Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Bram »

Ik heb woensdagavond voor het eerst Odaban gebruikt. Ik heb op elke oksels 2x een beetje gespoten met de spray. Toen ik 10 minuten in bed lag, had ik wel al last van een erg branderig gevoel. Misschien waren mijn oksels nog niet droog genoeg toen ik de spray aanbracht? (ik had nochtans goed gewreven met een droge handdoek)

De dag erna had ik helaas geen duidelijke werking van het product. Ik had nog altijd last van natte oksels... Heb ik er te weinig op gespoten? Op het flesje stond nochtans dat 2 vleugjes op elke oksel voldoende zou moeten zijn. Misschien kwam er te weinig uit de spray omdat het pas de eerste keer was dat ik het product gebruikte?

Ik wilde dit toch eens meedelen omdat bijna iedereen hier euforisch is na het gebruik van Odaban, maar blijkbaar kan het ook anders verlopen. Nou ja, binnen een paar dagen zal ik het nog eens gebruiken. Wie weet heb ik dan wel effect van!

Wish me luck! ;)
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Bram »

Ik heb sinds mijn vorige bericht Odaban al een drietal keer opnieuw gebruikt en het klopt dat het effect verhoogd wordt als je de spray om de 2 dagen gebruikt. Je bouwt dus echt een soort van "schild" op dat je oksels (in mijn geval) beschermt en droog houdt.

Gisteren op een feestje mijn oksels gecheckt en er was geen druppel zweet te zien (en ik droeg een GRIJS t-shirt!!!)

:banaan
gmob
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: za 20 mar 2010, 23:43
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door gmob »

Ik vraag het toch af hoe het komt dat ik al zeker een maand niets gehoord heb van Odaban, had direct voor 50 euro besteld :(
Sandra79
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:53
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Sandra79 »

Hoi,

ik ben Sandra en heb ook al jaren last van overmatig zweten, eigenlijk alleen bij mijn oksels. Vind het vreselijk, je hebt telkens het idee dat iedereen het ziet en kan inderdaad niet aan wat je wilt en het gaat snel ruiken zodra je weer begint te zweten....
Heb ook al veel, dus nog niet alles, geprobeerd. Wie weet werkt Odaban bij mij ook wel. Maar kunnen jullie me zeggen of dit iets is, vergelijkbaar met Odorex Extra Dry? Want die gebruik ik liever niet, want die 'schroeit' je okselklieren dicht en dat lijkt me ook niet zo gezond... Daarnaast werkt Odorex ook al niet meer zoals in het begin. Hoor graag van jullie!
isabel1983
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:42
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door isabel1983 »

Naar aanleiding van de positieve berichten over Odaban op deze site heb ik de spray week besteld via http://www.deonlinedrogist.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. En ik moet zeggen...ik ben echt verbaasd over de supergoede werking van dit product! De eerste twee avonden heb ik odaban op een watje gespoten en gedept op m'n oksel. Voordeel daarvan is dat het veel minder prikt, zoals een aantal van jullie schreven. Voor de rest doe ik geen deo meer op 's ochtends want daardoor word de werking verminderd.

Deze week volgde dè test: rijexamen! Normaal had ik al na 5 min last van natte oksels en een zweetgeur. Nu was het he-le-maal droog, geen geur, geen druppel niks. Sindsdien nog 1 a 2 keer per week de spray gebruikt en het werkt gewoon perfect.

Dus ja, Ik ben echt hartstikke blij ermee dus ontzettend bedankt voor de tip!
Stijn1986
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 19:20
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Stijn1986 »

ik heb nu odaban 2x geprobeerd en moet zeggen dat het de eerste keer niet werkte! Maar dat het nu wat beter werkt, ik gebruik nog wel een beetje deo omdat het dan wat "frisser" ruikt maar ik lek niet meer als een gek iig :banaan en odorex extra dry deed altijd verrekte pijn terwijl ik bij Odaban (mits ik het goed schoonmaak) weinig tot niets voel. Hopelijk gaat het nog beter werken als ik het een paar keer heb gebruikt.
Loona
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 16 apr 2009, 22:24
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Loona »

Ik ben blij om deze goede resultaten te lezen!
Maar nu vraag ik mij af... werkt dit ook zo goed voor de handen?
Ik heb al iontophorese gebruikt en dit werkt niet optimaal.
Bedankt!
Puck
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 30 mei 2011, 10:59
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Puck »

Hey!
Ik ben ook een fanatieke zweter en het enigste wat bij mij hielp was Syneo5, maar die 'vijf dagen garantie' die was niet te merken bij mij. Het werkte hoogstens 24 uur.

Ik wil nu dus Odaban gaan proberen alleen vraag ik me of het niet zo is dat je dan ergens anders veel zweet.
Dat had ik namelijk met Syneo5, ik zweette niet onder mijn oksels, maar wel op mijn rug en voorhoofd meer dan normaal.

Is dit ook het geval bij Odaban?
Alvast bedankt!
XbloemetjeX
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09 apr 2012, 13:41
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door XbloemetjeX »

Ik zit nu in 2 HAVO en heb sinds begin vorig jaar heel erg last van overmatig zweten. ik ben uiteindelijk dit jaar een paar weken geleden naar de dokter gegaan, wat ik eerst niet durfde maar uiteindelijk vond ik dat het niet langer kon. ik kwam er toen achter dat ik hyperhidrosis had. ik schaamde me dood maar kreeg een middeltje opgeschreven. en het werkte niet bepaald....ik ben aan het googlen geweest en was ten einde raad...tot ik op deze site kwam en de topic over odaban las. ik hoop dat het echt zo goed werkt en ga het zelf aanschaffen. een meisje van mijn leeftijd moet er toch goed uitzien en ruiken ;) ??
Sanne1506
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 12:37
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Sanne1506 »

Klinkt goed zeg, ik overweeg het te bestellen.. maar... wat ik mij dan toch altijd afvraag: wat zit er in deze middeltjes?
Is het wel gezond/goed voor je?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Erje »

Sanne1506 schreef:Klinkt goed zeg, ik overweeg het te bestellen.. maar... wat ik mij dan toch altijd afvraag: wat zit er in deze middeltjes?
Is het wel gezond/goed voor je?
Hallo Sanne,

Het werkzame bestanddeel is aluminiumchloride, dat zit ook in sommige " dry " deo's. Ik heb het een tijdje gebruikt, maar het werkte bij mij niet genoeg. Ook kun je er behoorlijk huidirritatie van krijgen, als je een beetje een gevoelige huid hebt. Ik lees in je voorstelbericht dat je er vooral last van hebt als je onder de mensen bent, dat heb ik ook. Ook al aan de telefoon trouwens.
Ik gebruik nu al een aantal jaren Botox en dat helpt prima. Je kunt je afvragen hoe " gezond " dat is, maar dat boeit me niet zoveel, ik wil gewoon van dat natte gedoe af en weer een beetje normaal kunnen leven. Ik ga voor de botox naar de mauritsklinieken, daar hoef je niks te betalen.

groetjes, Erje
Sanne1506
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 12:37
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Sanne1506 »

Hoi Erje,

Dankjewel voor je reactie. Ik zal de Odaban eens proberen, niet geschoten is altijd mis. Aluminiumchloride heb ik nu van de huisarts, maar daar heb ik echt geen baat bij.

Botox is voor mij nog een stap te ver... heb ergens nog de hoop dat het iets hormonaals is en 'straks' na een zwangerschap wellicht verandert.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Erje »

De Odaban moet je 's avonds op doen ( oksel moet echt helemaal droog zijn ) en dan het beste de spray op een wattenschijfje spuiten en daarmee de oksel deppen. Dan heb je de minste kans op irritatie. Ik deed dan zelf ook eerst nog talkpoeder erop, dus vóór de Odaban.
Modigliani
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 13:20
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Modigliani »

Werkt bij mij ook heel goed. Is het geld zeker waard. Wees er niet te scheutig mee, less=more. Gebruik zo min mogelijk, het is niet zo dat hoe meer je gebruikt hoe beter het werkt. Integendeel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht