Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Remon
Vijver
Vijver
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Remon »

Ben nu een week onderweg en het resultaat is nog steeds goed, en dat met het warme weer van de laatste dagen. Soms voelt het alsof ik echt veel zweet op mijn voorhoofd, maar als ik dan voel is het gewoon nog droog. Gisteren eerste voetbaltraining van het seizoen gehad. Normaal is mijn t-shirt dan supernat, vooral op mijn rug. Nu was het zo dat de voorkant uit te wringen was (want ik gebruik het daar niet), maar mijn rug was maar gedeeltelijk nat, net als bij een ander.
Vandaag op mijn werk was het echt plakkerig benauwd. Iedereen was erover aan het klagen. Normaal gesproken stroomt het zweet dan van mijn rug en voorhoofd. Nu was het alleen een beetje vochtig.
Blijft toch een geweldige ervaring!!!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Klinkt goed Remon. Hopen dat het ook zo goed voor mij zal werken! Kheb het vanmiddag besteld en het was direct leverbaar dus met een beetje mazzel heb ik het over 2 dagen. Ben wel benieuwd! :)
Marleen1979
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 28 jul 2008, 14:12
Contacteer:

Bericht door Marleen1979 »

Het klinkt allemaal erg positief. Ik denk dat ik het ook ga bestellen. Ik ben alleen nog wel een beetje huiverig. Is dit echt niet schadelijk voor je?
Remon
Vijver
Vijver
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Remon »

Ik hoop ook voor je dat het werkt bij jou Tom. Ik heb ook nog maar ff 4 flesjes besteld zondag, want ze zijn niet zo groot en ik gebruik het elke avond. Het is alleen even afwachten of de bestelling er weer zo snel is, want in een mailtje waarin ik wat vragen had kreeg ik als antwoord dat ie 2 weken met vakantie ging.
Remon
Vijver
Vijver
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Remon »

Marleen1979 schreef:Het klinkt allemaal erg positief. Ik denk dat ik het ook ga bestellen. Ik ben alleen nog wel een beetje huiverig. Is dit echt niet schadelijk voor je?
Ik leef nog steeds na een week :P :P dus....
maar ik zou het niet drinken!! :P :D
bonjovi202
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 24 jul 2008, 19:05
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door bonjovi202 »

Heb het gisteravond voor het eerst gebruikt. Me voorhoofd en me buik zijn nog droog maar me nek en me rug voelen nog vochtig aan, maar geen hele druppels. Moet je het vaker gebruiken om een goede werking te krijgen? 1e week iedere dag?
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

bij mij sloeg het eerst ook niet gelijk aan, en heb het toen iedere dag gedaan. Nu kan ik er al 1 dag tussen laten.
maar ben ook nog maar net een week of 3 ofzo bezig.
Memento
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 31 jul 2008, 13:09
Contacteer:

Bericht door Memento »

Ik heb het spul nu ook gekocht maar heb een vraag. Hoe kan je dit spul het beste op doen? Er staat dat je een keer moet sprayen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat je dan je hele oksel hebt. Is meerdere keren sprayen beter of is een keer wel genoeg?
Remon
Vijver
Vijver
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Remon »

Ik gebruik het iedere avond en spray best behoorlijk veel. Dat werkt, dus blijf ik er maar mee doorgaan.
Remon
Vijver
Vijver
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Remon »

En Tom?...Heb je al resultaat???
Marleen1979
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 28 jul 2008, 14:12
Contacteer:

Bericht door Marleen1979 »

Ik gebruik het nu sinds twee dagen en ik ben tot nu toe zeer enthousiast! Geen zweetgeur en geen natte plekken! Ik spray maar één keer en dat is voldoende.
hoi
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:08
Contacteer:

Bericht door hoi »

ik heb net obadan besteld, maar ik heb nog een vraag: moet je een bepaald schema aanhouden met het opspuiten of iets dergelijks?


- heb nu 2 dagen de odaban in huis, opgespoten en het werkt.. alleen had ik iets te veel gebruikt denk ik want mn oksels vlogen ongeveer in de fik :P
Marusha
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 05 jun 2006, 17:53
Contacteer:

Bericht door Marusha »

Ben na lange tijd weer eens online en zie nu een nieuw wondermiddel! Dit moet ik natuurlijk ook hebben. Ben zojuist meteen naar de site gegaan maar zie dat je alleen met creditcard kunt betalen. Die heb ik niet!! :cry: Weet iemand een andere manier om eraan te komen?? Please help me! Ik wil het zoooooooo graag gaan proberen.

-x-

Aanvulling: Zojuist nog eens wat beter gezocht en heb een Nederlandse site gevonden waarop je dit ook kan bestellen. Zojuist dus meteen gedaan. Ik ben zo benieuwd!!!!!!!!!
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

onderaan deze pagina "sweat-guide" of ebay, dan kan je het gewoon via je normale rekening overmaken. Succes!
Marleen1979
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 28 jul 2008, 14:12
Contacteer:

Bericht door Marleen1979 »

Om de hoeveel dagen gebruiken jullie Obadan? Ik gebruik het nu om de dag en dan werkt het echt goed! Ik zou het graag wat minder vaak op doen, maar heb de indruk dat het dan toch minder werkt. Wat zijn jullie ervaringen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht