enorm zweten onder mijn armen, word er gek van

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
basha
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 11 jun 2008, 22:03
Contacteer:

enorm zweten onder mijn armen, word er gek van

Bericht door basha »

hallo,
ik ben 25 jr en schaam me enorm over mijn enorm hevig zweet probleem, ik durf bijna niet buiten te gaan omdat ik dan al weet van dadelijk ben ik weer kletsnat onder mijn armen;
:(
Ik ben nr doker geweest om een eventuele oplossing mr hij vertelde me dus dat daar niks aan te doen was.
Ik koesterde nog hoop totdat ik bij de dokter langs ging. het enigste wat hi me kon aanbieden was een soort van zeep mr dat helpt echt niet. :cry:

Op het werk zeker wanneer het nu zo warm is schaam ik me echt kapot, heb het gevoel dat ze constant nr mijn t shirt aant kijken zijn en dan merk je van die blikken. Het is zo erg dat ik me nu al 2 weken ziek heb gemeld. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Thuis ben ik om de haverklap een andere t shirt aant aandoen. Is echt niet te doen
Heeft iemand goede raad grtjs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Als eerste; welkom op dit forum. Ik denk dat je het forum goed moet doorlezen. Er staan heel veel tips op... van deoderants als syneo 5 tot botox injecties, pillen, of operaties.

lees ze.

groetjes Thijs
basha
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 11 jun 2008, 22:03
Contacteer:

Bericht door basha »

ik heb al wat rond geneusd op deze forum mr wou ook even zeggen dat ik van belgie ben dus weet ik eigenlijk niet wat voor producten en waar ik dezezou kunnen aanschaffen.

Zijn deze dezelfde als in nederland?Kan iemand mij hier wat meer informatie over willen geven?
Alvast bedankt
grtjs basha
Sloefje
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 16:04
Contacteer:

Bericht door Sloefje »

Ik ben ook van Belgie. En er zijn een aantal middeltjes dat je gewoon in de apotheek kunt kopen, zoals syneo 5 (hielp bij mij niet) & odorex (helpt dan weer wel bij mij, en is goedkoper)
Ric
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 16 sep 2008, 15:53
Contacteer:

Bericht door Ric »

Odorex Extra Dry was voor mij hét antwoord op het transpireren onder de oksels. Volgens mij is dat gewoon in België te koop, al kom ik er zelf niet vandaan. 't Is geen deo, maar een goedje wat je onder je oksels moet deppen. Prikt wel enigszins...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht