Zweten bijwerking van de pil

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Schaapje82
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 04 jan 2011, 13:54
Contacteer:

Zweten bijwerking van de pil

Bericht door Schaapje82 »

Ik ben sinds twee maanden gestopt met de anticonceptiepil en sinds die tijd zweet ik minder en ruik ik langer fris. Als je googelt kom je wel wat berichten tegen van vrouwen die meer zweten nadat ze de pil zijn gaan gebruiken, maar hier op het forum zag ik niks staan. Daarom maar even de aandacht hierop vestigen, wellicht kan het sommige vrouwen helpen. Helaas voor de mannen zal dit geen oorzaak/oplossing zijn. ;)
lovertjelief
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 02 jul 2016, 13:12
Contacteer:

Re: Zweten bijwerking van de pil

Bericht door lovertjelief »

Klopt inderdaad, ze zeggen dat de pil zelf gebruiken veel voordelen heeft maar ik krijg alleen maar klachten zoals griep verschijnselen hartkloppingen en gigantisch zweten, nu wil ik stoppen en hoop dat dat allemaal stopt. Ben je nog steeds klachtenvrij? Iemand voordelen gemerkt na stoppen pil?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Zweten bijwerking van de pil

Bericht door Erje »

lovertjelief schreef:Klopt inderdaad, ze zeggen dat de pil zelf gebruiken veel voordelen heeft maar ik krijg alleen maar klachten zoals griep verschijnselen hartkloppingen en gigantisch zweten, nu wil ik stoppen en hoop dat dat allemaal stopt. Ben je nog steeds klachtenvrij? Iemand voordelen gemerkt na stoppen pil?
Hallo lovertjelief,

Welkom hier op het forum.
Het bericht waarop je hebt gereageerd is al wel oud, dus ik weet niet of Schaapje82 nog zal reageren, maar misschien zijn er inderdaad anderen die dit probleem herkennen.
Het zou mooi zijn als je probleem opgelost zou zijn door het stoppen met de pil.

Groetjes, rj
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht