Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Anja
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 20:40
Contacteer:

Bericht door Anja »

http://www.odaban.com/Order.asp?Language=1

dit is de link. Heb het nu zelf ook al een aantal maanden gebruikt. Op zich ben ik er wel blij mee maar ook dit product heeft bij mij het effect dat het na een aantal weken ophoud met werken. Ik ga dan weer over op een ander middel en als dat weer stopt gebruik ik deze weer. Dat gaat redelijk, maar kan er zo dagen bij hebben dat ik ineens veel meer last heb van zweten. Nog niet 100% waterdicht voor mij dus...

Maar hoop dat het voor jouw goed gaat werken.

Anja
jampa
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 08 mei 2008, 20:37
Contacteer:

Bericht door jampa »

maareh kan je odaban ook voor je handen gebruiken want kan tot nu toe niks vinden ervoor
Jangoo
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 25 mei 2008, 11:21
Contacteer:

Bericht door Jangoo »

Heey,

Ik wil graag ook een flesje Odaban bestellen.
Maar mijn vader, hij is arts, wilt zeker weten dat de ingrediënten een beetje veilig zijn. Op die site staat bijna niks over de inhoud van het flesje.
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal in zit?
Groetjes.
Jangoo
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 25 mei 2008, 11:21
Contacteer:

Bericht door Jangoo »

Oh sorry,
heb door het zoeken de ingrediënten al gevonden. :oops:
Toch bedankt :D
Wowter
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:17
Contacteer:

Bericht door Wowter »

ik heb een paar vraagjes over het product

- kun je het ook bij de drogist kopen?
- is dit op je hele lichaam te gebruiken?
- hoe vaak moet je het gebruiken?
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

odaban

Bericht door jp »

Per 29 Juni 2008 is odadan in Nederland leverbaar bij www.sweat-guide.nl
Wij zijn officieel importeur van Odaban en leveren buiten dit merk heel veel andere producten gericht op de aanpak van zweten.
Odaban krijgt ook in Nederland een pharmacienummer en zal in de loop van het jaar ook bij apothekers leverbaar zijn.
maartjuh
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 20:20
Contacteer:

Bericht door maartjuh »

werkt dit ook tegen het zweten op de rug? want daar kan ik echt helemaal niks voor vinden...

thanks!
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

door omstandigheden moet ik weer naar t werk fietsen (heb bekant een jaar niet gefietst) en vanochtend kwam ik er ook weer achter waarom ik zo'n gruwelijke hekel aan fietsen heb..
doorweekt, rooie kop
domme opmerkingen van "heb je het warm ofzo" grrr
bweh... kheb maar zojuist via ebay odaban besteld en gelijk betaald..
het houd waarschijnlijk die lelijke rooie kop niet tegen, maar wel mijn shirt droog? Want die okselpads werken wel een beetje, maar niet op mijn rug :s

Odabon kon je overigens toch met gewone deo of parfum ofzo gebruiken gecombineerd?
Aangezien ik (nog) niet zomaar een dagje deoloos durf te gaan.. :oops:
NogEenZweter
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 10:21
Contacteer:

Re: odaban

Bericht door NogEenZweter »

jp schreef:Per 29 Juni 2008 is odadan in Nederland leverbaar bij www.sweat-guide.nl
Wij zijn officieel importeur van Odaban en leveren buiten dit merk heel veel andere producten gericht op de aanpak van zweten.
Odaban krijgt ook in Nederland een pharmacienummer en zal in de loop van het jaar ook bij apothekers leverbaar zijn.
Dus dat kan per nu?

Ben wel toe aan een paardenmiddel want deoleen werd het toch niet voor mij :(
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

odaban rug

Bericht door jp »

maartjuh schreef:werkt dit ook tegen het zweten op de rug? want daar kan ik echt helemaal niks voor vinden...

thanks!
Odaban aanbrengen ( of andere zware anti transpiranten) op grote lichaamsdelen zoals de rug is niet raadzaam. Dit kan de temperatuursregulatie teveel verstoren. Odaban raadt dit dus af. Advies is om te onderzoeken of een combinatie van medicatie en zwakkere anti transpirant een goede oplossing kan zijn. Jammergenoeg is er niet al teveel info over beschikbaar.

Afz.
Importeur Nederland Odaban
Blackboard
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:58
Contacteer:

Bericht door Blackboard »

Wanneer is de site van odoban nederland online? Ik zou het heel graag eens willen proberen, maar geld doormiddel van een envelopje naar engeland sturen zie ik niet zo zitten...
NogEenZweter
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 10:21
Contacteer:

Bericht door NogEenZweter »

Blackboard schreef:Wanneer is de site van odoban nederland online? Ik zou het heel graag eens willen proberen, maar geld doormiddel van een envelopje naar engeland sturen zie ik niet zo zitten...
Je kan al bij ze bestellen, je kan naar ze mailen, maar ik zou zelf toch graag eerst nog ff checken of het wel een legitieme organisatieis..
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Importeur Nederland legitiem?

Bericht door jp »

beste
Mochten er twijfels zijn over de echtheid van ons bedrijf kan ik adviseren om Odaban in Engeland te mailen. Zij kunnen u bevestigen aangaande hun zakenrelatie met sweat-guide. ( X performance bv)

vrgr
Jean-Pierre de Wild
Sweat-guide

verder wil ik meedelen dat ikzelf als ervaringsdeskundige in de wereld van de antitranspiranten en andere anti zweetmiddelen terecht ben gekomen. Als paramedicus ben ik op zoek naar de allerbeste methoden en zal pogen de komende jaren ook onderzoek te facilliteren naar hyperhidrosis. Echter ik zal vanaf nu uitsluitend op een onderwerp reageren indien ik iets kan toevoegen. Dit forum is er om informatie uit te wisselen en het is niet mijn bedoeling om via deze weg reclame te maken.
Blackboard
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:58
Contacteer:

Bericht door Blackboard »

Vandaag Odaban ontvangen van Sweat-Guide. Supersnelle levering, top service! Bedankt JP.

Nog even een vraagje. Tot nu toe heb ik altijd Syneo5 gebruikt. Dit heb ik afgelopen zondag voor de laatste keer gebruikt. Is het verstandig om dan nu direct te starten met Odaban of moet ik hier nog enkele dagen mee wachten?
Remon
Vijver
Vijver
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Remon »

Heb de odaban nu 3 dagen kunnen gebruiken (met dank aan JP voor de supersnelle levering). Ik heb het gebruikt op mijn rug en voorhoofd en............HET WERKT!!!!!!! Ongelooflijk!! na vele andere soorten deo's en oxybutinine en een homeopatisch middel dan toch iets dat echt lijkt te werken. Het is nog maar 3 dagen, dus nog even zien op de langere termijn, maar het ziet er veelbelovend uit. Ik geloofde er in eerste instantie niet in omdat het ook weer een deo is op basis van aluminiumchloride. Ik denk dat er tussen de verschillende merken misschien een verschil zit in de AlCl2 van hoe het wordt verkregen.

Een nadeel is wel dat het bij mij na het aanbrengen erg jeukt/prikt, maar dat is maar een half uur of zoiets.
Ik hou jullie op de hoogte hoe het over een paar dagen gaat.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht