Hebben jullie het constant?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
tomanyquestions
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 07 jun 2016, 19:17
Contacteer:

Hebben jullie het constant?

Bericht door tomanyquestions »

Hallo,

Ik vroeg me af wie van jullie het zweten en warmte constant hebben. Zelf heb ik bijvoorbeeld 4 uur non-stop benauwd warm en veel zweten waarna het kan volgen door een beetje warm en zweten en soms heb ik zelfs halve dagen waar ik met 20 graden gewoon naar buiten kan gaan. Ik ben benieuwd naar hoe jullie dit ervaren.

Met vriendelijke groet,
:)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Hebben jullie het constant?

Bericht door Erje »

tomanyquestions schreef:Hallo,

Ik vroeg me af wie van jullie het zweten en warmte constant hebben. Zelf heb ik bijvoorbeeld 4 uur non-stop benauwd warm en veel zweten waarna het kan volgen door een beetje warm en zweten en soms heb ik zelfs halve dagen waar ik met 20 graden gewoon naar buiten kan gaan. Ik ben benieuwd naar hoe jullie dit ervaren.

Met vriendelijke groet,
:)
Heb je wel eens gekeken of het iets te maken kan hebben met iets dat je gegeten hebt? Of misschien medicijnen die je genomen hebt?

Ikzelf zweet vanaf het moment dat ik wakker wordt tot ongeveer een uurtje of 4 á 5, daarna is het over. In de winter, als het koud is, heb ik er meer last van dan in de zomer bij warmte. Maar sinds mijn MiraDry behandelingen is het een stuk minder geworden. Ik gebruik nu elke dag Deoleen creme en het is dan geen probleem meer.

Groet van RJ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht