Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Paul P. Kopinsky »

sjemmie79 schreef:werkt het ook tegen sterke lichaamsgeur ?
Nee, maar een beetje tegen het zweetgeur. Een effectieve en duurzame oplossing tegen Bromhidrosis (permanente lichaamsgeur --> wikipedia) is BromEX foamer by http://zweten.info

http://zweten.info/shop/tegen-lichaamsg ... p/cPath/25

TZ Paule :beer
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door sjemmie79 »

Wat doe ik fout ? Ik heb odaban gister voor het eerst gebruikt maar merk er nix van: gister gewoon gedoucht en een paar uur later mn oksels met talkpoeder ingesmeerd , Odaban met 1 spuit op een zakdoek gespoten en de zakdoek op 1 oksel ingesmeerd. Het zelfde ritueel voor de andere oksel. Ik heb iig heeerlijk kunnen slapen maar de volgende dag stonk ik net zo erg naar zweet.
Maar er staat in de gebruikersaanwijzing dat vrouwen vooral wat voorzichtiger moeten zijn met dit spul en aangezien ik liever rustig slaap heb ik me aan de aanwijzigen gehouden.
pindarots
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 okt 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door pindarots »

Ik ben nu ook van plan om het te gaan kopen, want een vriendin had het gekocht en die zei dat het heel goed werkte (alhoewel zij wel wat minder last van zweetoksels had dan ik maar toch! :O )
alleen ben ik bang dat ik nu bijvoorbeeld heel veel ga zweten op mijn billen of zo. Ik ga het denk ik gebruiken voor mijn hoofd, oksels en borst/buik, want daar is het het ergst.

Maar zoals ik al een paar keer heb gelezen, neemt het zweten op andere plekken dan toe. op mijn rug zweet ik ook al best veel soms, dus ik ben bang dat die dan kletsnat gaat worden. is er iemand die me kan vertellen of hij/zij heel veel ging zweten op een andere plek na het gebruiken van odaban, waar hij/zij eerst nog niet zweette?
bedankt!
petra30
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:50
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door petra30 »

werkt dit echt zo goed???? ik durf bijna niet meer te hopen dat het ooit opgelost word,
Ik heb al zoveeeeel geprobeerd, ik kan me haast niet voorstellen dat hier mee het probleem opgelost is
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door TomH »

petra30 schreef:werkt dit echt zo goed???? ik durf bijna niet meer te hopen dat het ooit opgelost word,
Ik heb al zoveeeeel geprobeerd, ik kan me haast niet voorstellen dat hier mee het probleem opgelost is
Je kunt het altijd proberen niet waar? :) En het is ook nog niet zo heel duur. Het is niet het ultieme wondermiddel voor mij maar ik merk wel dat het enigszins helpt.
petra30
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:50
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door petra30 »

ik heb het ook besteld :o ooooooooooooo ik hoop zo dat dit gaat helpen.
Mensen begrijpen echt niet hoe hinderlijk dit probleem is.
echt ik hoop het zo vreselijk!!!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door TomH »

petra30 schreef:ik heb het ook besteld :o ooooooooooooo ik hoop zo dat dit gaat helpen.
Mensen begrijpen echt niet hoe hinderlijk dit probleem is.
echt ik hoop het zo vreselijk!!!
Nou, ik hoop voor je dat het werkt! Laat het ons even weten.

Succes ermee! :)
petra30
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:50
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door petra30 »

ik laat het zeker weten, duim met me mee!!
petra30
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:50
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door petra30 »

gisteren is de odaban binnen gekomen en gisteravond voor het slapen gaan het er dus op gedaan.
Ik sta echt verbluft, want mijn oksels zijn zo goed als droog, ( na de eerste keer dus al ) mn rus was daar in tegen niet droog, ik zou daar ook gewoon op willen spuiten maar er staat dat dat dus uitsluitend met een doekje er op moet.
maar... ik denk dat ik dat toch ga proberen. ik merk dat als ik wil gaan zweten de plekken rood worden en het er iets wat geiriteerd uit ziet, maar ik ben zo blij!!!!
Ik hoop dat dit echt blijvend resultaat heeft, wat is dit een verschil met gister, echt ongelofelijk !!!
ik hou jullie op de hoogte!! :cheer
petra30
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:50
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door petra30 »

En vandaag is het maandag, opnieuw een droge dag ( buiten niet... daar regent het ;) maar.... mn oksels, en mn buik ( net onder mn borsten ) is het eindelijk droog!!!!!
wel blijft mn rug nat, zeker een stuk minder als voor heen maar wel zodanig dat mijn shirt nat word en ik de straaltjes voel lopen :? maar.... toch ben ik tot nu toe zeer tevreden, ik durfde eigenlijk op niets te hopen dus Im happy happy happy!!!
Nu denk ik wel idd zal het niet strakjes stoppen bijvoorbeeld over een paar weken, dat je er idd soort imum voor word, weet iemand dit??? en... sjemmie79 noemt iets van dat een vrouw voorzichtiger niet omgaan met het gebuik van odaban, maar ik vind dat nergens terug, weet iemand daar iets meer van???
ik spray het nu nog iedere avond, ik ga proberen of ik het morgenavond over kan slaan, eens kijken wat er dan gebeurd.


groetjes Petra :cheer
petra30
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:50
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door petra30 »

ik bedoel... voorzichtiger moet omgaan met odaban inplaats van niet .... foutje :O
soepkip
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: do 10 apr 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door soepkip »

soepkip schreef:Zo bijna 2 maand aan de obadan, en het werkt super!!! :D
Gebruik nog steeds het eerste flesje!!!
Dus als je nog twijfelt.......gewoon bestellen ;)
Succes!! Oja, ik zweette alleen veel onder mn oksels.
Het eerste flesje bijna leeg.........half maart besteld!
Enne nog steeds geen druppel zweet, ik weet niet beter!!!!
Ik zweer erbij, heerlijk,gebruik het 2 in de week
als ik er aan denk, haha,proberen waard en geld ook!
Succes allemaal
petra30
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:50
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door petra30 »

nou... ik gebruik het nu ik denk 2 weken. en ik spry het bijna iedere dag,
ik heb geprobeerd om over te slaan, het gaat wel wat minder maar ik zweet dan wel!!
dus spry het iedere dag, maar mn oksels gaan nu wel heel erg veel pijn doen. het is ook rood en wat opgezet.
helaas komt er toch ook wel weer wat nattigheid door heen , ik snap er niks van dat dit niet bij mij werkt, nou ja niet optimaal laat maar zeggen.
want mn rug waar ik iedere avond 3/4 keer spry.... blijft ook nat, die plek doet trouwens niet zeer en het is ook wel iets minder nat hoor, maar toch binj een inspanning lopen de straaltjes over mn rug.
ik zit vol vragen over odaban en weet dus niet waar ik deze kan stellen omdat dit middel niet bij de apotheek tekrijgen is.
de werking lijkt me niet gezond, maar ja je doet veel als je heel erg zweet. kan iemand me helpen???

groetjes Petra
ikke201
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 19:00
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door ikke201 »

heey!
werkt odaban echt zo goed?? kan het bijna niet geloven!! maar wat ik niet begrijp... : iedereen zegt 'ik heb het besteld!' . maar ik heb het gewoon in de winkel zien liggen! ik heb syneo5 geprobeerd, maar dat werkte alleen de eerste week! heeft nog iemand dat zo ervaren? want er staat dat je oksles 5 dagen droog zijn, maar ik zweet gewoon de volgende dag net zoveel als eerst! iemand had gezegd dat die het ook niet meer wist als zelfs syneo5 niet werkt :(.. daar ben ik wel een beetje down van geworden...
maar zal ik odaban kopen?? en is er alleen een spray of ook een crème? en wat werkt dan het beste??

XXXX ikke201
okuni
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 23:31
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door okuni »

Hallo, (ex)medezweters!

Ik heb, na al jullie veel belovende verhalen, ook Odaban besteld! Hoop hem maandag binnen te krijgen. Echter heb ik nog wel twee vragen over het gebruik van het middel.

1. Hoe moet het middel gebruikt worden?
De een zegt wel sprayen, de ander zegt deppen... De een zegt elke dag, de ander zegt 1x per 2 weken... etc?

Deze vraag dient alleen voor de heren onder ons ;)
2. Moeten de oksels geschoren worden voor de volledige werking van Odaban?
Uiteraard heb ik dit er wel voor over!..

Ik hoop ten zeerste dat het middel bij mij net zo goed zal werken als bij jullie! En dat ik bij mijn kerst-shoppen volledig vrij word gelaten in mijn keuzes!

Ik hoor graag van jullie!

Okuni
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht