Syneo 5

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

erwin100
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 22 apr 2008, 10:23
Contacteer:

Syneo 5

Bericht door erwin100 »

Hoi, ik heb al een tijdje zitten lezen hier op het forum omdat ook ik behoorlijk zweet onder de oksels.
Na veel lezen kwam ik positieve verhalen tegen van syneo 5, ik heb het gekocht en gebruik het nu een maand of 2 en ik moet zeggen, het werkt gewoon perfect bij mij.
Geen last meer van zweet vlekken en zweetlucht, alleen na flinke lichamelijke inspanning natuurlijk wel een beetje, maar dat lijkt mij normaal.

Voor de mensen die syneo 5 te duur vinden, vindt ik dat je niet moet zeuren, na 2 maanden gebruik is mijn flesje nog meer dan half vol, dus voor 25 euro ben je ongeveer een half jaar zweet vrij, nou dat lijkt mij toch echt niet te duur.

Een tevreden syneo 5 gebruiker.
elke1987
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 24 apr 2008, 18:38
Locatie: tilburg
Contacteer:

Bericht door elke1987 »

idd, syneo 5 werkt goed!!!
8)
Sannie
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 18 jun 2008, 16:17
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door Sannie »

[erwin100
Voor de mensen die syneo 5 te duur vinden, vindt ik dat je niet moet zeuren, na 2 maanden gebruik is mijn flesje nog meer dan half vol, dus voor 25 euro ben je ongeveer een half jaar zweet vrij, nou dat lijkt mij toch echt niet te duur.]

Nou gebruik het nu een paar dagen, maar ben er nu al blij mee, en bij de etos is tie volgens mij goedkoper dan 25 euro, voor de krentenkakkers onder ons ;)

liefs,

San
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

kom net een foto van syneo 5 tegen, en toen herinnerde ik het me, deze heb ook ik al een keer geprobeerd, met weinig tot compleet geen succes...
odaban besteld, hopelijk doet deze het wel
:cry:
Sloefje
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 16:04
Contacteer:

Bericht door Sloefje »

Ik heb een halfjaar geleden ook Syneo 5 gekocht. Werkte in totaal 1 dag...ik vond het echt verschrikkelijk. :( Ik had zoooo lang zitten zagen tegen mijn moeder dat ik dat spul wilde gebruiken en dan kreeg ik geen resultaat. Een paar dagen geleden heb ik achter haar rug om Oderex extra dry gekocht. Deze werkt al drie dagen :) ik hoop dat het zo blijft!
Blackboard
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:58
Contacteer:

Bericht door Blackboard »

Ik heb Syneo 5 bijna een jaar gebruikt. Het zweten werd wat minder, maar ik was nog niet geheel tevreden. Vaak nog betere berichten gelezen over Odaban, maar doordat het alleen in Engeland te verkrijgen was durfde ik nooit de gok te nemen het daar te bestellen.
Maar sinds dit jaar is er ook een Nederlandse leverancier van Odoban, dus toen eindelijk het eens geprobeerd. En tot mijn verbazing is dit het enige middel dat tot nu toe echt werkt, ik heb gewoon droge oksels! Daarbij is het ook maar 15 euro per flesje en heb je veel minder nodig, dus een stuk goedkoper dan Syneo 5.
Marieke
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 13 jun 2005, 10:56
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door Marieke »

Door jullie forum ben ik een paar jaar geleden begonnen met Syneo5 en ik ben jullie nog steeds dankbaar voor de tip. Er is sindsdien echt een wereld voor me open gegaan en ik ben zo blij dat ik er niet meer elk moment van de dag aan hoef te denken.
Hier dus een tevreden gebruiker; al 3 jaar lang!
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door Riian »

Zo, ik ben nu zo´n 2 weken bezig en het is beduidend minder! Binnenkort ga ik de stad in en eens rondkijken voor gekleurde truitjes :cheer Een vermindering van zeker zo´n 80%! Ik ben het dragen van zwart zo moe! Met stappen e.d. moet ik idd nog wel zwart aan, maar een stage of schooldag zou ik zweetloos door moeten komen. Oleee!
Druppeltjuh

Re: Syneo 5

Bericht door Druppeltjuh »

ik ben hier ook een nieuweling lees dat dit ook goed kan werken heb nu eerst odaban gekocht krijg over 1 dag binnen hopelijk kijken of dat werk. maar dat syneo 5 is dat eig dan gewoon een deo dan die ook lekker ruikt of niet ? want dan kan ik die er mooi bij gebruiken als het nog nodig is :D ???
patient
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 15:44
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door patient »

Heey
Ik wou eventjes vragen aan de mensen die Syneo5 gebruiken.
Is het ook voor zweetHANDEN???
Want op de verpakking van Odorex Extra Dry en Syneo5 staan alleen gebruiken voor oksels!
Maar ik had eens gelezen dat mensen het ook voor de handen gebruikten.
LAAT AUB WETEN OF DIT HELPT!!
DANK JULLIE WEL!!
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Oplossing voor zweethanden? Nee, Syneo her een zwakke antiperspirant. (<-- nederlands sprake!!!) :D

Liefs Paul :beer
patient
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 15:44
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door patient »

Weet iemand wat voor zweetHANDEN heel goed werkt??
AUB laat het weten!
dank jullie wel. ;)
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door Paul P. Kopinsky »

As I said, I'll try iontoforese this month and I will let you know what happens ... Recently I've started to treat my palms with a combinated therapy using Antihydral creme and AHC30 forte antiperspirant, which contains 30% AlCl. Until today it reduced my sweating like 80% or something. I'm quite happy now but I hope an additional Iontoforese therapy will help even better! :?

Afbeelding Afbeelding

google said:
Antihydral: http://goldpharma.com/?show=search&sear ... lang=DUTCH
AHC30 forte: http://zweethanden.info/ahc_forte.html

TOT ZIENS!!! Paul from Poland :beer
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door EHV »

Heb na vele frustraties en onzekerheden ook maar eens Syneo 5 aangeschaft (voor 19 euro), maar het is de 1e test zojuist al niet doorgekomen..
Zo apart dat ik alleen zweet in grote gezelschappen, bij stress situaties enz. Gelukkig ruik ik nooit, maar het is gewoon zo vervelend. Heb een aant jaar Oderex flacon gebruikt en dat werkte wel aardig, maar dat doet nu ook niet veel meer. Zelfde verhaal als Deoleen, werkte na een tijdje ook niet meer..
Beetje jammer dat syneo ook niet blijkt te werken. Valt toch erg tegen. Ik ga denk ik als laatste redmiddel Odaban nog maar eens aanschaffen. En anders moet ik me er maar bij neerleggen.. waardeloos!
jan10
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 12:57
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door jan10 »

Hoi EHV,

Ik het dus precies hetzelfde. In grote gezelschappen met andere mensen om me heen begin ik altijd flink te zweten, wat kan je hier dan tegen doen? Ik heb tot nu toe nog niets gebruikt, maar het is gewoon flink irritant..syneo 5? of dat andere spul..Ah20 ofzo?

Groet Jan
Plaats reactie