zweten op voorhoofd

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
tommy123
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 13 mei 2010, 17:25
Contacteer:

zweten op voorhoofd

Bericht door tommy123 »

Ik zweet enorm snel op mijn voorhoofd.Echt bij de minste inspanning.Ik ben het nu dus echt kotsbeu en vraag me af of hier mensen zijn die hetzelfde probleem hebben en of zij al een oplossing gevonden hebben?Want tegenwoordig zijn er zoveel zalfjes enz.Ik heb hier al goede dingen gelezen over de therme antitranspirant behandelspray...Ik vraag me af of je deze ook op je voorhoofd kan sprayen?Als iemand nog andere suggesties heeft hoor ik het graag...!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: zweten op voorhoofd

Bericht door Thijs »

hoi en welkom op dit forum.

je kunt je laten injecteren met botox voor transpiratie op het voorhoofd..... overleg hierover met de dermatoloog... ik weet niet of het effectief is.... ik heb er zelf geen last van....

wat een alternatief zou kunnen zijn is oxybutinine tabletten..... en wellicht een deo die je op voorhoofd kunt spuiten... je kunt het allicht proberen....

succes en hou ons op de hoogte.

groetjes Thijs
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: zweten op voorhoofd

Bericht door TomH »

Odorex Extra Dry kun je ook eens proberen. Succes! :)
tommy123
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 13 mei 2010, 17:25
Contacteer:

Re: zweten op voorhoofd

Bericht door tommy123 »

Misschien een rare vraag dat ik nu stel.Maar zijn die middeltjes schadelijk voor het haar;daarmee bedoel ik of het een negatieve werking heeft op haargroei, of je er droog haar van krijgt...?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: zweten op voorhoofd

Bericht door TomH »

Geen idee eigenlijk.... Odorex kun je op een watje doen en dan op je voorhoofd deppen. Obodan (werkt bij mij beter dan Odorex) kun je op voorhoofd spuiten waarbij je je haren met je hand afdekt. Het komt dus in principe niet in contact met je haren.
RonnieD
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 jun 2010, 14:41
Contacteer:

Re: zweten op voorhoofd

Bericht door RonnieD »

Hoi,

Ik heb ook een lekke koppakking en het loopt bij mij ook in stalen van mijn hoofd. Heb een aantal jaren terug een herhaalde botox behandeling gehad waarbij mijn hoofd op heel veel plekken is geinjecteerd. Het resultaat was matig en daarnaast verplaatst het zweten naar andere plaatsen zoals rug en borst. Het werkte wel even (maand) maar kwam daarna weer gewoon terug helaas. Zeker met dit warme weer zijn de de dagen uitermate vervelend. Ruimtes zonder airco probeer ik zoveel mogelijk te mijden.

- Ron
klijnsmad
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 18 mei 2011, 15:52
Contacteer:

Re: zweten op voorhoofd

Bericht door klijnsmad »

Ik heb er zelf ook al vrij lang last van, al bijna een jaar of 10. Dacht dat het vrij normaal was als je wat meer zweet als de ander, maar de laatste jaren is het wel wat erger geworden. Met kickboksen ben ik altijd erg actief ,dus het is logisch dat ik veel zweet, maar het is duidelijk veel meer als de rest vd groep. De hele mat ligt vol zweetdruppels. Er komt ook nog bij dat er steeds zweet in mijn ogen komt, is nog al lastig tijdens het sparren.Als oplossing gebruik ik wat vaseline bij mn wenkbrouwen om t zweet tegen te houden. Weet er iemand een betere oplossing om het zweten tijdelijk te voorkomen of verminderen ?
Mugles
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 06 apr 2011, 12:14
Contacteer:

Re: zweten op voorhoofd

Bericht door Mugles »

Volgens mij kan je Odaban ook op je voorhoofd sprayen. Of inderdaad met een watje aanbrengen. via http://www.odaban.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je tegenwoordig vanuit nederland bestellen. Sterkte ermee
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht