Zweten

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
bangerik
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 11 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Zweten

Bericht door bangerik »

Hey ik ben 15 jaar oud en heb last van overmatig zweten
Ik heb heel veel spray's poeder's tabletten ervoor gekregen maar niks helpt
ik ben in turkije ook naar een speciaale ziekenhuis geweest en daar zijden ze dat er niks ertegen aan kon gebeuren wat me erg boos ging maken
Ik vindt zweten erg omdat ik ga stinken en dan bang wordt er wordt ook wel tegen me gezicht gezegt dat ik stink op school en dan voel ik me niet echt prettig. En ik ben ook heel erg bang dat ik mijn vriendenz vrienden weg jaag kan iemand mij altjeblieft helpen ik heb er erg moeite mee wat kan ik er aan doen om niet te zweten en stinken :cry:
Johnw
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 13:08
Contacteer:

Re: Zweten

Bericht door Johnw »

Probeer eens een afspraak te maken met een dermatoloog. Dit zal je moeten doen via een huisarts. Wellicht dat zij je verder kunnen helpen.
bangerik
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 11 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Zweten

Bericht door bangerik »

Johnw schreef:Probeer eens een afspraak te maken met een dermatoloog. Dit zal je moeten doen via een huisarts. Wellicht dat zij je verder kunnen helpen.
Heb ik maar dokters of hoe zo ook mogen heten schrijven altijd iets anders op ik heb rond de 150€ aan die spray's uigegevem die ze steeds aan me voorschreven de laatste die ik ging gebruiken was odaban dat ook niet werkte :( nu moet ik van hun een aparaat kopen waardoor mijn zweetklieren niet meer gaan zweten op mijn handen maar dat kost ook weer aardig duur en het is ook niet zeker :S
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht