Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Betje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 26 apr 2009, 15:00
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Betje »

Dank je!
Ik ga er alvast direct werken van maken :)

Groetjes!
Betje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 26 apr 2009, 15:00
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Betje »

Ik ben een enorme leek op vlak van betalingen :P
Ze vragen mijn 'security code'. Wat is dat op je bankkaart? Zij wijzen een nummertje aan dat niet op de achterkant van m'n bankkaart staat :?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Thijs »

Bestel je bij sweat-guide.nl ?
edje
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 10:21
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door edje »

Betje;

Ik denk dat je op een site zit die credit-cards gebruikt of in ieder geval buitenlandse bankkaarten bedoeld.
Bij de sweat-guide kan je gewoon via internet bankieren overboeken en dan wordt het verzonden. Daar is het volgens mij ook het goedkoopst (15 euro incl.verzendkosten en 60 dagen niet goed geld terug garantie)
Betje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 26 apr 2009, 15:00
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Betje »

Ja, ik snapte er niet veel van dus heb ik het inderdaad via sweat-guide.nl gedaan :)

Toch bedankt!
soepkip
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: do 10 apr 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door soepkip »

Zo bijna 2 maand aan de obadan, en het werkt super!!! :D
Gebruik nog steeds het eerste flesje!!!
Dus als je nog twijfelt.......gewoon bestellen ;)
Succes!! Oja, ik zweette alleen veel onder mn oksels.
kees3
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 01 jun 2009, 12:59
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door kees3 »

Goedemiddag,

Ik gebruik sinds gisteravond odaban, dus nu 1x opgespoten. Kan daarom nog niet echt een oordeel geven over het effect.
Wat ik zou willen weten is of odaban gebruikers overdag wel gewoon een normale deodorant gebruiken en of de combinatie van odaban en deo schadelijk kan zijn? 's Avonds moet je natuurlijk odaban opspuiten, maar wat doe je dan overdag?

Heeft iemand hier ervaring mee/kennis over?? Graag hoor ik dat dan.

Gr. Kees
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Hoi kees3!

Sorry, my dutch isn't that perfect so I will try to answer you in English, okay?

You can use a "normal" deodorant every morning if you've used odaban the evening before. Odaban will built up its effect over night. The usage of a deodorants (or the application of lotions or shower gels etc) will NOT effect the drying effect of any anti-perspirant.

BUT: you should always be aware of the ingredients! Some deodorants (and other cosmetic products as well) could contain special emulgators (PEGs) which could make the transport of odaban's aluminiumchloride (alcl) into lower layers of your skin possible. This might be a health issue. Antitranspirants, such as odaban, will always only have an effect on the upper layer of the skin, the aluminiumchloride (alcl) will not move into lower sections where blood vessels and lymph streams are located. But with emulgators and parabenes on your skin you can't never be sure! Alcl could get carried into your body because it reaches deeper skin sections! So please check the back printing on the cosmetic products that you will use in combination with odaban.

Let op! I'm NOT saying that deodorants or odaban will cause any harm or even cancer! But emulgators can definatly make transcellular transportation (osmose) possible.

On the other hand, lots of people suffering from dermal irritaions when using alcl-based anti-perspirants. It should be clear that the usage of even more alcl (in deodorants) will enforce these problems, espacially if you skin is that sensitive. Some deodorants even contain triclosan which is a highly effective disinfectant (fungi-/bacteriocide). Scientist aren't sure what exactly triclosan can cause within your body but everyone's quite sure that it's not very healthy, especially if you have already problems with reddened skin, itching and stuff after the usage of odaban ...

Liefs, Paul from Poland (now living in Arnhem) :beer
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Informatie Triclosan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Triclosan

Informatie PEG:
http://www.realself.com/ingredient/peg-100-stearate

Please note: Odaban or other anti-perspirants do NOT contain triclosan or emulgators (PEG), but other cosmetic products could. If you would use both products together, the unkown effects of triclosan and PEGs might occur.
HouseRD
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 16:17
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door HouseRD »

Hey allemaal :D

Ik woon in België en zou graag ook de wonderen van Odaban ervaren. Ik las in dit topic dat het te verkrijgen was bij het Kruidvat (reactie van 2008), klopt dit nog steeds?
Of zijn er andere plaatsen waar ik het kan verkrijgen? Via sweat guide kon ik er niet achter komen of ze ook naar België versturen.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door dientje »

Hallo,

Ik kan niet bij Sweatguide bestellen, Rabobank herkent het rekeningnummer niet, en ook bij een andere drogist herkent hij het rek. nr niet.
hebben meer mensen daar last van??
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door TomH »

dientje schreef:Hallo,

Ik kan niet bij Sweatguide bestellen, Rabobank herkent het rekeningnummer niet, en ook bij een andere drogist herkent hij het rek. nr niet.
hebben meer mensen daar last van??
Ik heb een tijdje terug (3 maand ofzo) nog gewoon daar besteld via rabobank internetbankieren. Misschien dat het rekening nummer inmiddels is veranderd?
frank85
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 09 jul 2009, 13:34
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door frank85 »

Hoi,

Ik gebruik Odadan nu een week en moet zeggen dat het prima werkt. Gebruik het voor mijn oksels en rug en ben sindsdien kurkdroog.
Maar heb zelf het idee dat ik nu op andere plekken meer ga zweten, zijn dit 'normale' verschijnselen en hebben meer mensen hier last van?
ivory beach
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 16:00
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door ivory beach »

kan je dat spul niet in een winkel kopen ??? :( :?
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door sjemmie79 »

werkt het ook tegen sterke lichaamsgeur ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht