zweten billen en kruis

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

zweten billen en kruis

Bericht door ro12 »

ik ga morgen beginnen met mn nieuwe baan. het is een kantoorbaan en zit dus bijna de hele dag. Ik heb erg last van zweten in mn billen en kruis.

Hebben meer mensen een kantoorbaan en last van deze klachten? Zou wel willen wetten wat jullie daar aan hebben gedaan.

groeten ro12
s28
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 05 mar 2008, 17:50
Contacteer:

Bericht door s28 »

Hebben ze airco op kantoor? das meestal wel zo.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik heb ook een kantoorbaan maar ik heb voornamelijk last van zweten onder de oksels en op de rug. We hebben wel airco en das een hele opluchting moet ik zeggen. Bij mij werkt een airco dus prima maar ik kan me voorstellen dat een airco je niet echt veel helpt als je op je kont zit en juist daar last hebt van zweten...
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

zweten billen

Bericht door jp »

Beste
Binnen 4 weken levert ons bedrijf een product speciaal gericht op zweten billen. Overigens ook producten specifiek voor transpiratie voorhoofd, borsten en handen.

Vriendelijke groet
JP
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

middel zweetbillen

Bericht door ro12 »

wat voor middel is dat dan?
s28
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 05 mar 2008, 17:50
Contacteer:

Re: zweten billen

Bericht door s28 »

jp schreef:Beste
Binnen 4 weken levert ons bedrijf een product speciaal gericht op zweten billen. Overigens ook producten specifiek voor transpiratie voorhoofd, borsten en handen.

Vriendelijke groet
JP
Welk bedrijf is het dan? Gaan jullie ook Odaban leveren?

http://www.odaban.com/
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

middel

Bericht door ro12 »

ja okee maar hoe werkt dat dan. is het een zalfje ofzo?
Knuffeltje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 10:07
Contacteer:

Bericht door Knuffeltje »

Ik heb ook ontzettende last van zweten tussen mijn billen en kruis. Erg lastig als je een kantoorbaan hebt, maar ook als je lekker op een terrasje zit, een eind wilt fietsen, in een warme auto zit of bij mensen op bezoek bent. Het beperkt zich niet alleen tot die plaatsen, maar ik zweet ook onder mijn oksels, onder mijn borsten, bij mijn knieholtes, op mijn rug en soms in het gezicht. Het stoomt gewoon uit mijn lichaam als ik bijvoorbeeld in de zon zit of als ik in de zomermaanden naar een feestje moet. In de wintermaanden heb ik er bijna geen last van. Jullie begrijpen denk ik wel dat ik ontzettend tegen de zomer opzie. Wat zou het geweldig zijn als er een middel op de markt komt voor dit ontzettende probleem (voor veel mensen hier lees ik). Zelf heb ik al tabletten gebruikt, maar die helpen bij mij gewoon niet. Odorex dry helpt prima voor de oksels, maar dan heb ik het gevoel dat het op de andere plaatsen weer erger wordt. Zijn er meer mensen die het zo extreem hebben?
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

ik weet wat je bedoel

Bericht door ro12 »

Ik weet heel goed wat je bedoel. Ik heb het op mn voorhoofd, handen, rug, kruis, liezen, voeten en als het erg warm is dan is mn hele lichaam echt gewoon overal plakkerig tot nat. Ik zou van de zomer naar de toppers gaan maar dat heb ik dus afgezegd. Ik kijk overal ook als jij erg tegen op als het om verjaardagen of andere feestjes enzo gaat.

Ik laat veel dingen aan me voorbij waar ik wel spijt van heb zoals de toppers. Je laat je vrienden achter zo voelt het voor mij..
NNB
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 12 jul 2008, 01:09
Contacteer:

Zweten billen/ kruis

Bericht door NNB »

Knuffeltje schreef:Ik heb ook ontzettende last van zweten tussen mijn billen en kruis. Erg lastig als je een kantoorbaan hebt, maar ook als je lekker op een terrasje zit, een eind wilt fietsen, in een warme auto zit of bij mensen op bezoek bent. Het beperkt zich niet alleen tot die plaatsen, maar ik zweet ook onder mijn oksels, onder mijn borsten, bij mijn knieholtes, op mijn rug en soms in het gezicht. Het stoomt gewoon uit mijn lichaam als ik bijvoorbeeld in de zon zit of als ik in de zomermaanden naar een feestje moet. In de wintermaanden heb ik er bijna geen last van. Jullie begrijpen denk ik wel dat ik ontzettend tegen de zomer opzie. Wat zou het geweldig zijn als er een middel op de markt komt voor dit ontzettende probleem (voor veel mensen hier lees ik). Zelf heb ik al tabletten gebruikt, maar die helpen bij mij gewoon niet. Odorex dry helpt prima voor de oksels, maar dan heb ik het gevoel dat het op de andere plaatsen weer erger wordt. Zijn er meer mensen die het zo extreem hebben?
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik kan geen jogginsbroeken dragen omdat ik dan zulke natte plekken krijg. het word ook helemaal schraal door de nattigheid. Ik gebruik odorex extra dry onder de oxels en dat helpt erg goed nog steeds, ik heb het ook geprobeerd tussen de billen maar dit heeft echter geen zin.
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

hoi nnb

Bericht door ro12 »

Hoe ga jij ermee om op je werk en zomers met dingen doen enzo?
bumie
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: di 11 mar 2008, 12:36
Contacteer:

Bericht door bumie »

precies het zelfde kl*te probleem
,let ook op dat je ook goeie vochtreguleerde boxershorts aandoet en/of ook een stretch maar dan nog..
je kan ook beter een polyestersterbroek dragen met een waterafstotende finish en/of sneldrogend materiaal maar let op vele na 1x wassen niet meer goed

geef mij maar een betaalbare Iontoforese Bad!!!!!!! maar die komt waarschijnlijk 100 jaar later ofzo
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht