Gezellig onderwerp, dat zweten!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Gezellig onderwerp, dat zweten!

Bericht door Angela »

Goed, met het risico vanaf nu als zweverig te worden beschouwd wil ik hier een nieuw onderwerp starten ;).

Ik kwam er achter dat ik de laatste tijd zo weinig op het forum kom omdat ik moet oppassen dat ik er niet weer een beetje depressief van word. Een groot deel van de topics gaat over negatieve dingen, wat erg begrijpelijk is omdat iedereen hier natuurlijk komt om zijn problemen van zich af te schrijven.

Ik kan zelf inmiddels goed met het zweten omgaan dus voor mij werkt het vaak averechts om op het forum te komen. Dus bedacht ik me dat het misschien fijn zou zijn om ons bij dit onderwerp eens te focussen op de wèl leuke dingen die er misschien door het zweten zijn ontstaan. Ik snap goed dat er veel mensen zullen zijn die dit niet snel zullen accepteren maar voor diegenen die zich hier wel in kunnen vinden; kom maar op!

Voor mij wat positieve dingen die door het zweten zijn ontstaan:
- Als ik geen hyperhidrosis had gehad, had ik waarschijnlijk nooit mijn scriptie over dit onderwerp geschreven en dar zo'n goed cijfer voor gehaald :).
- Ik ben nu véél sterker dan ik waarschijnlijk was geweest als ik geen HH had gehad.
- Ik heb een aantal hele leuke meetings gehad met gezellige mensen van dit forum! (Opgeven bij het andere topic, er komt weer een meeting aan!)
- Ik kan zó blij worden als ik eens een leuk gekleurd truitje vind waar je geen zweetplekken op ziet. Ik denk dat niet-HH'ers over het algemeen een stuk minder vrolijk worden van nieuwe, gekleurde kleren. ;)


Ik kan er nog wel een paar bedenken maar nu is de beurt aan jullie!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Als ik geen HH had dan had ik nooit dit forum begonnen.
Als ik geen HH had dan had ik nooit de contacten opgedaan die ik nu heb.
Als ik geen HH had had ik me nooit verdiept in php en sql. (Nodig voor het forum)

Wie volgt...
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

Als ik geen HH had gehad had ik een andere opleiding en baan gehad, maar dan was ik nu dus niet mijn vriend tegen gekomen :p hihi
uh... ik zal nog eens verder nadenken :p
hoi
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:08
Contacteer:

Bericht door hoi »

geen HH; minder inzicht in andere mensen(bijna iedereen heeft wel 'iets'), zou ik idd minder kunnen genieten van een gekleurd shirt dragen, minder inzicht in kledingstijl omdat ik er erg op gelet heb, en als ik nog zweetplekken heb weet ik hoe ze het beste te verbergen :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht