Wat is je meest gênante of grappige anekdote ivm zweten?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Ik had vorige week een sollicitatiegesprek. Natuurlijk zat ik van de stress weer over mijn hele gezicht te zweten. Opeens zei die dame: "Kun je mij vertellen waaraan de mensen kunnen zien dat jij stress hebt?".
Nou ja, dan wist ik wel dat ze het waarschijnlijk over zweten had :lol: Heb er niks over gezegd, want dat komt zo "slachtofferrol"-achtig over, vind je niet?
Zwetenisirritant
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 18 apr 2007, 17:40
Contacteer:

Bericht door Zwetenisirritant »

Mijn meest genante moment was op school, in de les.. Vorig jaar had ik de trui aan die ik vandaag ook aanhad :p eentje waarin je zweetvlekken heel snel ziet mja.. Het was heel warm daar en we moesten in groepjes werken, de halve klas was naar een computerlokaal en ik zat met de andere helft van de klas. Opeens zei een jongen: ''Gadverdamme, nooit van deodorant gehoord? Blijf uit de buurt, iel.'' Zóóóóó genant.. gelukkig zei iemand anders toen: ''Doe niet zo lullig, zij kan er toch niets tegen doen''. Mja, ik zakte echt door de grond heen.. :roll:
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

Damens en heren, ik ben het momenteel op mijn werk en de verdere omgeving kots en kotsbeu hoe iedereen zich ermee bemoeit, het beter weet of domme/vervelende/pijnlijke opmerkingen maken..

zou ik van jullie toestemming kunnen krijgen om gedeeltes van jullie ervaringen/verhalen in een soort van (powerpoint) presentatie ofzo te vermelden, zodat ik een soort van inkijkmap of idd powerpoint presenatie kan gaan maken, zodat anderen er hopelijk ietjes meer begrip of respect voor zouden kunnen gaan tonen?

Dit idee zit al een tijdje in mijn hoofd eigenlijk, en nu ik deze dingentjes allemaal heb gelezen krijg ik alleen maar geniale (hmm.. het stinkt.. niet naar zweet maar naar ego! :P) ingevingen om zoiets op touw te zetten..

Misschien dat iemand anders het ook een keer dan kan gebruiken ofzo? Of dat ik het hier online zet?




mijn grappige ervaring:
Met een ex een keer in auto (leren stoelen, jasses) mee gereden, en mee dat ik uitstap kijkt hij met grote ogen naar de stoel waarop ik zat, en ja hoor, je raad het al, de sahara zou er blij mee zijn!
Dus ik snel met een lolletje "tja, ik vind je zo geweldig dat ik overal nat van je word" :lol: :lol: :lol: vond-ie wel leuk dak da zei :p
Saida
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 23 mar 2007, 00:36
Contacteer:

Bericht door Saida »

Ik moest een keer bij de dokter op zo'n brancard liggen voor een onderzoek. Erop lag een soort papieren laken. Toen ik opstond, zag ik twee grote natte plekken in het papier zitten, ik schaamde me dood!
Bij de dokter vervangen ze dat papier gelukkig na elke patient, maar toch.

Pas was ik bij de fysio en daar lag een gewoon laken op de behandeltafel, en na de behandeling weer natte plekken natuurlijk! Ik me weer schamen, want na mij moet daar weer iemand op.
De fysio vroeg eerst nog: heb je het warm.
Maar aan het eind van de behandeling vroeg ze of ik volgende keer een handdoek wilde meenemen.
Op zo'n moment voelt dat best k met p ...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht