Onderzoek Hyperhidrosis en Voeding!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Op wie kunnen we rekenen?

Peiling eindigde op zo 17 dec 2006, 14:18

Mij natuurlijk!
17
85%
Geen interesse...
1
5%
Mij misschien...
2
10%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Toppie hoor Angela. Ik heb hem al ingevuld en opgestuurd naar je! klasse!
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Ook ik heb hem inmiddels doorgestuurd.

Kom op Allemaal gewoon ff doen.. :D

Groetjes Mirela
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Zo, hij ligt in het elektronische postvak. :)
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hallo allemaal!

We hebben inmiddels al aardig wat enquetes terug gekregen, daarvoor allemaal bedankt!! Mochten er nog mensen zijn die de enquête nog in willen vullen of de enquête niet hebben gehad: we horen graag van jullie!!

Ingevulde enquêtes en aanvragen kunnen worden gestuurd naar: voedingenhyperhidrosis@live.nl

Bij voorbaat dank!!

Groetjes, Yvon en Angela
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Wanneer krijgen we de uitslag te horen? :) En lukt het verder een beetje? Hebben jullie genoeg reacties voor een representatief (foei, moeilijk woord!) onderzoek?
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Tom,

de definitieve uitslag komt rond eind januari/begin februari! We moeten nog ongeveer 25 mensen hebben om het echt representatief te laten zijn helaas. Dus misschien dat er nog mensen zijn die de enquete in willen vullen??

Het is wel erg interessant om al jullie antwoorden te lezen. Het onderzoek zal op het forum worden gezet!

Groetjes, Angela
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Allereerst veel dank aan iedereen die de enquête heeft ingevuld en ook heeft teruggestuurd!

Daarnaast bedankt aan diegenen die de afgelopen weken nog een enquête hebben aangevraagd. Helaas waren wij genoodzaakt te beginnen met de resultaatverwerking in verband met de beschikbare tijd. Vandaar dat we vanaf nu geen enquêtes meer zullen versturen en nieuw ingezonden enquêtes niet meer zullen verwerken.

We brengen jullie omstreeks februari op de hoogte van het eindresultaat!
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Vandaag hebben wij naar een aantal van de 'onderzoekspersonen' een mail verstuurd met daarin een belangrijke vraag over één van hun antwoorden in de enquête. Wij hebben nog wat aanvullende informatie van hen nodig.

Zou een ieder die deze enquête heeft ingevuld willen kijken of hij/zij een mail van ons heeft gehad en hier zo spoedig mogelijk op willen reageren?

In verband met de privacy kunnen we hier niet zeggen om wie het gaat.

Bij voorbaat dank!!!

Yvon en Angela
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Ben ik te laat...?
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ja, je bent te laat, sorry :). Maar bedankt voor je interesse!

We hebben onze conceptversie van de scriptie vandaag ingeleverd dus hopelijk hoeven we niet enorm veel meer aan te passen en wordt hij daarna goedgekeurd!

Ik houd jullie op de hoogte!
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

Bericht door ro12 »

wat moet ik doen?
Catharina
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 07 dec 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door Catharina »

Ben erg benieuwd naar de uitkomst van jullie onderzoek.
Hebben er genoeg mensen mee gedaan?
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Nee, helaas hebben we een te kleine onderzoeksgroep om de uitkomsten iets te laten betekenen. We hebben erg ons best gedaan om mensen te krijgen maar helaas was de belangstelling niet erg groot. Er zijn wel wat leuke dingen uit naar voren gekomen en we zijn sowieso iedereeen die heeft meegedaan erg dankbaar want wij zijn nu de enigen die op onze school een eigen onderzoek hebben opgezet.

Momenteel zijn we de scriptie aan het aanpassen en op 8 februari moet de scriptie definitief ingeleverd worden. Dan moeten we afwachten en als alles goed gaat de scriptie presenteren op 22 februari.
Lola
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 17:14
Contacteer:

Bericht door Lola »

ik ben benieuwd naar de resultaten :motor
jupz
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 21:47
Contacteer:

Bericht door jupz »

Angela schreef:Nee, helaas hebben we een te kleine onderzoeksgroep om de uitkomsten iets te laten betekenen. We hebben erg ons best gedaan om mensen te krijgen maar helaas was de belangstelling niet erg groot. Er zijn wel wat leuke dingen uit naar voren gekomen en we zijn sowieso iedereeen die heeft meegedaan erg dankbaar want wij zijn nu de enigen die op onze school een eigen onderzoek hebben opgezet.

Momenteel zijn we de scriptie aan het aanpassen en op 8 februari moet de scriptie definitief ingeleverd worden. Dan moeten we afwachten en als alles goed gaat de scriptie presenteren op 22 februari.
je kan toch de conclusies delen met ons, en je kan het doel hebben om geen generaliserend onderzoek te doen wat sowieso vrij moeilijk voor een scriptie is omdat je niet over de juiste middelen beschikt( tijd, geld) om een grote groep respondenten te krijgen waardoor je onderzoek representatief wordt, mits je natuurlijk een kwantitatief onderzoek verricht en veel respondenten hebt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht