Odorex Dry: mijn tweede keer

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Zetta schreef:
Op het doosje staat dat je het ALLEEN onder je oksels mag gebruiken. Ik zou het niet ergens anders op deppen..lijkt me dan wel schadelijk. Je gezicht is hardstikke gevoelig, de huid is teer en kwetsbaar. Straks krijg je een huid-infectie/irritatie..dan zie je er nog erger uit.
Ik gebruik het ook op mijn voorhoofd en dat helpt ook wel wat. Maar ik heb absoluut geen last van irritaties. Ook niet bij de oksels. Maar ja, datg kan natuurlijk ook weer per persoon verschillen.
Zetta
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:02
Contacteer:

Bericht door Zetta »

Ik heb ook geen irritatie bij mijn oksels (volgens mij moet je er gewoon niet al te veel op doen om dat te voorkomen).
Maar ja, ik zou het nog steeds niet op mn voorhoofd doen..het staat er niet voor niks. Het heeft misschien op dit moment geen zichtbaar effect maar ehm..wie weet wat er zal komen. Ik zou het risico niet lopen. Alhoewel...ik weet ook niet..als ik zou zweten op mn voorhoofd...

Maar goed, straks beschadig je de porien daar en dan krijg je straks nog een erger zweetprobleem.

Hoe lang gebruik je het daar al?

Groetjes Zetta
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Zetta schreef: Hoe lang gebruik je het daar al?
Ik denk zo'n half jaar ofzo. Nog geen last gehad tot op nu.
Kel'thuzad
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 02:55
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Kel'thuzad »

Toen ik het het eerst gebruikte was ik ook dolentousiast, maar al snel begon de werking af te nemen.

Werkt nu nauwelijks meer, helaas. Zijn er mensen die dat ook hebben en een middel kennen dat wel blijft werken?
justadancer

Bericht door justadancer »

Bram schreef:Het is ook daarom dat ik het weinig gebruik. Eigenlijk zijn er 2 redenen:

1) Is het niet schadelijk om het zo vaak (elke dag) te gebruiken?
2) De werking ervan vermindert waarsch hoe meer je het gebruikt.
of het gevaarlijk is verschilt per persoon elke huid is anders, ook verschilt in hoe vaak gebruik je het elke dag 2 x per week of 1x per week. natuurlijk is 1x per week minder schadelijk dan elke dag.

in principe is het niet gevaarlijk, maar als je er 4 dagen mee kan doen ga het dan niet elke dag opsmeren.

verder hoor ik van mensen dat het na een tijd (dit verschilt van 2 weken tot een jaar geloof ik) dat het niet meer werkt, veel gebruiken het dan een tijdje bv een maand niet en dan weer wel dan schijnt het gewoon weer te werken

ik zou zeggen probeer het uit en deel je ervaringen hier
Kel'thuzad
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 02:55
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Kel'thuzad »

Neehoor, ik heb het de hele winter niet gebruikt (dan zweet ik wel als de neten, maar ik heb toch een trui over mijn t-shirt), en het werkt deze zomer niet meer afdoende.
MadCreation
Beekje
Beekje
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 08 mei 2006, 08:35
Contacteer:

Bericht door MadCreation »

Gister ben ik voor het eerst een keer naar de sauna geweest. Die dag ervoor had ik Odorex Extra Dry weer aangebracht.

Tijdens de sauna zweette ik behoorlijk dus was een beetje boos op mezelf dat ik die avond ervoor Odorex had gesmeerd op mijn oksels, die werkte na een sauna natuurlijk niet meer...FOUT!

Na de sauna heb ik me afgedroogd en die hele avond heb ik ook geen druppel meer gezweet! Ik ben nu al 3 weken droog dankzij odorex. Bij mij werkt het tot nu toe elke keer dat ik het er op smeer weer beter.

Hopelijk blijft het zo!
Deesjuh
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: di 13 jun 2006, 12:11
Contacteer:

Bericht door Deesjuh »

Odorex extra dry was voor mij echt helemaal niets werkte niet...
Ik gebruik nu al jaren syneo 5 van de DA is wel prijzig, 18 euro maar ik kan echt niet meer zonder ...
Het is een een soort deo alleen dan 10x sterker met een 5dagen werking het kan best prikken onder je oksel dus voor een heel tere huid is het nix..
Maar ik vind het ideaal...
ik hoop dat iemand iets aan de tip heeft want zweetplekken zijn heel erg vervelend!!
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Voor mijn laatste twee mondelinge examens heb ik de avond ervoor Odorex gebruikt. Ik moet er teveel van gebruikt hebben want toen ik in bed lag, begonnen mijn oksels ONTZETTEND hevig te prikken!!! :shock: Ik kon er niet door slapen, zo'n stekende pijn die ik had! De volgende morgen was de pijn over, maar ik had wel roodverbrande oksels :? :tbdown

Heeft iemand anders ook al zoiets meegemaakt?

De volgende keer spring ik er toch zuiniger mee om hoor!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Bram schreef:Voor mijn laatste twee mondelinge examens heb ik de avond ervoor Odorex gebruikt. Ik moet er teveel van gebruikt hebben want toen ik in bed lag, begonnen mijn oksels ONTZETTEND hevig te prikken!!! :shock: Ik kon er niet door slapen, zo'n stekende pijn die ik had! De volgende morgen was de pijn over, maar ik had wel roodverbrande oksels :? :tbdown

Heeft iemand anders ook al zoiets meegemaakt?

De volgende keer spring ik er toch zuiniger mee om hoor!
Met de oksels heb ik het nooit gehad, maar ik krijg wel eens kleine prikjes (het is meer een jeukerig gevoel dan pijnlijk) op m'n voorhoofd. Op dat moment zal het zweet er wel door heen willen maar wordt het redelijk tegen gehouden en blijft mijn voorhoofd droog.
noahmushroom
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 20:58
Contacteer:

Bericht door noahmushroom »

Ik heb ook een aantal keren Odorex Extra Dry op mijn voorhoofd aangebracht en het lijkt erop dat ik sinds ik dat doe kalende inhammen begin te krijgen bij de slapen. De kalende inhammen zijn nog niet heel erg duidelijk te zien (misschien is het slechts een waanidee, of misschien is het wel gewoon een slecht uitgegroeid kapsel) en ik weet ook niet of het verband houdt met mijn gebruik van Odorex ED op het voorhoofd, maar het is goed mogelijk (zeker aangezien het niet in mijn familie zit om snel kaal te worden).

Het lijkt me daarom verstandiger om Odorex ED enkel en alleen voor de oksels te gebruiken, zoals het bedoeld is.
Samm
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 26 mar 2010, 11:20
Contacteer:

Re: Odorex Dry: mijn tweede keer

Bericht door Samm »

Ik ging op schoolkamp met het ROC en wou graag shirtjes aan aangezien het vorig jaar zomer was, ik gebruikte odorex dry ( water in het flesje ) en het werkte perfect, ik sportte zelfs veel dat kamp en gedurende de 3 dagen heb ik geen zweetplekken gezien, misschien 1 keer een heel klein plekje wat echt niemand opvalt, niet eens mijzelf. Het werkt echt super, ik ga het weer halen en alleen in de zomer periode gebruiken, in de herfst en winter gebruik ik het liever niet zodat ik ook tussenperiodes heb ( voor alle zekerheid dus ).
Het is echt een aanrader.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht