Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Thijs »

Ik had vanmorgen een spannend gesprek waar ik normaal gesproken echt natte plekken van onder mijn oksels zou krijgen. Nu met antihydral nergens last van. Ik zeg goed spul ! :bloem :duim:
Brandon
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 08 dec 2019, 01:33
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Brandon »

Werkt het ook goed bij zweetvoeten?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Thijs »

Ja vermoedelijk wel. Het is voor handen voeten en okselzweet. Probeer het en laat het ons weten aub.
Brandon
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 08 dec 2019, 01:33
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Brandon »

Heb het besteld. Ik zal mijn ervaring delen.
Gr.
Hyper Hydrosis
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 21:46
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Hyper Hydrosis »

Brandon schreef: do 12 dec 2019, 19:53 Heb het besteld. Ik zal mijn ervaring delen.
Gr.
Bij mij werkt het ook tegen zweetvoeten.
Hyper Hydrosis
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 21:46
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Hyper Hydrosis »

Ik vind het moeilijk om hier duidelijke info over te vinden maar mocht er iemand zijn die weet of het bestandsdeel Hexamine/HEXAMETHYLENETETRAMINE/methenamin via de huid in het bloed kan worden opgenomen en kan zorgen voor droge ogen en neus laat het dan even weten. Geen idee of dat zo werkt maar ik heb toevallig sinds het gebruik droge geïrriteerde ogen en een droge neus. Ik hoop dat het toeval is maar heb er erg last van. Misschien maar een paar weken stoppen en zien of het veranderd.
AnnaNo
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 25 dec 2019, 10:13
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door AnnaNo »

Hi! ik vroeg me af of de personen die dit al een tijdje gebruiken, nog steeds een positieve werking zien?
Ik zou het product graag willen bestellen, aangezien ionto forese en aluminium chloride niet bij mij werken.
Ik heb er last van bij mijn handen en voeten.
Graag hoor ik van jullie!
TomD
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 12:50

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door TomD »

Hallo,

Ik heb dit gedurende 6 maanden gebruikt. Het werkte wel nog steeds goed maar ik had helaas een allergische reactie. Deze reactie is pas na 2 maanden ontstaan. Mijn huid was helemaal ontstoken en een behandeling met cortisone was nodig. Ik hoopte dat na een rustpauze mijn huid niet meer zou reageren op de zalf. Maar helaas slechts 1 applicatie was voldoende om een reactie uit te lokken.

Dit was na al die jaren voor mij de druppel de me heeft doen overgaan naar een ETS operatie. Welke ik verleden week ben ondergaan en waarover je hier kunt lezen:

viewtopic.php?f=12&t=3349&p=17889#p17889
AnnaNo
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 25 dec 2019, 10:13
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door AnnaNo »

Beste leden,

ik vroeg mij of hij de zalf bij jullie ook op niet leverbaar staat bij elke site. Ik wil hem namelijk opnieuw bestellen maar ik kan hem nergens verkrijgen. Zit nu in volle stress! Iemand ??
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Thijs »

Bij de arznei apotheek in duitsland staat hij gewoon op beschikbaar. (ik heb net gekeken)
Jongen2000
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: do 02 apr 2020, 14:04
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Jongen2000 »

Hoi allen,
Ik heb deze zalf na het lezen van dit topic laatst ook besteld. Ik moet zeggen dat ik er de eerste week ook wel over te spreken was, je handen voelen droger/stroever aan. Ik zou wel oppassen met het gebruiken van de crème op andere plekken op de huid. Ik zweet over het hele lichaam, dus heb de zalf ook geprobeerd op mijn oksels, rug, stukje bil en liezen. Na een paar dagen heb ik op deze plekken flinke uitslag gekregen, rood en het jeukt ontzettend. Er lijkt ook een aardig agressief stofje in de crème te zitten, dus pas op met waar je dit allemaal op smeert.
tropical
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 20 jun 2020, 02:19
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door tropical »

Beste leden,

Ik las jullie berichten over Antihydral en dat sprak me wel aan, dus heb ik ook dan maar deze zalf gaan aanschaffen. Mooi netjes op 2 dagen geleverd in België.
17 jaar geleden heb ik een operatie ondergaan voor mijn zweethanden en oksels. Ik heb mijn rechterkant gedaan en tot op vandaag de dag ben ik zweetvrij langs de rechterkant.
De linkerkant heb ik niet gedaan omdat de pijn na de operatie verschrikkelijk was, dus ik wou dat geen 2de keer weer meemaken.
Na de operatie had ik last van luchtbellen in mijn longen en het duurt lang voor men goed terug herstelt is. Maar ik ben zweetvrij langs mijn rechterkant.
Ik heb vandaag voor het eerst deze zalf uitgeprobeerd nadat ik alle zalfjes heb gehad. Dit werkt wel echt goed. De eerste dag en ik ben al super droog. dus uiteindelijk ben ik nu ook langs de linkerkant zweetvrij, alleen in dit geval moet ik zalf insmeren :lol: Benieuwd hoe dit in toekomst verloopt.
Voorlopig ben ik positief.
Hi.l
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 13 mei 2022, 17:33
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Hi.l »

Hallo lieve leden,

Ook ik heb helaas enorm last van hyperhidrosis en lijkt elk jaar erger en erger te worden. Inmiddels heb ik allerlei (speciale) deo's en verschillende zalfjes waaronder de aluminium zalf geprobeerd....

Vorige maand heb ik de botox behandeling ondergaan bij de oksels en het is gewoon droog!!!! Dus kan ik zeggen dat dit zeer geslaagd is.

Hoewel ik nog steeds op veel plekken zweet (hoofd, nek, handen, rug, tussen de liezen en zelfs tussen m'n borsten)

Toen ik op dit forum de antihydral tegen kwam en goede verhalen erover heb gelezen heb ik besloten dit uit te proberen.
Ik wou dit graag voor m'n hoofd gebruiken. Hoewel er in de bijsluiter staat NIET OP HET GEZICHT! Is de vraag, zou ik dit boven de haargrens kunnen smeren op m'n hoofd??

Is dit product werkelijk alleen voor de handen, oksels en voeten?? Of kan ik hier meerdere plekken mee insmeren??

Ik weet van de aluminium nogwattes.... Dat je die wel overal kan smeren incl de haargrens. Ik las dat een ander het wel geprobeerd heeft maar uitslag heeft gekregen? Zijn er meer mensen met uitslag of zou dit per persoon verschillend zijn?

Want ik heb zelf al last van een huidaandoening (rood bruine vlekken) en wou dit niet nog erger maken...

Of als er mensen zijn met andere ideeën? Alle tips en tricks zijn ontzettend welkom!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Antihydral tegen hyperhidrose aan handen. AANRADER!!!

Bericht door Thijs »

Hoi Hi I

Ik zou zelf niet zo snel antihydral op mijn hoofd smeren. Ik ken het als een behoorlijk sterk goedje. Maar misschien is er iemand hier met ervaring?

Als ik jouw klachten lees dan denk ik als eerste waarom probeer je geen glycopyrronium tabletten? Dat pakt het zweten over je gehele lichaam aan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht