Sweat-guide.nl wel betrouwbaar??

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Brainstorm
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 20:28
Contacteer:

Sweat-guide.nl wel betrouwbaar??

Bericht door Brainstorm »

Heeft iemand al iets gekocht op sweat-guide.nl Ik krijg het idee dat Odaban me niet gegunt is. Ik heb het goedje eerst op ebay besteld en betaald maar deze is nooit aangekomen weg 11€. Nu vorige week zondag hier besteld en gelijk betaald en tot nu toe nog geen status update van mijn bestelling. Ik heb al een mail gestuurd en meerdere malen geprobeerd te bellen maar ik krijg geen reactie :(
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik hoop het wel. :) Ik heb een paar dagen geleden ook Obodan besteld en 15 euro overgemaakt. Ik heb nog niets ontvangen ondanks dat het op voorraad was en dus direct leverbaar. Ik wacht dit weekend nog even af, mocht ik dan nog niets ontvangen hebben dan ga ik er achteraan.

Maar het overgemaakte geld kun je toch ook weer terug boeken? Tenminste, volgens mij moet dit kunnen... :?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Zo ver ik weet is sweat-guide.nl gewoon betrouwbaar hoor!!!
Brainstorm
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 20:28
Contacteer:

Bericht door Brainstorm »

Terugboeken gaat niet meer. Alleen als het nog niet is bijgeschreven op de ander zijn rekening. Helaas :(
bonjovi202
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 24 jul 2008, 19:05
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door bonjovi202 »

Heb het vorige week donderdag besteld en betaald en heb het afgelopen woensdag binnen gekregen. Bij mij staat er ook niets bij me status in me account. Heb ze afgelopen zondag gemaild via hun site maar daar hebben ze ook niet op geantwoord.
Brainstorm
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 20:28
Contacteer:

Bericht door Brainstorm »

Ahzo oke bedankt dan zal het volgende week wel ergens komen :)
Remon
Vijver
Vijver
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Remon »

Ik heb zondag besteld en het pakje ligt nu op het postkantoor op me te wachten. Het duurt nu iets langer omdat die JP van sweat-guide met vakantie is, denk ik.
Brainstorm
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 20:28
Contacteer:

Bericht door Brainstorm »

een uur na dat ik het bericht plaatsen lag het pakketje in de bus kan niet wachten om het uit te proberen. Als het niet werkt heb ik zon beetje alle zalfjes gehad en ga ik een drionic aanschaffen. Helaas vergoed mijn verzekering het niet ook niet op advies van de dermatoloog :(
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

sweat-guide

Bericht door jp »

Beste allemaal.

Sweat-guide heeft de afgelopen week met een reeks storingen te maken gehad waardoor bij ons de bestelling pas later doorkwam en de status van bestelling niet goed werd doorgegeven.

Op dit moment worden bestellingen dagelijks uitgeleverd echter er kan nog vertraging van 2 /3 dagen in zitten. excuus hiervoor.

Klanten die nu langer dan 3 dagen ( het weekend uitgesloten) hebben moeten wachten kunnen mij een mail sturen en krijgen 1 fles odaban gratis geleverd, mocht het geld al overgemaakt zijn wordt dit teruggeboekt.

Aangezien ik zelf met vakantie ben zal ik vanaf 10 augustus aktie ondernemen.

Per 11 augustus draait de webshop weer optimaal en zal ook de bestelstatus weer zichtbaar zijn.

Excuus voor de vertraging.

Sweat-Guide
Jean-Pierre
lisettebooy
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 22 jul 2008, 21:44
Contacteer:

Bericht door lisettebooy »

Bij mij duurde het ook wel lang voordat ik hem kreeg.
Ben vrijdag tot maandag naar terschelling geweest en toen ik thuis kwam lag het op tafel dus ben wel blij dat ik hem binnen heb en m nu mee kan nemen naar kreta!
JayK
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 19:27
Contacteer:

Bericht door JayK »

lisettebooy schreef:Bij mij duurde het ook wel lang voordat ik hem kreeg.
Ben vrijdag tot maandag naar terschelling geweest en toen ik thuis kwam lag het op tafel dus ben wel blij dat ik hem binnen heb en m nu mee kan nemen naar kreta!
dus zonder het weekend meegerekend 1 dag moeten w88...

Damn, hoe heb je 't volgehouden? ;)
Jan1
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 09:47
Contacteer:

Re: Sweat-guide.nl wel betrouwbaar??

Bericht door Jan1 »

Ik heb goede ervaringen met Obadan en ook de verzending is destijds heel vlot gegaan.
Het werkt bij mij goed maar de laatste tijd zie ik er heel erg tegenop om het 's avonds, voor het naar bed gaan, te gaan gebruiken.
Het prikt bij mij enorm en heb dan de neiging om het weg te wassen maar dat schiet natuurlijk niet op.
Het is mij ook niet geheel duidelijk hoe de behandelwijze is.
Moet je het nou op een watje spuiten en dan aanbrengen of direct vanuit het flesje onder je oksel spuiten?
Kan iemand mij vertellen of die ook de ervaring heeft dat het zo heel erg prikt en wat er aan te doen is of een behandelwijze?
Ik wacht de reacties af.
Groet,
Jan
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: Sweat-guide.nl wel betrouwbaar??

Bericht door jp »

Beste jan,

Ik als eigenaar van sweat-guide en officieel importeur van odaban wil je graag als volgt informeren.

Indien odaban toch irritatie geeft op de huid dien je als volgt te werk te gaan.

Odaban via wattenschijf aanbrengen
deppend op de huid aanbrengen ( niet teveel)
daarna talkpoeder aanbrengen, dit elke dag blijven herhalen totdat succes bereikt is.

PS voor allen op dit forum: indien odaban u niet bijtijds bereikt ligt dit niet altijd aan ons, wij ervaren af en toe dat flesjes te laat door de post worden bezorgd en soms kwijt raken. In 99,5% worden al onze bestellingen binnen 1 dag geleverd.

Vrgr
JP
Jan1
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 09:47
Contacteer:

Re: Sweat-guide.nl wel betrouwbaar??

Bericht door Jan1 »

Beste JP,
Dank voor de reactie op mijn vraag.
En ik kan u melden dat het echt helpt wanneer je na het aanbrengen ook talkpoeder aanbrengt.
Ik ben er heel blij mee.
Groet,
Jan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht