Zweetvoeten..

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
zeeroo
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 15 feb 2009, 01:14
Contacteer:

Zweetvoeten..

Bericht door zeeroo »

hai, sinds kort beginnen mijn voeten hard te zweten
zelfs als ik niets doe, zweten ze .. en dat brengt slechte geuren mee. Kwas ze elke dag 2 zelfs 3 keer met gewone douchegel.

dit is vooral lastig met L.O. bv. en ja .. mensen mijden mij dan wat ik dus vervelend vind =( Ik heb 2 paar schoenen die ik om de dag afwissel.

ik weet niet wat ik eraan kan doen?.. misschien speciale crèmes ofzo? kweet niet. zeggen jullie het maar (:

dankje.
zeeroo
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 15 feb 2009, 01:14
Contacteer:

Re: Zweetvoeten..

Bericht door zeeroo »

reacties :(?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Zweetvoeten..

Bericht door TomH »

Onderaan elke pagina op het forum staan wat links waaronder www.zilvergaren.nl Ze hebben daar ook sokken die je misschien kunnen helpen. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik kan helaas niet zeggen of het goed werkt of niet.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Zweetvoeten..

Bericht door OkraMau »

sinds kort voor een paar cent bij de action, geurvreters!
Door het hoge vochtgehalte moet ik ze wel om de 2 a 3 dagen vervangen (vreemd, sinds de oxy heb ik enorme zweetvoeten :s)
maar dan stinkt het gelukkig niet meer... normaliter kosten geurvreters 12 euro ofzo... maar bij de action net een centje of 80 ofzo :D
en werkt net zo goed !
zweetvoetenoplossing
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 19:57
Contacteer:

Re: Zweetvoeten..

Bericht door zweetvoetenoplossing »

Meld je nu al vast aan voor het boek: In 10 dagen geen last meer van zweetvoeten!
via http://www.10praktischetips.nl

Voor iedereen die last heeft van zweetvoeten is er nu een oplossing!
Door het volgen van dit complete programma ter behandeling en preventie van zweet.

Slechts 10 dagen zijn er voor nodig om resultaten te bereiken de u wellicht niet eerder

hebt bereikt…

Binnenkort komt er een boek uit van dr. David Shvarts om van uw lastige zweetvoeten af te komen.

http://zweetvoeten.wordpress.com
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Zweetvoeten..

Bericht door Thijs »

Bij mij gaan de nekharen direct overeind staan als ik de vorige post lees. Weer een boek en wederom de garantie dat je in 10 dagen geen last meer van zweetvoeten hebt. Waarom niet gewoon hier schrijven wat je moet doen ipv een boek aan proberen te smeren ? Ik laat het bericht nog heel even staan maar het neigt sterk naar het soort reclame waar ik niet van gediend ben op deze site.
Plaats reactie