Zweten onder je borsten en in je bilnaad

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Proberen kan altijd. Kans bestaat dat het vocht er gewoon langs loopt. Opvangen lijkt mij daarom ook het beste. Een stukje textiel kun je altijd makkeiljk verwisselen op een discreet moment. En een droog stukje reserve textiel kun je altijd in je broekzak bij je houden, of in je sokken stoppen tot het moment dat je het nodig hebt. Lijkt mij dan minder bewerkelijk.
user654
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 05 sep 2008, 12:32
Contacteer:

Re: Zweten onder je borsten en in je bilnaad

Bericht door user654 »

hey lotgenoten,ik heb hier dus ook last van dit erstige probleem,ik heb ook al vanalles geprobeert,zoals wcpapier,sokken, maar nu heb ik een betere tijdelijke oplossing,beter dan wat jullie zeggen,vind ik dan, een snel opdrogende slip, een dunne polyester short en eenlangeshort die koel aanvoelt voor tussen de benen,zodat je normaal kan lopen enz,raar maar dit is mijn beste oplossing..vind ik
een paar tips,draag geen normaal katoen ,droogt veel te langzaam en gaat snel stinken
microfibre,droogt sneller maar dat is ook niet goed genoeg..
Supplex,linnen,word vaak gebruikt voor tropishe kleren
jimmy15
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 02:47
Contacteer:

Re: Zweten onder je borsten en in je bilnaad

Bericht door jimmy15 »

werkt talkpoeder echt?? want als dat zo is... graag... ik heb namelijk dat je een hele natte plek ziet en niet alleen een streep ....
er moet tog iets bestaan,,,, mensen aub??
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht