Odorex Extra Dry Creme werkt!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
-babydoll-
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 aug 2007, 21:22
Contacteer:

Odorex Extra Dry Creme werkt!

Bericht door -babydoll- »

Ik ben nieuw op dit forum dus bij deze hoi :)

Ik heb zelf ook al jaren last van overmatig zweten onder mijn oksels en op mijn rug. Het komt bij mij door het gebruik van antidepressiva. Al jaren ben ik aan het stuntelen met allerlei deo's. Ik heb deodorant geprobeerd van Rexona, Dove, Fa, 8x4, Therme, Addidas, Etos eigen merk en ga zo maar door. Rexona en Dove werkten voor mij het beste. Nouja als ik thuis zit en me amper beweeg werkt het prima in ieder geval.

Een jaar geleden heb ik de Odorex Extra Dry Lotion geprobeerd. Bij mij voelde het gelijk alsof mijn oksels in brand stonden. Vreselijk voelde het! Mijn oksels scheren was echt een nono en met wassen werd de irritantie alleen nog maar erger. Wel was ik redelijk droog en stonk ik niet. Ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven, want ik was die zere oksels echt zat.

Nou heb ik gister weer iets nieuws gekocht. Odorex Extra Dry Creme, speciaal voor de gevoelige huid. Voor 3.50 euro wilde ik het wel een keer proberen. Het is een creme die je iedere ochtends ipv je gewone deo opsmeert. Vanochend heb ik hem voor het eerst geprobeerd. Ik heb het goed oplaten drogen en had geen vlekken in mijn shirt (wat ik anders altijd heb). Ook irriteerde dit product mijn huid niet. En ik ruik nu nog fris en het is al avond!

Ik zag dat er al eerder op dit forum iets stond over de creme, maar dat nog niemand hem uitgetest had. Ik heb dat wel gedaan en het werkt bij mij echt! En ik heb toch behoorlijk gezweten vandaag (2 uur in een benauwde trein). Bij mij heeft nog geen andere deo zoveel effect gehad als deze, behalve de lotion van Oderex.

Dus gaat uitproberen iedereen :D
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Maar je zweet wel nog veel? Je hebt gewoon geen geurtje?

Met odorex zweet ik sowieso minder (minder vocht). Stinken doe ik toch (haast) nooit ;)
-babydoll-
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 aug 2007, 21:22
Contacteer:

Bericht door -babydoll- »

Bram schreef:Maar je zweet wel nog veel? Je hebt gewoon geen geurtje?

Met odorex zweet ik sowieso minder (minder vocht). Stinken doe ik toch (haast) nooit ;)

Ja jammer genoeg zweet ik nog wel evenveel, maar het scheelt voor mij enorm dat het niet stinkt. Hopelijk behoud ik mijn kleren zo wat langer :x
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

ik zweet ook heel erg!
heb bijna elke dag wel een t-shirt met natte kringen onder mijn oksels.
ik heb dus de reacties van hierboven gelezen en dacht 'Laten dat ook maar eens kopen'. ik heb het nu gekocht , maar ik snap niet zo goed hoe je hem op moet doen. hoe moet je het aanbrengen? moet je het gewoon rechtstreeks doen of moet je het eerst op je hand smeren en dan aanbrengen? en hoe voelde het de 1e keer? had je geen pijn?
moet je je oksels voor het slapen insmeren of gewoon voordat je je kleren aandoet?
ik wil eerst graag jullie reacties lezen voordat ik het ga uitproberen.
zo ben ik er iig zeker van dat het goed werkt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht