Hyves

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Hyves

Bericht door Angela »

Misschien is het een idee om een Hyperhidrosis-hyve te beginnen? Heb een beetje gezocht op Hyves en vond alleen de volgende hyve die enigszins te maken heeft met overmatig zweten:
http://dryshield.hyves.nl/

Goed, we kennen dryshield inmiddels denk ik allemaal en denk dat het misschien leuker is om een Hyve te hebben die echt over het transpireren zelf gaat, voor de mensen die zich hierbij aan durven te sluiten dan :).

Ik ga straks op vakantie naar Tenerife, heerlijk zweten dus voorlopig heb ik er even geen tijd voor, mocht iemand anders zin hebben...
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Op zich wel een goed idee maar het voordeel van dit forum hier is dat je nog een beetje anoniem kunt blijven als het ware. Ik zit er niet echt op te wachten dat mijn (Hyves)vrienden weten dat ik overmatig zweet... (schijterd?) :)
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Nee, dat kan ik me voorstellen. Maar voor de mensen die dit niet erg vinden is het misschien wel leuk.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

We kunnen natuurlijk wel elkaar toevoegen op haajfs?? ;) De mensen die elkaar kennen dan ;)
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ja, dat is waar ;). Misschien verlaagt het wel de drempel tot meedoen aan een meeting als je van meer mensen weet hoe ze er uit zien. Maar goed, ik snap dat er veel mensen zijn die gewoon anoniem willen blijven.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

ff een schopje...
gaan deze plannen ooit nog eens een keer door voor een hyve of niet?

Anders is okramau op hyves ook mijn hyve profiel.
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

ik heb er één aangemaakt voor ons allen:

http://hyperhidrosis.hyves.nl/
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

lid geworden ^^
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Me too! Fijn dat je het onzichtbaar hebt gemaakt Peter! Ideaal dat niemand het kan zien, dat trekt vast meer mensen over de streep...
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Angela schreef: Fijn dat je het onzichtbaar hebt gemaakt Peter! Ideaal dat niemand het kan zien, dat trekt vast meer mensen over de streep...
OK dit klinkt misschien een beetje zielig maar de hyve is dan niet te zien tussen het rijtje van andere hyves waar je lid van bent? Veel van mijn hyves vrienden weten helemaal van niets en dat wilde ik graag zo houden eigenlijk... :) Dat er een paar via via achter komen vind ik niet zo'n probleem maar ik loop er liever niet mee te koop! :)
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Nee, niemand kan het zien! Heb het zelf even gecontroleerd :). Ook niet dat ik het erg vind als iemand het weet maar ook niet iedereen hoeft het te weten als ik een gekneusde enkel heb :).
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Angela schreef:Nee, niemand kan het zien! Heb het zelf even gecontroleerd :). Ook niet dat ik het erg vind als iemand het weet maar ook niet iedereen hoeft het te weten als ik een gekneusde enkel heb :).
Nou in dat geval, ik ben lid! :)
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Odaban hyves

Bericht door OkraMau »

kheb dr een odaban hyves bij gemaakt ^^
http://odaban.hyves.nl
die was r namelijk ook nog niet
waterval
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 27 jul 2008, 15:52
Contacteer:

Bericht door waterval »

Het lijkt mij toch ook een beetje eng als iedereen kan lezen over mijn kletskop. :? Als ik lid word komt er dan ook geen banner of zoiets op mijn Hyves? Als het woordje "hyperhidrosis" erbij staat zal dat ongetwijfeld worden opgezocht door mijn bekenden en dat vind ik eigenlijk niet zo prettig.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

waterval schreef:Het lijkt mij toch ook een beetje eng als iedereen kan lezen over mijn kletskop. :? Als ik lid word komt er dan ook geen banner of zoiets op mijn Hyves? Als het woordje "hyperhidrosis" erbij staat zal dat ongetwijfeld worden opgezocht door mijn bekenden en dat vind ik eigenlijk niet zo prettig.
dat dacht ik ook maar er komt helemaal niets te staan. De hele hyves is onzichtbaar. :)
Plaats reactie