Spring

Bericht door Stippel »

Dit soort deo's worden gemaakt van Aluin of minerale zouten en laten een laagje achter op de huid waardoor je minder zweet. Om te weten of het werkt en of je er niet allergisch voor bent is er maar 1 oplossing namelijk proberen. Ondanks dat ze allemaal natuurlijk zijn, zijn er veel verschillen. Ik heb een zelfde soort produkt van De Tuinen een paar jaar gebruikt en dacht met een andere goedkoper uit te zijn. Ik heb het uitgeschreeuwd van de pijn en ondanks dat het er maar een uurtje op heeft gezeten heeft de genezing van mijn oksels een hele week geduurd.

Ondanks dat vind ik het wel een aanrader. Ik heb gewoon een merk gehad waar mijn extreem gevoelige huidje niet tegenkon. Uiteindelijk ben ik met de Kristaldeo van De Tuinen gestopt omdat ik er allergisch op begon te reageren maar dat is voor mij gewoon. Ik kan hooguit 2 jaar hetzelfde gebruiken en dan begin ik er een allergie voor te ontwikkelen.

Ik hoop dat je iets aan deze info hebt.
Groetjes van Ria
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

minder zweten met zouten

Bericht door jp »

Beste,
Van aluin wordt inderdaad aangenomen dat het het zweten een beetje verminderd. Producten op basis van mineraalzouten verminderen absoluut niet het zweten. Het is uitsluitend gericht om de zweetgeur tegen te gaan. ( wat het ook zeer goed doet). Het zout creeert een milieu op de huid waar bacterieen zich niet kunnen vermenigvuldigen welke verantwoordelijk zijn voor zweetlucht.

Wat irritatie betreft: niet aanbrengen indien je net je oksels hebt geschoren of wondjes op de huid hebt

JP
Plaats reactie