hoe gaat het jullie af met dit warme weer?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Ruud
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 13:33
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Ruud »

Vervelend schreef:heeft niemand zweet plekken bij je bilnaad?
ik ken nog geen 50 meter lopen in 25 graden of ik ken gaan zwemmen in mijn eigen broek... ( bij wijze van )

kben toch niet de enige :(

greetz
Ikheb daar alleen last van als het echt warm is en een stuk ga fietsen,gelukkig.... behoorlijk genant als je achterwerk nat is!

Tijdens de sex heb ik dit ook, moet dan echt een handdoek onder wil mijn matras niet doorweekt raken. Ligt ook aan standje natuurlijk ;)
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Ja, heel vervelend. Gelukkig kan ik nog wel verder dan 50 meter lopen. Hoe meer ik hier lees, hoe minder erg ik mijn 'aandoening' vind. Voor zo'n stom probleem kom ik er nog aardig genadigd vanaf.

Maar Ruud, wat vind jouw partner hier nou van? Dat vind ik nou zo'n moeilijk punt, een partner hierover informeren, ermee confronteren. Ik zou denken, zwetende rug, oksels of handen is nog tolereerbaar. Of beter gezegd, begrijpbaar. Maar in je liezen is het toch gelijk een stuk minder charmant, zou ik objectief denken.
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Bericht door Steff »

Nou, dat kan leuk gaan worden komende week.............................
Kel'thuzad
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 02:55
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Kel'thuzad »

Vervelend schreef:heeft niemand zweet plekken bij je bilnaad?
ik ken nog geen 50 meter lopen in 25 graden of ik ken gaan zwemmen in mijn eigen broek... ( bij wijze van )
Voortaan netjes een zwembroek aan dus :idea: OK, niet erg grappig :(
Vervelend schreef:kben toch niet de enige :(
Vast niet.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

ACHTUNG, HITTEGOLF!!
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Net even met de fiets op pad geweest. Op het winkelcentrum aangekomen veel blikken moeten verdragen van mensen die niet snappen waarom ik op zo'n dag rondloop in een lange zwarte broek met dichte schoenen en een zwart truitje... Me vergaapt aan alle leuke kleding en open schoenen die voorlopig geen aanslag op mijn portemonnee zullen betekenen. Maar geniet wel met volle teugen van de zon en de zachte wind!!!! Wat een heerlijk weer! Konden we er maar net zo optimaal van genieten als alle niet-zweters doen!
Jessica
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 20:01
Contacteer:

Bericht door Jessica »

Aan de ene kant wel lekker dit warme weer, hoewel 28 graden misschien wel iets te warm wordt. Tot een jaar of 3 a 4 geleden had ik er ook echt van kunnen genieten. Toen had ik alleen het probleem van zweten onder de oksel en als het dan 25 tot 30 graden was kon ik heerlijk een korte broek aan met een hempje zonder dat die ook maar nat werden. Hempje alleen af en toe aan het randje, maar dat vind ik niet zo'n heel groot probleem. Nu kan ik de straat niet meer op. Grote zweetplekken onder mijn borsten en oksels, broek aan de natte kant. Het lijkt elk jaar wel veel erger te worden. Snap er niets van. Meer mensen hier last van? Hoop wel dat het een keer ophoudt met erger worden, kan straks niets meer aan

Groetjes Jessica :)
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

Bericht door ~Pelusa~ »

Het word bij mij ook steeds erger echt vervelend, als het nog erger word, weet ik het echt niet meer hoor
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Bericht door Steff »

Jessica schreef:kan straks niets meer aan
Is ook lekker fris EN je krijgt geen vlekken in je kleding.......! :idee ;-)
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

Bericht door ~Pelusa~ »

Vreselijk zeg: mn ouders auto is kapot. Moesten we op de fiets naar de kerk: 12 km!!! met 3 hoge bruggen op en af. en 2 uur later ook weer helemaal terugfietsen. Had net een nieuw shirtje aan, dus de zweetplekken vielen (voor mijn doen) wel mee. Is dat bij jullie eigenlijk ook zo?: hoe ouder het shirtje, hoe sneller/meer je er in zweet?
Dragongirl
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 23:11
Contacteer:

Bericht door Dragongirl »

Steff schreef:
Jessica schreef:kan straks niets meer aan
Is ook lekker fris EN je krijgt geen vlekken in je kleding.......! :idee ;-)
Heheh..


Ik ben zelf zó blij dat het zomer is.. ik heb echt een hekel aan kou en winter.
Zweten is minder in de zomer, hoewel het aan de andere kant minder goed te verbergen valt.
Ik koop nog steeds kleren die het camoufleren... Dus zweetplekken zul je bij mij niet zien, een uitgebreide garderobe ook niet :?
justadancer

Bericht door justadancer »

het gaat mij nu tamelijk goed af me oderex extra dry werkt nu iets minder (je ziet een klein randje) maar omdat iederen dat nu z,n beetje heeft valt het niet op. ik moet morgen voor een film dansen buiten in de knetterhete zon dusse dat word wel zweten, maarja dan doet iedereen het
MadCreation
Beekje
Beekje
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 08 mei 2006, 08:35
Contacteer:

Bericht door MadCreation »

Ik gebruik ook odorex extra dry en door de hitte zijn mijn oksels soms ipv kurkdroog nu een beetje 'klam'. Vochtig kun je het iig niet noemen:)
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

het warme weer gaat mij redelijk goed af, op werk staat er een ventilator(tje) op mijn hoofd gericht die een fris windje naar me toe blaast. Verder is het op het strand ofzo nog wel goed te doen, zolang ik maar niet intensief ga bewegen. Zweet staat dan wel op me gezicht, maar dat overleef k nog wel. Meestal staat er aan de kust wel een windje, dat scheelt ernorm. Het lichtste briesje koelt m'n hoofd dan af.
Ik merk wel dat na een avondje stappen, met aardig wat biertjes, het zweten de twee dagen erna vele malen erger is dan wanneer ik weinig., of helemaal geen alcohol drink.
Jessica
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 20:01
Contacteer:

Bericht door Jessica »

Net weer thuis van mijn werk. Echt een ramp dit weer. Hempje aangetrokken en er vanuit gegaan dat het wel aardig zo gaan. We hebben airco dus warmer dan 19-20 graden is het en dan nog had ik zweetplekken van meer dan 5 bij 10 cm op het hempje, dus maar geen pauze meer genomen omdat ik het dan niet meer kan verbergen onder mijn labjas. Fietsen naar huis natuurlijk ook al geen pretje, kletsnatte spijkerbroek bij thuis komst, dus maar gelijk weer omkleden.

Hoop dat het jullie beter af gaat dan mij,
:lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht