Zweten op andere plekken bij gebruik van middel voor oksels

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
LizetteKarel
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 21:55
Contacteer:

Zweten op andere plekken bij gebruik van middel voor oksels

Bericht door LizetteKarel »

Hee!

Ik heb even een vraagje, misschien dat anderen hier hetzelfde ervaren hebben?
Ik gebruik al een tijd odorex extra dry, voor mn oksels. Dat werkt echt uitstekend. Zelfs als ik sport komt er geen druppeltje meer bij mn oksels. Nu heb ik wel het gevoel (na ruim een jaar) dat het op de rest van mn lichaam steeds erger word. Als ik ook maar even ren oid, of in een hete kamer zit, loopt het gewoon van me af. :oops: Vooral mn rug, borst, buik, hals en hoofd.

Kan dit komen door odorex?
Zou het weer een stuk minder worden als ik het niet meer gebruik?!
Of komt het gewoon echt door de leeftijd (net 16)

Ik zit er best wel mee, want zodra ik ook maar ergens op ga zitten of liggen ofzo dan zie je al weer zo'n erge afdruk vn mn rug. :(

Als het niet door odorex komt, en het anders ook nog zo erg zou zijn: Wat kun je dan het best doen om het zo min mgelijk zichtbaar te laten zijn?

Alvast bedankt
ivory beach
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 16:00
Contacteer:

Re: Zweten op andere plekken bij gebruik van middel voor oksels

Bericht door ivory beach »

eehj, kweet wat je bedoeld, ben net 14, en alsk odorex gebruik lijkt het wel alsof het er op andere plaatsen uitkomt, egt irritant dus, vooral op school, :roll: want dan loop je dus zwaar voor L*L ik hebt in de zomer heel erg gehad, op me rug enzo, maar nu het kouder wordt gebruik ik minder odorex omdat ik dan tog iets van wol ofzo aanheb, en dan zie jet tog niet:P
dus zover ik heb ontdekt blijf je wel gewoon zweten maardan ergens anders, gebruik t nu een tijdje niet meer want we gaan tog de winter in :P (aan de ene kant wel jammer, want dan kan ik die mouwloze shirtjes niet meer aan, en die waren zoooo geniaal met zweetoksels (A) )

toedelsss :P
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht