Hello? Anybody there? Earth calling forum. :)

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
martijnvisser
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 25 jul 2014, 14:14
Contacteer:

Hello? Anybody there? Earth calling forum. :)

Bericht door martijnvisser »

Is dit forum actief? Wordt er nog gecommuniceerd?

Ik heb mij voorgesteld, mijn ervaringen gedeeld en advies gegeven. Ik zag dat de thread waarin ik advies gaf al een oude laatste post had, terwijl er al veel eerder op gereageerd had kunnen worden met de info die ik gaf.

Ook Tijn, Thijs, ?, sorry ik kan de naam nu niet zien, reageerde niet op mijn PM met deze vraag.

Ik ben niet geagiteerd of iets dergelijks, ik vraag me gewoon af of hier deelnemen zin heeft. Of is dit een "dood" forum? Andere forums waar ik lid van ben geweest, hebben gewoonlijk een enorme activiteit en onmiddelijk vele reacties op een nieuwe thread.

Dus... wat is de status?

mv
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hello? Anybody there? Earth calling forum. :)

Bericht door Thijs »

Dit forum is van oudsher een lees forum. Mensen lezen veel maar schrijven weinig. Helaas, maarja het is niet anders.

Met 600.000 hits per maand is dit forum verre van dood. Het kan zomaar zijn dat iemand eerdaags of over langere tijd reageerd op je bericht.

gr Thijs
martijnvisser
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 25 jul 2014, 14:14
Contacteer:

Re: Hello? Anybody there? Earth calling forum. :)

Bericht door martijnvisser »

Aha. Jammer dat mensen weinig schrijven. Maar gelukkig staat hier veel info op en kan men hier veel leren van de bestaande posts.

En 600.000 hits per maand is niet bepaald niks! Helaas hebben zoveel mensen dit probleem... Maar het is goed dat dit forum er is.
Plaats reactie