soubrasses ofzoiets..

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Nadiienn
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 12:09
Locatie: Zwolle
Contacteer:

soubrasses ofzoiets..

Bericht door Nadiienn »

ik kreeg te tip van 'mijn' natuurgeneeskundige dat ik soubrasses is moest proberen..
(katoenen lapjes voor onder je oksel wat het zweet op neemt)

Ik vind het zelf helemaal niet fijn omdat ik toch een raar gevoel onder men oksel overhou.. :roll:
Wie gebruikt ze nog meer?

------

ik ben nu dus 14.. ga naar school en kom dus veel mensen tegen in de gang, in de les enz.. *een ook vrienden na schooltijd*
en ik ben zo bang dat ze het zien.. dat het juist erger is.
Ik heb ook al een paar keer opmerkingen erover gekregen.. en dan schaam ik me(nog erger).
maar ik kan mezelf maar niet 'verbieden' er niet aan te denken.
wat doen jullie er vooral tegen?

ik hoor het graag..
Doeii Nadiienn..
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

heey ja die heb ik ook gehaald toendertijd en mij hielp het absoluut niet!!!
Het zijn net dunne schoudervullingkjes!
Helpt niet gaat zweet dwars doorheen!!!

Kim
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Bericht door Riian »

Wat ik doe tegen het verbergen van mn zweetplekken: Zwarte T-shirts! 8) Nu is 't geen feest om elke dag zwarte shirts te dragen, dus probeer ik dit af te wisselen met een leuke riem, petje, armband of sjaal. Zo leidt je de aandacht af van je zwarte trui of shirt. :tong
Daarbij zijn de bolero's hippp. Ik heb een zwarte gekocht, en draag er een gekleurd topje onderr. Zo ziet niemand mijn zweetplekken, maar heb ik toch eens iets met kleur aan. :lol: Daarbij zijn er nu veel streepprinten met zwart en wit. :()
Ook de truien met een grote lap stof over de schouders zijn handig. Zweetplekken zijn zo veel minder snel zichtbaar. En deze kun je dus eventueel ook in een andere kleur kopen. :o
Daarbij iets meer geld aan bijvoorbeeld de kapper, nieuwe schoenen of broek geeft vaak ook een egoboost. Het geld raak je namelijk niet snel kwijt aan alleen zwarte truitjes haha. ;)
Dus,, een goed excuus om die leuke schoenen gewoon te kopen toch?! :cheer
Plaats reactie