tip voor zweten over je hele lichaam

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

tip voor zweten over je hele lichaam

Bericht door kimmy »

Hoi waarschijnlijk heb ik een tip !!!
Odorex extra dry kun je ook voor de rest van je lichaam, bijv liezen, billen gebruiken zodat je minder zweet!
Maar net als bij alle andere dingen is het zo bij de een werkt het bij de ander niet!!
Maar zeker het proberen waard toch???

Laat het ff weten als je het geprobeert hebt en waar!
Misschien hebben er meer mensen wat aan !!!!

Gr Kim
huilebalkje
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 15 jun 2005, 13:34
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door huilebalkje »

Werkt zeer goed tegen geurtjes over het lichaam, maar ik ga er niet minder van zweten !!!
zweed
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door zweed »

hey ik heb ook odorex extra dry net gehaald :) me huisarts had tegen me gezecht da ik da moest proberen, want het is totaal niet duur. en het werkt volgens hem erg goed :lol: dus ik ga het vanavond meteen opdoen en maar hopen dat het werkt :D :D :D

Duim voor me :lol: 8) :lol:

Groet Zweed
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi Zweed,

Ik duim voor je!
Het is inderdaad niet zo duur dus het proberen waard!
Ik heb het allemaal al gehad en het helpt mij niks!
Helaas!
Maar goed voor een ander wel!
Succes en laat ff weten hoe het gaat!
Gr Kim
zweed
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door zweed »

Kimmy ik lees net op het internet dat odorex aleen mag opdoen, als je, je oksels scheert :roll: maarja ik ben een jongen :!: dus ik heb daar weinig zin in. kan je het ook op doen als je, je oksel haar niet scheert? en geeft het dan hetzelfde effect?

OHjah en zijn er geen bijwerkingen want op de verpakking staat niks? dusja daar ben ik wel benieuwd na :)
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Als je je oksels scheert en je gebruikt dan Odorex extra dry, dan ga je door de grond van de pijn, denk ik.
zweed
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door zweed »

dus ik moet juist me oksels niet scheren?? :lol: en zijn er ook bijwerkingen?? want ik kon niks vinden
en er sta was je oksels wl met zeep van te voren? is da handzeep?? of douche zeep (gel)?

Groet Zweed
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Je oksels zeker niet scheren vlak voor je Odorex gebruikt!!!!
Je mag alle zeep gebruiken, als je oksels maar schoon en droog zijn voor je de odorex gebruikt
De enige bijwerking die ik ken, is dat het wat gaat irriteren, maar daar kun je een verzachtende creme voor gebruiken, bijvoorbeeld BEPANTHEN (gewoon bij de drogist verkrijgbaar) helpt mij erg goed.
zweed
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door zweed »

hey ik heb het gisteren gebruikt ik zweet nu duidelijk minder, zelfs bijna niet meer :D alleen het probleem is dat ik nu nog steeds op mijn voorhoofd redelijk wat zweet produceer :roll: kun je odorex ook gebruiken op je voorhoofd?? want het werkt echt :) tot nu toe
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ben nogal sceptisch over deo's, anti transpirant, rollers, spuiters noem maar op. Ik heb al zoveel dingen geprobeerd en er is nog geen enkel middel dat mij droog heeft gehouden. Maar tis het proberen zeker waard. :)
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Odorex extra dry is ook geen gewone deodorant, maar een lotion met een hoog percentage alluminium-chloride en alcohol.
Gewone deo's werken niet of nauwelijks bij HH, alleen voor het geurtje.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht