Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

marco_p
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 18 aug 2007, 18:58
Contacteer:

Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door marco_p »

Beste mensen,

jarenlang ging ik gebukt onder de vervelende zweetplekken. En ik kan jullie vertellen, ik was een zwaar geval wat zweten betreft. Dat ik niet de kleding kon aantrekken die ik mooi vond, was zwaar shit. Heb zelfs Botox injecties gehad in een speciaal ziekenhuis. Na een paar weken begon het transpireren weer. Ik gebruik nu 3 jaar Odaban (www.odaban.com online bestellen 11 euro) en ik zweet never, ever, nooit meer. Om de drie weken aanbrengen en ik ben kurkdroog. Geen irritatie, niets. Ik hoop dat het bij jou ook werkt!

Marc.
wet girl
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:48
Contacteer:

Bericht door wet girl »

Hai Marco,

Ik heb echt van alles gesprobeerd om van mijn zweet plekken af te komen. Alle deo's heb ik al gehad de afgelopen jaren.
Ik hoop dat dit gaat werken.
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb van de week ook 2 flesjes besteld, ben benieuwd. Wil het voornamelijk voor het gezicht gebruiken.
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb de 2 flesjes vandaag binnen gehad, zondagavond zal ik ze voor het eerst gebruiken om maandag op het werk te kijken of het helpt.
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb de hele week gewerkt bij een nieuwe werkgever en het produkt werkt uitstekend. Ik ben er nog meer over te spreken dan Syneo5. Zowel onder de oksels als op mijn voorhoofd had ik de afgelopen week aanzienlijk minder last van overmatig zweten.
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

Na alle positieve reacties die ik vond over Odaban heb ik uiteindelijk ook een flesje besteld.
En het resultaat is super!!!

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (Axitrans, Odorex, ...). Deze producten werken bij mij ook, maar het doet zo'n pijn en het beschadigt mijn oksels enorm.
De andere producten die beweren iets voor de gevoelige huid te zijn, werken bij mij niet meer, omdat ze waarschijnlijk niet sterk genoeg zijn.

Odaban werkt en is OOK voor de gevoelige huid!
Een echte aanrader...

Hopelijk blijft de werking duren, dan zou ik pas echt gelukkig zijn!
Moo
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 11:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Moo »

Hanneke schreef:Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (Axitrans, Odorex, ...). Deze producten werken bij mij ook, maar het doet zo'n pijn en het beschadigt mijn oksels enorm.
Wat bedoel je precies met beschadigen, Hanneke? Brandwondjes of zo?
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

Wanneer ik het product opdoe is de pijn bijna ondraaglijk. Het pikt, het steekt en het voelt echt onaangenaam aan. Als ik dit product dan wat vaker na elkaar gebruik ga je ook echte rode vlekjes zien die erg branderig aanvoelen. Vanaf dat deze wondjes er zijn kan je het dan ook wel vergeten om er nog iets anders op te smeren tegen het zweten...

Ben er eens mee naar de dokter geweest en die zei dat mijn huid overgevoelig reageerde op de aluminiumchloride.
Maar andere producten voor gevoelige huid (steeds zonder aluminiumchloride) werken niet...

In Odaban zit ook aluminiumchloride en toch kan ik hierbij rustig in slaap vallen zonder uren wakker te liggen van de pijn. Ik voel nog wel wat prikken, maar dit is niets in vergelijking met wat ik daarvoor voelde! En na enkele weken gebruik heb ik ook nog steeds geen beschadigde huid :)
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

De werking van odaban is werkelijk verbluffend. Ik gebruik het nu reeds 3 weken met veel succes. Van de week ging ik helpen verhuizen en mijn benen en billen waren helemaal bezweet, maar onder de oksels en op mijn voorhoofd was het relatief droog. Verbazingwekkend dat het zo goed helpt, ik had de hoop bij dergelijke produkten die je s'nachts plaatst bijna opgegeven. Zeker een aanrader dit voor degene die het nog niet geprobeerd hebben. Nu maar hopen dat dit effect langdurig blijft aanhouden.
Her0cksmys0cks
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 17:47
Contacteer:

Bericht door Her0cksmys0cks »

in hoeverre kan je odaban en syneo tegelijkertijd gebruiken?
Loulou
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 15:53
Contacteer:

Bericht door Loulou »

Hey,

Ik heb geprobeerd om het middel via E-bay te bestellen maar het lukt me niet met Paypal, is er iemand die het voor mij kan bestellen zodat ik het van diegene kan overkopen in Nederland? Ik begin radeloos te worden en dit lijkt me een geweldige oplossing als jullie er zo enthousiast over zijn..
Alvast ontzettend bedankt. Als jullie een ander idee hebben hoe ik aan het middel kan komen zijn die ook welkom!

Groetjes, Loulou
maaikiehhh
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 15:29
Contacteer:

Bericht door maaikiehhh »

Werkt dit voor het zweet zelf of voor de geur?
of voor beide?
maaikiehhh
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 15:29
Contacteer:

Bericht door maaikiehhh »

maaikiehhh schreef:Werkt dit voor het zweet zelf of voor de geur?
of voor beide?
:?: :?:
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

De geur komt bij mij door het zweten...
Dit product neemt het zweten weg, dus met een gewone deo met een lekker geurtje kom ik de dag zoals elk normaal persoon:)
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

Her0cksmys0cks schreef:in hoeverre kan je odaban en syneo tegelijkertijd gebruiken?
Ik hoef buiten odaban niets anders meer te gebruiken, dus hier heb ik geen ervaring mee, sorry

Hopelijk kan iemand anders je helpen of biedt odaban voor jou dezelfde oplossing als bij mij ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht