Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Vinja
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 18:33
Contacteer:

Bericht door Vinja »

Ik heb ook odaban besteld en wel via ebay. Het is een duitse verkoper en je kunt gewoon via de bank betalen.

Groetjes Vinja.
Her0cksmys0cks
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 17:47
Contacteer:

Bericht door Her0cksmys0cks »

ik heb gisteren odaban voor het eerst gebruikt. Prikte wel heel erg, maar kon rustig in slaap vallen...
Ik ben alleen benieuwd..In de eerste week moet je het -volgens mij- elke avond voor het slapen gaan gebruiken...
Hoe doen jullie dat met het scheren van je oksels?? kan je dat de volgende ochtend gewoon doen zonder de werking te belemmeren??

ik ben wel super benieuwd of het bij mij gaat werken!! :D
Her0cksmys0cks
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 17:47
Contacteer:

Bericht door Her0cksmys0cks »

oehhh ik heb odaban nu 3 dagen gebruikt en ik zweet nauwelijks tot niets In sommige situaties dan durf ik niet eens onder mijn oksel te kijken omdat ik bang bent dat er een zweetplek van hier tot tokio zit, maar zelfs toen had ik geen zweetplekken....(alleen klamme huid) :o

Morgen moet ik weer aan het werk. Dan zweet ik normaal het meest. Ik ben heeeel benieuwd of het ook in de meest heftige situaties werkt..
:shock:
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Ik denk dat ik mijn pappie maar eens lief aan ga kijken.
Want ik wil niet meteen botox laten spuiten, dat vind ik eng.
Dan probeer ik liever nog allerlei middeltjes om dat te voorkomen ookal heb ik er best veel geprobeerd.
plukkie83
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 07 okt 2007, 16:29
Contacteer:

odaban!

Bericht door plukkie83 »

Odaban is geweldig!!! :o Bedankt voor de tip; heb het nu pas voor de 2e keer opgedaan en het zweten is gewoon bijna helemaal opgehouden. Ik voel me zoooo veel meer zelfverzekerder nu ik weet dat er geen nare zweetplekken onder m'n oksels zitten :-) Vandaag op het werk een truitje aan kunnen doen wat ik daarvoor nooit aangedurfd zou hebben, GEWELDIG! Ben wel benieuwd hoe lang het bij mij duurt want Syneo5 werkte bij mij erg snel uit (maar dat had ook lang niet zo'n goeie werking als Odaban). Oja, voor alle duidelijkheid: ik heb dus ook altijd erg veel last van overmatig zweten onder de oksels gehad, en het is vanaf mijn puberteit (ben nu 25) alleen maar erger geworden. Hopelijk is het nu gedaan!! JOEPIE DE POEPIE 8)
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Ik heb het gisteren met ons pap besteld. n_n
Komt over 2 weken binnen, en ik kan écht niet wachten.
Her0cksmys0cks
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 17:47
Contacteer:

Bericht door Her0cksmys0cks »

als je geluk hebt dan is je middeltje er al binnen een week.

Ik ben nu 2 weken bezig met Odaban. Ik moet zeggen, mijn oksels hebben er wel onder te lijden...In het begin moest je het elke dag onder je oksels spuiten. Na 3 a 4 x waren mijn oksel zo rood als een kreeft en zo gevoelig als de pest. Maar ik had het er voor over.
Dan moet je het 2x per week onder je oksel spuiten, maar merkte al snel dat het bij mij dan minder goed werkt. Ook in de zeer extreme situaties (op werk, stroom uitval, stress, verwarming die op graadje 30 stond) werkte het niet geheel zoals beloofd.

Ik blijf het gebruiken, omdat er toch wel enige verbetering in zit. Zijn er ook mensen die het al een langere tijd gebruiken? Werkt het daar nog steeds zo goed?
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

Hey,

Ik gebruik het product nu al een hele tijd, maar ik heb het nog nooit elke dag aangebracht.
Ik gebruik het vanaf het begin al 1 à 2 keer per week. Natuurlijk zweet ik nog, maar dan wel zoals elke normale mens, bij het sporten, bij extreme temperaturen enz.
Waarschijnlijk is mijn vorm van zweten iets minder hard dan de jouwe, want voor mij is dit in ieder geval dé oplossing.

Datgene dat jij beschrijft had ik ook bij alle andere middeltjes die ik gebruikte en is spijtig genoeg niet eeuwig vol te houden omdat je oksels ervan kapot gaan...
Hopelijk is dit bij jou anders en kan je er net als ik nog lang van genieten droge oksels te hebben.
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

Ik lees nu juist dat je schrijft: "je moet het 2x per week op je oksels spuiten"

Spuit jij het product rechtstreeks op je oksels? Want in de bijsluiter staat wel vermeld dat je het product best onrechtstreeks aanbrengt om irritatie te vermijden...

Ook het gebruiken van de talkpoeder, zoals ze vermelden, helpt bij mij duidelijk tegen de irritatie.

Groetjes!
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik gebruik dit produkt nu 6 weken met nog evenveel effect als aan het begin. Het produkt gebruik ik maar 1x per week en ik spuit het direct op mijn (geschoren) oksels. Bij mij werkt Odaban veel en veel beter dan Syneo5.
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Ik heb het jammer genoeg nog niet binnen.
Maar ik verwacht het binnen nu en een week binnen te hebben.
Gelukkig heb ik nu herfstvakantie, dat betekend dat ik er een stuk minder op hoef te letten dan op school.
Ik kan echt niet wachten, al ben ik bang dat het net zoals de rest maar héél even goed werkt.
En ben ik dus ook bang dat de zweettest voor botox negatief is, en dat dus ook geen optie meer is.
Ik word er echt knettergek van, ik ben er de hele dag mee bezig.
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Ik heb 'm zojuist binnengekregen!
Maar God, die verpakking viel van ellende uit elkaar, letterlijk.
Ik ga 'm vanavond meteen proberen!! n_______n
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

IEK!
Ik heb het net opgedaan, en nu zitten er witte plekken op de plek waar ik gespoten heb. :\
Dat was ff schrikken, maar het doet niet pijn en het jeukt niet: ik voel niks.

Is dit normaal?
Her0cksmys0cks
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 17:47
Contacteer:

Bericht door Her0cksmys0cks »

gelukkig dat het bij jullie goed werkt.
Misschien werkt het ook wel een beetje psychisch :( ?? Jullie kennen het misschien wel, je zit in zo'n situatie en je denkt o ohh volgens mij kan ik nu beter niet al te enthousiast met mijn armen wapperen want er zit een zweetplek onder mijn oksels.. Het werkt bij mij ook wel, maar het is niet kurkdroog en ik zou zo graag es in een situatie willen zitten waarbij ik met volle zelfvertrouwen mijn armen hoog in de lucht durf te gooien zonder er ook maar een seconde bij te stil te staan dat ik misschien compleet voor lul sta....

Ik ga het product dan ook wel met watjes aanbrengen. Ben ook begonnen om de omringende gedeeltes met een beetje lotion te verzorgen, werkt prima!

anyways, leuk dat mensen hier toch op reageren. Fijn om met lotgenoten hier over te kunnen praten!! :D
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Ja, dat dacht ik ook.
Maar nu had ik vandaag zo'n stresgevoel waarbij ik dacht 'Oh shit, nu gaat het lekken.'
En het was gewoon compleet droog!
Gosh, dat voelt echt fijn.
Ik heb het Zondagavond opgedaan, en geen één vlek in mijn kleding meer!
Ik voel me ook een stuk blijer, en beweeg me niet meer zo houterig.
Mensen in mijn omgeving merkten het ook, en waren kei blij voor me.
Het werkt beter dan de middeltjes die ik tot nu toe heb gehad.
Al begin ik nu al weer te zweten, voel ik.
Maar dat is normaal, toch?
Je moet het toch 2 keer in de week opspuiten?

Ik ga het vanavond weer opdoen, en ik hoop dat het heel lang blijft werken. :gek
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht