Zweten

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Larus
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 16:00
Contacteer:

Zweten

Bericht door Larus »

Hallo,

mn vriendin vertelde me dat ze last heeft van overmatig zweten en ervoor behandeld wordt. Omdat ik er zelf ook een beetje last van heb moest ik hier maar eens kijken zei ze.

Om maar eens los te barsten: Onder mijn oksels kan ik erg transpireren. Dit gebeurt niet altijd, maar wel als ik me onzeker voel, bijvoorbeeld als ik iets moet presenteren op school, of als me verteld word dat we iets moeten doen waarvan ik denk dat ik het niet kan.

Als ik sport zweet ik ook erg veel en heel snel. Ook op mijn voorhoofd en rug. Als het erg warm is begin ik vanzelf te zweten.

Ik vind het erg vervelend als ik van die grote zweetplekken onder mn oksels heb, maar ik heb er niet supervaak last van.

Zijn er mogelijkheden om dit te verminderen?

Groetjes Lars
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Welkom Lars

Kijk en lees maar eens rond op dit forum, en je zult genoeg tips vinden waar jij ook iets aan hebt.
Succes
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Lars,

Goed van je vriendin!
En wat vind je er zelf van???
Lees alles maar eens rustig door en laat het op je inwerken.
Bekijk wat voor jou het beste werkt , want dat is bij iedereen verschillend .
Wat ikzelf erg belangrijk vind is dat je er met elkaar over kunt praten.
Dat lost het probleem niet op maar het wordt voor jezelf wel wat makkelijker als je er over kunt praten.

Doe dientje de groetjes van mij!!!!(neem aan dat je het van haar hebt gehoort???)

Gr Kim
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Precies, kijk maar ff rond ;)

Misschien hebben ze nog wat tips voor je..misschien is het zweten vanuit sociale fobie

Ik had vannacht gedroomd over een nieuwe meeting....allemaal andere en nieuwe mensen...was echt raar!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht