TV-serie 'Kliniek voor genante aandoeningen'

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

TV-serie 'Kliniek voor genante aandoeningen'

Bericht door Angela »

Dag allemaal!

Wilde even zeggen dat ik gisteravond op tv langs een programma kwam dat 'Kliniek voor genante aandoeningen' heet. In dit programma gaat het over een aantal mensen met 'genante' (vind dit zelf nogal negatief klinken) aandoeningen die samenkomen in een huisje in Spanje voor een paar weken. In deze weken ondergaan zij verschillende behandelingen en volgen hierbij ook een ontgiftingsdieet. Volgens mij krijgen zij voornamelijk acupunctuurbehandelingen. In deze serie is er ook een meisje/vrouw van 25 met hyperhidrosis over haar hele lichaam. Elke week volgen ze haar en de anderen en kijken ze naar de vorderingen. Ik vond het persoonlijk erg interessant (voornamelijk ook om te zien of het voedingspatroon bij haar misschien ook invloed heeft op de mate van het zweten, misschien grond voor een nieuwe scriptie ;)).

Het programma wordt wekelijks op woensdag uitgezonden op SBS6 om 23:15.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: TV-serie 'Kliniek voor genante aandoeningen'

Bericht door TomH »

Klinkt leuk, ga ik kijken. :)
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: TV-serie 'Kliniek voor genante aandoeningen'

Bericht door OkraMau »

heb het vorige week eerste x gezien, toen heb ik in tranen gezeten toen ze over haar "kwaal" vertelde...
van gisteren heb ik het laten opnemen en kan het helaas pas zaterdag kijken... ik ga dit ook volledig volgen.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: TV-serie 'Kliniek voor genante aandoeningen'

Bericht door OkraMau »

*heel veel gescheld* iedere week gevolgd, komt het vanaaf ineens pas om 12:15 tot 1:15.... toevallig niet iemand die het op dvd ofzo kan/wil opnemen ofzo en dan (tegen vergoeding) wil versturen ofzo???

baal dr zo van.. en me pa ze hdd sta al vol qua tv opname... lekker hoor
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: TV-serie 'Kliniek voor genante aandoeningen'

Bericht door OkraMau »

klacht gestuurd naar sbs... slaat toch nergens op dat er ineens een ander programma moet komen...
nog zo'n dom programma ook :x :x :x
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: TV-serie 'Kliniek voor genante aandoeningen'

Bericht door Angela »

Pfff, lekker dan!

Ik heb het eigenlijk niet meer gevolgd vanwege mijn werk (veel avonddiensten enzo). Heb het wel vorige week opgenomen!

Ben wel benieuwd hoe het met dat meisje is afgelopen eigenlijk dus hopo dat iemand de aflevering voor je heeft! Staat het oo niet bij 'Uitzending gemist'?
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: TV-serie 'Kliniek voor genante aandoeningen'

Bericht door OkraMau »

helaas staat het er niet bij,
maar ik was vorige week zoo kwaad eigenlijk, dat ik niet meer kon slapen, en om de tijd dat het begon had ik zoiets van ja, nou kan ik net zo goed kijken, dus heb het toch gekeken...
hopelijk word het deze week niet weer om zo'n rot tijd uitgezonden...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht