Odoban voor het gezicht

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Berlios
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 jun 2010, 02:16
Contacteer:

Odoban voor het gezicht

Bericht door Berlios »

Goeiedag!

Het is nu reeds 2 uur 's nachts en vandaag was wederom een hel. Voor m'n werk kom ik veel in contact met mensen en het probleem is dat ik bij de minste temperatuurverhoging hevig transpireer in het gezicht, borst & rug... Ik ben nu 24 en ik heb hier al enkele jaren last van, het lijkt ook erger te worden. Ik heb hier al ettelijke uren op dit forum doorgebracht en zie dat odoban waarschijnlijk m'n laatste redding is. Het is heel vervelend om telkens sociale situaties uit de weg te gaan, maar het is wel troostend dat er meer mensen zijn zoals mij. (ookal zie ik die niet echt in het echte leven :p) Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met het gebruik van odoban in het gezicht. Ik vroeg me af of dit gaat en of het niet te irriterend is. Bij sweatguide.nl heb ik reeds FaceSaver besteld maar dat bleek bij mij niet echt te werken. Ik voelde ook echt een "filmpje" over m'n gezicht dat langzaam gepenetreerd werd door die beukende sweetstroom... met het bekende resultaat als gevolg. Alleszins al bedankt voor jullie tijd!

Groet!
Berlios
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Odoban voor het gezicht

Bericht door Thijs »

Hoi,

Waarom zou odaban de laatste redding zijn?? ik denk dat je veel meer hebt aan oxybutinine tabletten. Die verminderen zweet over je hele lichaam. Is alleen verkrijgbaar op doktersrecept.

succes en hou ons op de hoogte.

groetjes Thijs
Plaats reactie