Ik heb een nieuw luchtje..

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Leentje
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 22:35
Contacteer:

Ik heb een nieuw luchtje..

Bericht door Leentje »

En het heet Seneo5!

Het werkt! :o

Ik was al bezig met de intake voor een ETS operatie. Mijn ouders waren daar echter niet echt blij mee en zelf kon ik er ook nog niet helemaal achter staan omdat ik toch het gevoel niet van me af kon schudden dat er in een 'gezond' lichaam gesneden zou gaan worden..Mijn gezonde lichaam.
Ook dat ik al een erg exceemgevoelige huid heb speelde een rol..Maakt dat de kans op een extreem droge huid als gevolg van de operatie toch niet wat groter vroeg ik me af... Om van genante en vieze zweetkringen onder de oksels zo door te gaan naar 'een pipoo gezicht' (want zo zie ik er uit als ik exceem krijg, het rode en schilverige begint steevast rond mijn ogen en mond) vond ik toch een beetje een idee van de wal in het schip te gaan komen.
Natuurlijk was het niet zeker dat dat ging gebeuren, maar ik wilde van het ergste uit gaan zodat de operatie en mogelijke gevolgen in ieder geval of te verwachten waren, of toch zeker mee zouden vallen.

Niet meer nodig al die overdenkingen! Vooralsnog ben ik een maand bezig met Seneo5 en het WERKT! bij mij gewoon goed, zeker tegen de luchtjes en ook behoorlijk tegen het zweten zelf!
Dit was een van de weinige middelen die ik nog niet geprobeert had (moe en lamgeslagen door alles wat ik wel al geprobeert heb en hoe veel geld daar al aan doorheen is gegaan..zonder resultaten).

Door dit forum heb ik weer wat moed gekregen om toch wat andere dingen nog te gaan proberen! En vooralsnog dus met het geweldige resultaat dat ik nu net uit mijn bed stap en hier rustig dit bericht kan typen zonder dat er druppels zweet langs mijn armen naar beneden lopen en zonder dat ik hier mijzelf in de weg zit met een vies luchtje..

Niet gezegd hoe lang dit duurt maar voor nu ben ik er gewoon volop van aan het genieten!

Thanxx iedereen hier van het forum! Voor jullie moed, eerlijkheid en ervaringen!

Groetjes
Leentje
Plaats reactie