probleem met overmatig zweten

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
jampa
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 08 mei 2008, 20:37
Contacteer:

probleem met overmatig zweten

Bericht door jampa »

zoals jullie al hebben gelezen leid ik ook aan overmatig zweten,
maar ik heb et aan mn handen en voeten.
elke keer als ik zenuwwachtig word druipt het eruit kweet er nix tegen heb al gegooglt enzo maar kon nix vinden. :cry:

mischien dat 1 van jullie een zalfje ofzo weten voor de handen en voeten :(
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Voor de voeten kun je die pedicare zalf gebruiken. Zie logo onder aan de pagina. Voor handen durf ik het niet te zeggen. Mischien iontoforese apparatuur ???

groetjes Thijs enne succes
jampa
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 08 mei 2008, 20:37
Contacteer:

Bericht door jampa »

kzal em probere en bedankt daar voor maar jammer dat er nog geen antwoord voor mijn handen is khad ook ergens op het forum gelezen dan er een maand geleden een product uit is gekomen voor de handen weet iemand daar mischien iets meer over?

ohjah en kan je pedicare ook in een drogist kope of moet et speciaal via een site
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

re Voeten en handen

Bericht door jp »

Hoi
Hand lotion van neat fead uit New Zeeland kan je binnenkort bestellen in Nederland www.sweat-guide.nl. Dit is een product op aluchlo basis met ook een conditioner zodat je handen niet zo snel uit drogen. Let er wel op dat handen erg lastig zijn te behandelen en niet altijd het juiste resultaat geven. Iontoforese kan dan een oplossing zijn.

Voor je voeten heeft kan je ook specifiek voor de voeten gaan bestellen. Overigens heeft Odaban ( alleen heb ik dat van de eigenaar van Odaban!!!) ook hele goede effecten tegen overmatig transpireren van de voeten. Kijk maar op hun website www.odaban.com. Ook dit is binnenkort in Nederland leverbaar.


Groet
jean-Pierre
lin27
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 10 mei 2008, 22:01
Contacteer:

Bericht door lin27 »

Hallo,

Ik heb sinds 2 jaar ontzettend last van overmatig zweten onder mijn oksels en mijn handen. Eerst dacht ik dat ik een soort van griep had die niet door wilde zetten maar ik had verder geen symptonen dus begreep op een gegeven moment wel dat dat het niet was. Later zei een vriendin dat ik misschien ergens mee zat en dat ik daar over moest gaan nadenken. Nu 2 jaar later weet ik dat ik nergens over in zat.
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar "iets" dat mij hiermee kan helpen, deo`s zalfjes, de sauna, ben gaan sporten want ik dacht misschien is mijn conditie wel zo slecht. Maar niets hielp.
Ik werk als receptioniste, en het is zo ontzettend genant die zweet plekken, dus ik zit nu met servetten onder mijn shirt. Ik schaam me dood.
Het is nu al zo erg dat ik niet meer uit ga, ik probeer bepaalde situaties te vermijden, draag alleen zwarte kleding (dan valt het minder op).
Ben zo bang dat ik in een isolement terecht komt, eigenlijk is dat al het geval. Zit meer en meer alleen thuis.
Je word er zo onzeker van, waardoor je meer en meer gaat zweten, ben ook ontzettend bang dat mensen het gaan ruiken.
Nu lees ik dat er verschillende methodes zijn om er toch vanaf te komen, dat geeft mij wel hoop. Wel meteen heel drastisch om een operatie te moeten gaan doen.
Ben eigenlijk ook wel een beetje opgelucht dat er meer mensen zijn die hier last van hebben, dat je niet alleen bent.

Hoe hebben jullie dat ingang gezet, moet je je ergens melden bij de huisarts bv.

Groetjes Linda
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi linda,

Welkom op dit forum. Zoals je ziet ben je zeker niet alleen. Wil je het in gang zetten dan is een eerste stap de huisarts. Vertel hem of haar hoe erg je er last van hebt en hoezeer het je leven beinvloed. Hij kan je doorverwijzen of tabletten of aluminium chloride voorschrijven.

Succes,

Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht