Foto van je zweetplekken na een dag werken/naar school gaan

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
patricia
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 28 jan 2006, 22:47
Contacteer:

Foto van je zweetplekken na een dag werken/naar school gaan

Bericht door patricia »

Hallo allemaal,

Plaats hier een foto van je zweetplekken na een dag werken of naar school gaan. Ik zal er gauw een foto opzetten, heb nu even niks, want sinds 2 weken zweet ik niet meer, omdat ik syneo gebruik.

Groetjes van Patricia
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

waarom wil je hier foto's op hebben??
Iedereen weet toch wel hoe het is om zweetplekken te hebben??
Ik ben al op tv geweest en zie het nut er eigenlijk niet van in om een foto hier te plaatsen.
Dacht dat iedereen nu wel weet hoe erg ik het heb zo niet kijk dan in het archief van de vara bij papaul uitzending van 15 maart 2005!!!!
Zo dat wou ik ff kwijt!

Kim
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Ik ben er ook niet zo voor om een foto te plaatsen...
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Bericht door Steff »

kimmy schreef:waarom wil je hier foto's op hebben??
Iedereen weet toch wel hoe het is om zweetplekken te hebben??
Ik ben al op tv geweest en zie het nut er eigenlijk niet van in om een foto hier te plaatsen.
Dacht dat iedereen nu wel weet hoe erg ik het heb zo niet kijk dan in het archief van de vara bij papaul uitzending van 15 maart 2005!!!!
Zo dat wou ik ff kwijt!

Kim
Goed gedaan meid. Heb je het microfoontje nog? ;)
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hahah dank je wel Steff,

Nee ik mocht m niet meenemen!!!!
Wel een mooie mok met paul erop en een fles wijn meegekregen!!
En een hele leuke ervaring en uiteraard VEEL REACTIES!!!

Groetjes Kim
ikkuh
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 19:42
Contacteer:

Bericht door ikkuh »

eej
ik heb laatst die papaul uitzending gekeken waar jij in zat, en echt respect hor :!: dat je het zo onder de aandacht brengt!
zelf zou ik zoiets nooit doen.
echt :klap :D
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Ikkuh,

Dank je wel voor je reactie.
Ik was ook best erg zenuwachtig!
Maar ben heeeeel blij dat ik het toch heb gedaan.
Is voor mezelf veel makkelijker geworden omdat toch erg veel mensen in mijn omgeving het ook hebben gezien en ik dus weinig heb moeten uitleggen.
En nu praat ik er veel makkelijker over!
Groetjes Kim
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Ik heb net die uitzending gezien, en ik vond dat je je goed staande hebt gehouden. Mazzel misschien dat De Leeuw niet erg diepging met vragen, of anderszins het extra genant zou maken.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Ach,
Dat zou me niks uit hebben gemaakt!
Ik wist dat ik daarheen ging met de bedoeling om HH kenbaar te maken!!
En ik weet dat je bij hem alles kunt verwachten.

Groetjes Kim
Snev
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 06 apr 2006, 18:19
Contacteer:

Bericht door Snev »

He kimmy,

ik heb net de aflevering gezien van papaul en ik vind het echt goed dat je het onder de aandacht probeert te brengen van mensen. Maar wat ik me afvraag, heb jij ook al een operatie geprobeerd, zo'n thoracoscopische sympathectomie? Want als ik de reacties hier en daar zo lees schijnt dat toch echt wel te helpen. Ikzelf heb sinds mijn pubertijd ook heel veel last van zweten en ik weet ook pas sinds november vorig jaar dat het een beestje dus een naam heeft en dat ik niet een uitzondering ben. Ik ga komende zaterdag onder het mes bij Sudor, hoop er dan eindelijk vanaf te zijn!

Groetjes Snev
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Snev,
Jazeker heb ik de operaties al gehad en dat heeft bij mij geen effect gehad!!!
Heb een droge hand maar daar had ik de operatie niet voor laten doen ik had geen last van mijn handen, nu wel omdat ie zo droog is.
Ben nu aan de oxybutininetabletten.
Je bent al geholpen ondertussen??

Goed gegaan???

Groetjes Kim
Snev
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 06 apr 2006, 18:19
Contacteer:

Bericht door Snev »

Hoi Kimmy,

ik heb net even deze site wat verder uitgespit en lees inderdaad al dat je de operatie ondergaan hebt. Ik vind het echt vervelend voor je dat het voor jou niet goed heeft uitgepakt.
Afgelopen zaterdag (8april) heb ik me laten opereren door Sudor en zoals het er nu naar uitziet heeft het geholpen. Mijn oksels zijn droog maar weet nog niet wat ze doen bij inspanning, maar als ze over het algemeen droog blijven vind ik het al goed!
Mijn handen zijn ook droog, al is het wel wennen dat ze zo erg droog zijn, alles voelt zo glad aan. Ik las dat jij dat als een probleem ervaart? Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar toch wegen tot nu toe de voordelen op tegen de nadelen.

Nog even ter info voor mensen die voornamlijk zweten onder de gordel: Ik merk dat de operetie voor mijn bovenlichaam/hoofd goed heeft gewerkt, maar mijn onderlichaam zweet nog gewoon. Dit was me ook wel van te voren verteld, dat naar mate je lager bij je lichaam komt, hoe kleiner de kans is dat je daar droog wordt.

Kimmy, ik hoop dat jij nu genoeg baat hebt bij de tabletten en zo niet hoop ik dat je snel iets anders kunt vinden.

Groeten sven
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Sven,
Ik heb er last van omdat ik nu dingen laat vallen omdat mijn hand zo droog is en dus idd erg glad,
Ik moet mijn hand nu ionsmeren met varkensreuzel!! Vetter is er niet en dat trekt er ook in no time in!
Ja dat is dus een vervelende bijkomstigheid!!
Als de operatie ook maar iets had opgeleverd was dit waarschijnlijk een minder groot probleem geweest!

Ik zal wel zien, groetjes Kim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht