Heb ik een probleem of niet?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Bamibal
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 02 jul 2007, 00:05
Contacteer:

Heb ik een probleem of niet?

Bericht door Bamibal »

Hello

Ik snap het zelf eigenlijk niet helemaal... De ene keer zweet ik soms dat ik denk dat ik bijna uitgedroogd ben, en de andere keer zweet ik dan 'normaal' (iets meer dan een gewone, maar niet zo dat het gaat opvallen)...
Verder weeg ik ook meer dan de gemiddelde persoon, namelijk 95kg.
Nu is mijn vraag: heb ik hyperhidrosis?
Als ik bijvoorbeeld met de MTB naar school ga en ik doe mijn boekentas op mijn rug, is ie kletsnat, om niet te zeggen doorweekt... Wat ik echt abnormaal veel vindt.
Wanneer ik ergens aan het werken of helpen ben en het is pak 20°, of iets meer dan de gemiddelde temperatuur, kan ik de druppels echt van mijn voorhoofd vegen.
En dan nog een vraagje: hoe kan je je laten testen om te zien als je het wel degelijk hebt?
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Maakt het echt uit hoe je het beestje noemt?
Als je het prettiger vindt je probleem een naam geeft als je je verantwoord naar vrienden en andere mensen, gebruik gewoon de naam die er het dichtste bij komt. Je krijgt geen strafpunten als wat jij hebt het volgens de niet bestaande regels net niet helemaal is.....
Bamibal
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 02 jul 2007, 00:05
Contacteer:

Bericht door Bamibal »

Ach schreef:Maakt het echt uit hoe je het beestje noemt?
Als je het prettiger vindt je probleem een naam geeft als je je verantwoord naar vrienden en andere mensen, gebruik gewoon de naam die er het dichtste bij komt. Je krijgt geen strafpunten als wat jij hebt het volgens de niet bestaande regels net niet helemaal is.....
Ik snap je niet
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht