prive leven

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
TRIES
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 13 okt 2006, 10:44
Contacteer:

prive leven

Bericht door TRIES »

sorry dat ik het vraag, maar dat vraag ik me dus echt af.

hoe zit dat met je prive leven (sexleven ook) als ik een jaar of 18 ben ofzo.
jupz
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 21:47
Contacteer:

Bericht door jupz »

Verschilt per persoon, zelf doe ik alles wat een ''normaal'' persoon ook zou doen, maar ik heb geen HH alleen soms last van sneller zweten onder de oksels, maar dat is (voorlopig) verholpen met Odorex Extra Dry. Ook met seksleven geen probleem, maar ik denk dat het een kwestie is van hoe zeker je bent van jezelf.
B.
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 05 nov 2006, 21:03
Contacteer:

Bericht door B. »

Ik weet het niet.

Ik praat er nooit over met andere mensen, waarom zou ik het hun vertellen?
ze komen er toch wel achter.

Ik houd mijn prive leven toch wel verborgen enzo. Het gaat niemand wat aan.
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

B. schreef:Ik weet het niet.

Ik praat er nooit over met andere mensen, waarom zou ik het hun vertellen?
ze komen er toch wel achter.

Ik houd mijn prive leven toch wel verborgen enzo. Het gaat niemand wat aan.
Ik vind het juist heel belangrijk dat mensen mij kunnen zien zoals ik ben. Ik ben best een open boek. Als ik iemand eenmaal vertrouw kan ik diegene vanalles vertellen, privé of niet privé. Soms onhandig, ja, maar het is fijn om je verhaal af en toe kwijt te kunnen of om te weten dat er mensen zijn die achter je keuzes staan. Ik denk ook dat je niet echt hecht met iemand kunt zijn als je je geheimen niet toevertrouwd. Als ik iemand ontmoet die mij echt niets vertelt, probeer ik eerst hem/haar me te laten vertrouwen. Als dat niet lukt ben ik ook snel weer weg.
Maar dat verschilt ook weer per persoon. Of je een man of vrouw bent scheelt natuurlijk ook en je levenservaringen. Als je iemand volledig vertrouwd hebt, die daarna alles is door gaan vertellen, vertel je minder snel wat. Mij is dat nog niet gebeurd *klopt af*. :)
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Re: prive leven

Bericht door Riian »

Ik heb het niemand expliciet verteld :( Een keer een vriendin, een jaar of 2 geleden :shock: Ze vroeg waarom ik vaak zwart droeg. Ik zo; Ik zweet best veel :oops: We zijn er verder niet op ingegaan. Verder durf ik er niet over te beginnen. Ik schaam me ervoor. kut
Verder zijn er geen dingen die ik laat. Ik doe alles, en pas mn kleren er op aan. Ik leid mijn leven, het zweten bepaalt dat niet voor mij. 8)
Zover als dit gaat houd ik dit vast, en dat bevalt me primaaa!! :feest
B.
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 05 nov 2006, 21:03
Contacteer:

Bericht door B. »

@ Byrnegirl:

Ja, maar dat ligt aan de persoon. Ik ben al vaker nogal genaaid door mijn 'beste' vrienden, en daardoor wordt mijn vertrouwen in mensen ook niet beter.
Daarom vertel ik niet zo snel iets over mijn echte prive leven.

Maar dat ligt aan je persoonlijkheid, hoe je tegen andere mensen aankijkt etc.
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

Dat is precies wat ik zei ;)
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Het is heel simpel.... Je komt de juiste tegen en dan is je HH geen probleem.

Maak je er niet druk om het komt echt allemaal goed.
kimpie

zweten tot je een ons weegt

Bericht door kimpie »

Hoi allemaal

Ik ben kim en en ik ben 22 jaar.

Ik heb al een hele lange tijd last van zweten onder mijn oksels.Heel irritant want je kan je nooit kleden zoals je wilt eigenlijk.Bij mij speelt er ook nog wat anders meej..Ik heb een beetje last van straatvrees.
En ik hou het goed in de gaten het is heel erg als ik veel koffie drink(bij mij)
het is ook heel erg als ik me niet op mijn gemak voel.Maar zou het ook geen angstzweet kunnen zijn dan?Dat je er dan nog aan gaat denken ook en dan word het nog erger...Bij mij ruikt het juist weer niet maar word het gewoon nat echt nat.Het heeft ook met je kleding te maken wat voor soort stof enzo verder weet ik nie veel wat er nou echt tegen help ik ga nie mezelf opereren en ik wil ook geen speciale medicijnen ik denk dat het vooral onzekerheid is...Maar ieder mens verschilt he!Iniedergeval veul succes ermee en laat je niet kennen door je zweetplekken :o greetz kimpie
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Re: zweten tot je een ons weegt

Bericht door Zwetertje1977 »

kimpie schreef:Bij mij speelt er ook nog wat anders meej..Ik heb een beetje last van straatvrees.
Hoi Kim,

Had je al een beetje last van straatvrees voordat je merkte dat je last van overmatige transpiratie had?
Of is het beetje last van straatvrees een gevolg van de overmatige transpiratie?
jasmijn

Bericht door jasmijn »

ik heb het aan m'n vriend verteld.ik vroeg hem eerst als ie wel eens iets raars bij me heeft opgemerkt.Hij krijgt altijd een niesbui wanneer we elkaar ontmoeten.
Tegen hem ben ik wel open.Net als wat Byrnegirl zegt.als ik iemand eenmaal mijn geheimen vertrouw, vertrouw ik erop dat het een geheim blijft.
We hebben er eerst serieus over gesproken en ondertussen wat afgelachen over mijn "stinkklier".ik ben best wel grappig, dus gaf ik hem de kans even te luchten. ;) Zo heeft hij niet het gevoel dat het een moeilijk onderwerp voor mij is om over te praten.
Alleen mijn naaste famillie weet er verder over.En natuurlijk jullie hier op het forum, mijn nieuwe HH familie. :D
ondanks dat heb ik het soms toch wel moeilijk tijdens het vrijen, want dan breekt de hel wel los met al dat transpiratie vocht :x
Plaats reactie