Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Erje, Thijs

Plaats reactie

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Hygieseal nieuw in VS, Canada

Bericht door Thijs »

Ik heb even contact opgenomen en gevraagd wat de werkzame stof is van bovenstaand produkt. Dit is het antwoord:

The main medical ingredient is 7% methenamine. Our antiperspirant is officially certified and licenced by Health Canada Natural and Non prescription health products directorate.

Methenamine? Waar kennen we dat van? Juist! Van de antihydral zalf uit Duitsland. ;)

Ik denk dat dit produkt niet zo interessant is voor ons Nederlanders aangezien we de antihydral vrij gemakkelijk uit Duitsland kunnen bestellen. Zie verder info hier op het forum over de antihydral zalf. viewtopic.php?f=10&t=3327

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Hygieseal nieuw in VS, Canada

Bericht door Thijs »

Hygieseal is nu te bestellen in Nederland bij nosweat.nl

Het is aluminium en alcohol vrij.

Afbeelding

Zijn er mensen met ervaring al? Ik ben heel benieuwd omdat er methamine in zit en dat is in ieder geval bij de antihydral zeer effectief. :duim:

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Hygieseal nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Hygieseal is dus voor hyperhidrosis aan de voeten handen en oksels. Zie viewtopic.php?f=10&t=3399 voor de Engelse gebruiksaanwijzing. Met dank aan www.nosweat.nl waar de hygieseal te bestellen is.

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Ik heb een flesje binnen en net geprobeerd onder mijn oksels. Het is geurloos en ik voel het een beetje branden maar niet hinderlijk. Tot nu toe droog :duim:

Met dank aan nosweat.nl

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Ik ben best lovend over dit produkt. Ik denk dat ik een beetje teveel had opgespoten en dat het daarom wat brandde. Maar het werkt wel en ik ben sindsdien kurkdroog. Ik zeg de moeite waard. Aanrader!

Arash
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Arash »

wat fijn dat dit product werkt Thijs!
Hoe zou je hem 1 op 1 vergelijken tegenover antihydral? krijg je bij gebruikt van hyhiesal ook hele droge handen (net zo extreem als antihydral) of neemt alleen het zweten af.

dankuu

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik gebruik het allleen onder mijn oksels. Ja het wordt wel erg droog na gebruik. Ik denk dat je niet teveel moet gebruiken net als bij de antihydral. Probeer het eens zelf zou ik zeggen. Deel je ervaring hier aub.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht