Odorex extra dry gebruiken.

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Tommatje
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 15:46
Contacteer:

Odorex extra dry gebruiken.

Bericht door Tommatje »

Hallo.

Ik gebruik een tijdje Odorex extra dry lotion. Tot nu toe werkt het nog niet helemaal lekker. Ik vind de gebruiksaanwijzig namelijk een beetje vaag. Je moet het op een watje doen en dan deppen. Maar HOEVEEL moet je nou precies deppen op je oksel. want de eerste keer deed ik niet zo veel op en hielp het niet echt goed. de 2e keer deed ik dan weer vrij veel op en toen stond ik gelijk in vuur en vlam. Dus weet iemand hier hoeveel je nou eigenlijk moet gebruiken. En kan het ook meer dan 3 keer per week, dus bijv. 4 of 5 keer?

Groeten, Tommy :roll:
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Ik denk dat je zelf wat moet proberen en dan kijken vanaf hoeveel je effect hebt. 't Klopt idd dat je vuurrode oksels kan krijgen als je er teveel op doet :o
Wowter
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:17
Contacteer:

Bericht door Wowter »

Ik schud gewoon een beetje over een watje heen(misschien wat verkwisting :? ), en dan gewoon onder beide (van te voren gewassen)oksels verdelen totdat ze een beetje vochtig zijn. goed laten intrekken voordat je een t-shirt aandoet, en het beste is het om 's ochtends het eraf te wassen om eventuele ontstekingen tegen te gaan(nooit last van gehad).
S123
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 03 apr 2008, 16:39
Contacteer:

Bericht door S123 »

Je hebt nu ook een depper.. dat is echt vet handig! Ik had ook altijd dat probleem van hoeveel en dan is mn flesje zo snel leeg :( Maar met die depper komt er neit te veel en niet te weinig uit maar je moet wel ff goed deppen anders heb je straks te weinig en dan helpt het dus niet.. Ik vind de depper heel fijn.

Groetjes!
hoi
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:08
Contacteer:

Bericht door hoi »

wat je ook kunt proberen is de crème versie van odorex extra dry, die smeer je gewoon op de probleemplekken en heb je dus geen last van doseringsproblemen. ik vind hem persoonlijk wel erg huiduitdrogend.
Sloefje
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 16:04
Contacteer:

Bericht door Sloefje »

Ik heb dit spul net gekocht. Ik had maandagavond met een watje de vloeistof aangebracht net voor ik ging slapen. Ik kreeg een beetje een prikkerig gevoel maar dit verdween na een halfuurtje.
Ik had gewoon het watje tegen de opening van het flesje gehouden en het flesje drie keer omgedraaid. (dus deze hoeveelheid zat er op het watje). Het watje was zeker niet doorweekt met de vloeistof. Dan heb ik het voorzichtig onder elke oksel gedept. Ik bleef heel de nacht droog, de dinsdag ook, woensdag ook. Nu zijn we donderdag en ik ben nog steeds droog! echt een heeeeeeerlijk gevoel! :oops: Ik heb woensdag een licht blauw tshirtje aangedaan dat ik in geen jaaaaren heb gedragen ivm plekken onder de armen. Géén vlekken! NIETS! Ik vond het zooo fijn. Ik ga nu nog niet direct naar de winkel hollen en ineens nieuwe kleren kopen dat niet zwart zijn. Wil eerst zeker weten dat dit blijft werken. Ik hoop echt dat het zo blijft. Ik had in het verleden al eens syneo 5 geprobeerd maar dit werkte in totaal 1 dag. Ik hoop dat deze het veel langer volhoud. Deze is ook veel goedkoper :)

grtz
Sloefje
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht