Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

R777
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 14 okt 2008, 20:30
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door R777 »

Hallo Zweters!
Odaban werkt inderdaad, maar men moet wel weten hoe je het moet gebruiken.
De gedachte achter Odaban is namelijk dat je door het langzaamaan stapje voor stapje opspuiten ervan, een echte 'dam' kunt opbouwen die stevig genoeg is om maandenlang aan te houden. Ik zweet nu nagenoeg niet meer onder mijn oksels, en ik hoef maar 1 keer in de week een paar spuitjes te gebruiken.

De fout die de meeste mensen maken met Odaban, is om gelijk de eerste keer superveel te gaan spuiten, en de dagen erna ook, en zo door te gaan. Zo creeer je weliswaar gelijk een dikke dam, maar deze is niet stevig genoeg, omdat deze niet is opgebouwd, waardoor men binnen een week weer hevig stinkt en aan het zweten is!

Hoe moet het dan wel?

Door de dam langzaamaan op te bouwen. Begin met onder elke oksel een paar spuitjes (is echt genoeg ookal lijkt het tijdens het opspuiten niet!). Een paar dagen later herhaal je dit. De 2 weken hieropvolgend herhaal je dit proces (2 keer in de week een paar spuitjes onder elk van de oksels).
Nu is er een redelijk stevige dam opgebouwd, waardoor je kan volstaan met 1 keer opspuiten in de week (ong. 4 spuiten onder elk van de oksels, dat het redelijk dekt). Je zult zien dat je bijna niet meer kunt zweten, wat je ook gaat ondernemen. Het blijft kurkdroog!

Bouw het dus rustig op. Dit kan moeilijk zijn. Toen ik de eerste keer ging opspuiten dacht ik ook van 'huh zo'n klein spuitje gaat mijn zweetprobleem zeker oplossen? ik spuit gewoon heel mijn oksels nat! Maar dit helpt echt niet! Als je echt resultaten wilt, moet je door geleidelijk aan te spuiten, een superstevige zweetdam opbouwen! Odaban is hier echt een wondermiddel voor.

Try it!
appelap
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 20:53
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door appelap »

eey mensen, ik wil t nu ook gaan bestellen. hoelang doen jullie met één flesje? dan weet ik namelijk of ik gelijk meer moet bijbestellen :P
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door TomH »

appelap schreef:eey mensen, ik wil t nu ook gaan bestellen. hoelang doen jullie met één flesje? dan weet ik namelijk of ik gelijk meer moet bijbestellen :P
Je doet er vrij lang mee hoor. Bij gemiddeld gebruik (iets van 2x per week) moet 1 flesje wel ongeveer 2 maand mee gaan denk ik.
beso
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 mar 2009, 12:04
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door beso »

Wat ik mij afvraag:
tegenwoordig hoor je zoveel waarschuwingen over bepaalde deo's in combinatie met borstkanker. Hoe weet je of dit middel wel veilig is. Het heeft toch een bepaalde onnatuurlijk werking omdat het je zweetklieren afsluit. Hoe agressief is dit middel :x en wat doet het IN je lichaam?
Heeft iemand enig idee?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Thijs »

Die waarschuwingen over Deo's en borstkanker zijn niet waar. Das een internet leugen. Er is nooit aangetoond dat deo's borstkanker veroorzaken.
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Deo's veroorzaken borstkanker? Nej! Helemaal fout!

Info van de US National Cancer Institute:
http://www.cancer.gov/cancertopics/fact ... isk/AP-Deo

Info van de "breakthrough breast cancer" Charity UK:
http://www.breakthrough.org.uk/what_we_ ... orant.html (PDF download)

Hoax waarschuwing @ Urban Legends:

http://urbanlegends.about.com/cs/health ... irants.htm

Liefs, Paul :beer
soepkip
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: do 10 apr 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door soepkip »

Hee, ik gebruik al een week obadan!!!! En het werkt!
1 spuitje in het midden van elke oksel en ik noteer het in mn agenda, zodat ik het langzaam
kan afbouwen!
Ben zo blij, heerlijk eindelijk een hele dag een DROOG shirt,lekker!!!!!!!!!!
Hoop dat het voor jullie ook werkt, het scheelt zoveel in je gedrag.................... :cheer
Hans
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 21:30
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Hans »

hey relax voor je joh!!

waar gebruik je het? vooral onder je oksel? want ik zag in je vorige posts dat je ook op andere plekken zweette (rug, handen) en ben benieuwd of het daar ook werkt. en hoe heb je het nu opgebouwd in deze week? elke dag of doseren en geduld hebben? en ben je man of vrouw (want volgens mij maakt dat ook nog uit)?

heb namelijk nog een flesje liggen maar weet niet zo goed hoe te doseren zonder echt prikoksels te krijgen?
Anton
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 apr 2009, 16:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Anton »

Hi mensen

Ik heb een vraagje. Ik zweet ook heel erg en dat de hele dag door zonder enige aanleiding. Ik span me helemaal niet in of wat dan ook. Helpt odaban dan ook ??? Of is het allen voor mensen die beetje zweten ?? Alvast bedankt voor de reactie .
beso
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 mar 2009, 12:04
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door beso »

Jaaaaaa, ook ik ben een superblije Obadan gebruiker! :D :D :D :D
Ik voelde mij zo ellendig, altijd maar die vieze natte oksels, of ik nu een shirt, een trui of jasje aan had, het kwam overal doorheen, enorme kringen! Gebruik nu sinds 2 weken Obadan en ik kan gewoon alles aantrekken. Zoooo relaxed. Durf helemaal met shoppen weer naar gekleurde shirtjes te kijken. Was voor mij not-done, droeg alleen zwart en wit, maar loop in groen, rood, blauw, echt super!
Anton
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 apr 2009, 16:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Anton »

ok nou dan ga ik het maar proberen hopelijk werk het ook bij mij :D:D want ik word er ook helemaal gek van!!!!
Marjoleinn
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 02 apr 2009, 12:13
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Marjoleinn »

Hoi,

Ik ben toevallig net naar de dokter geweest, heb namelijk al járen last van zeer overmatig zweten. Ik heb al vanalles geprobeerd op het gebied van deo's e.d. maar niets helpt. Dus ik besloot om maar naar de dokter te gaan. Die zei meteen dat ik twee mogelijkheden had. Een zalfje of botox. Botox vind ik niks, ben ik veel te huiverig voor en volgens mij is het ook niet echt heel goed voor je oksels al die gifstoffen. Nu krijg ik morgen en zalfje (want de apotheek had ze niet op vooraad :? ). Dus nu ben ik benieuwd hoe die zalf werkt.. ben alleen bang dat het geen enkel resultaat heeft.

Nu lees ik hier op het forum dat jullie allemaal razend enthousiast zijn over Obadan. Werkt dit écht zo goed? Ook als je ALTIJD zweet. Ookal zit je alleen maar een beetje achter de computer te typen?

Ik ben het zó zat. Ik wil er echt vanaf. Iemand ervaring met zalfjes?

x Marjolein
Melissa
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 17 apr 2009, 09:08
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Melissa »

Hallo,
(ff snel voorstellen: Melissa, 17,5 jaar, en ook belachelijk veel last van zweetoksels)

Ik lees dat veel mensen irritatie aan de huis hebben bij het gebruik van adoban, maar op de sites lees ik duidelijk dat je het niet direct moet spuiten maar op een gaasje/watje en dat moet aanbrengen op de huid, misschien een tip? (of lees ik nou dit forum verkeerd?)

Ik ben ook zeker van plan na al die enthausiaste reacties een flesje adoban te proberen.

Groetjes Melissa
Betje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 26 apr 2009, 15:00
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Betje »

Hoi!

Ik ben ook een enorme zweter! Ik zweet niet enkel onder m'n oksels maar ook aan mijn billen, als het warm is op mijn rud, met de minste inspanning is m'n haar nat, en en mijn voorhoofd. ik vind het zo lastig! Ik durf nooit veel bewegen en doen omdat ik bang ben dat anderen het gaan zien. Ik durf in de zomer niet lang zitten want dan heb ik schirk dat je een zweetpoep ziet... Ben het echt zo beu!

Jullie zijn allemaal heel enthousiast over Odaban? Ik twijfel tussen Odaban en Axitrans om me aan te schaffen. Wat raden jullie me aan?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Thijs »

Ik hoor over Odaban meer lovende reacties dan over axitrans.... ik zou odaban aanschaffen!

succes enne welkom op het forum :)

Groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht