Dit is mijn lijf! RTL4 26-10-2011 om 21:30 uur

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Dit is mijn lijf! RTL4 26-10-2011 om 21:30 uur

Bericht door Thijs »

Hoi allemaal,

Op 26 oktober 2011 om 21:30 uur komt op RTL 4 het programma Dit is mijn lijf op televisie.

Het zal deze keer over hyperhidrosis gaan en onze eigen Kimmy wordt gevolgd met betrekking tot de dagelijkse belemmeringen en behandeling van haar hyperhidrosis probleem !!

Allemaal kijken dus !!!!!!!!!!!!!!!

groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf! RTL4 26-10-2011 om 21:30 uur

Bericht door kimmy »

Yes, afgelopen week de laatste opnames gehad!
Dus kijken!!!

Ik ben benieuwd!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf! RTL4 26-10-2011 om 21:30 uur

Bericht door Thijs »

Je kunt de aflevering met Kimmy online bekijken op:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/477d0126-ffb4- ... d26503d1a/" onclick="window.open(this.href);return false;

Trouwens Kim, ouwe topper, super goed van je dat je dit wederom hebt gedaan voor ons alle zweters !!!! Zo kunnen we op zijn minst proberen dit vervelende probleem een beetje uit de taboe sfeer te halen. En ik kan je zeggen dat het flink impact heeft gehad in de zin dat er na de uitzending een ware stroom aan bezoekers op dit forum is gekomen!!!!! Vanaf 22.00 uur tot 01.00 uur was het alleen maar bezoekers die gegoogled hadden naar botox en zweten! Helemaal top dus !!!!!!!!!!!!! Kim je bent een topper !

groetjes Thijs
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf! RTL4 26-10-2011 om 21:30 uur

Bericht door dientje »

Wowww Kimmy, je wordt beroemd, onze HH held :P
Had je weer mooi een gratis botoxsessie gekregen :P Top man!
En goed dat je er nog steeds aandacht voor vraagt! Zou niet durven met mijn kop op tv ;)
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf! RTL4 26-10-2011 om 21:30 uur

Bericht door kimmy »

en ja we gaan weer op tv! nu bij Veronica!
Als het goed is zijn er ook nog steeds herhalingen op tv op 101tv van de Dit is mijn lijf ??!!
Delicious
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 07 mei 2013, 17:42
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf! RTL4 26-10-2011 om 21:30 uur

Bericht door Delicious »

Wauw wat ontzettend knap van je! Heb de aflevering toevallig toen ook op tv gezien, maar er toen verder niet veel over nagedacht. Sinds een paar maanden ben ik nu ook veel aan het zweten en vind het verschrikkelijk, schaam me er ook vaak voor :( Zou dat nooit durven zo op tv, maar mooi dat iemand het doet!
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf! RTL4 26-10-2011 om 21:30 uur

Bericht door kimmy »

Hey delicious, is niet knap.
Snap wel dat je t zegt hoor. Ik voelde me eerder ook zoals jou.
De knop is bij mij omgegaan. Ik laat iedereen t weten dat ik t heb.
Ik weet dat ik er alles aan heb gedaan en nog steeds doe om eraf te komen.het heeft mijn leven al zo beheerst. Dat wou ik niet meer. Sinds dat ik er zo makkelijk mee naar buiten kom is t voor mij ook veel dragelijker. Gisteren de opnames gehad van t programma haastje. Dat zal binnenkort op veronica uitgezonden worden.hoop dat ik ermee bereik dat mensen die t hebben makkelijker gaan praten hierover. Het leven is te mooi en kostbaar om t door hyperhidrosis te laten beheersen.kop op. Samen zijn we sterk.
Groeten kim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht