kringen schoon krijgen

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Ik heb vandaag OXLpads gekocht bij de Etos.
Dat gedoe met die toilet ben ik helemaal zat.
En die Odaban komt pas over een week ofzo binnen.
Dus - Iris koopt Okselpads. XD

Ik ga ze morgen uitproberen, en vertel ik mijn ervaring er wel mee - misschien kan het jou ook helpen als je daar behoefte aan hebt. ;)
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik heb ze ook en ik vind het niet prettig zitten.
Bij mij gaat het er langs heen.
Maar goed het helpt altjd een beetje
in tijden van nood!
Maar vind het wel vreemd dat ze eigenlijk verkeerd om in het zakje zitten.
En toch zijn het ondingen sorry.

Maar ja zoals ik al vaker zeg wat voor de een wel goed is is voor de ander niet goed dus ieder voor zich gewoon proberen!!!

succes, Kim
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

Iris schreef:Ik ga ze morgen uitproberen, en vertel ik mijn ervaring er wel mee - misschien kan het jou ook helpen als je daar behoefte aan hebt. ;)
Suc6 ermee! En vertel je ervaring! ik ben er wel benieuwd naar!
Mss werkt het toch niet zoals kimmy dat zei!
maar ik hoop voor je dat ze werken!
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Haha, ik zal je zeggen - ik kreeg ze niet eens goed er onder. XD
Maar ik heb het ook fout gedaan, denk ik.
Ik had mijn kleding als aan toen ik het er tussen probeerde te frotten.
En dat was volgens mij niet de bedoeling, maar ik had haast XD

Ik zal het binnekort weer eens proberen wanneer ik de deur uit ga. :p
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

Iris schreef:Ik zal het binnekort weer eens proberen wanneer ik de deur uit ga. :p
oke , afwachten ...........
Zweetplekje
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Bericht door Zweetplekje »

Ik kom nu eigenlijk pas dit onderwerp tegen (beetj laat misschien)
Ik heb een manier om je zweetplekken in korter dan 50 sec te laten opdrogen (het ligt eraan wat voor kleren je aan hebt)
Het is misschien erg raar maar het werkt!!okee hier komt het:
Het werkt alleen als je van die droog-blaasdingen op school hebt(in de wc's) meestal kan je het uiteinde van dat blaasding omhoog draaien. dus dan draai je hem gewoon even omhoog en ga je er met je oksel boven staan(het werkt echt erg snel)!! Tip: zorg dat je wel alleen bent in de wc want anders ziet er nogal raar uit
(bijvoorbeeld: vraag of je in de les naar de wc mag want dan zijn er maar weinig mensen in de wc)
Het klink erg raar maar je zult echt merken dat het erg snel werkt!!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!! ;)
Groetjes zweetplekje
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

Zweetplekje schreef:Ik kom nu eigenlijk pas dit onderwerp tegen (beetj laat misschien)
Ik heb een manier om je zweetplekken in korter dan 50 sec te laten opdrogen (het ligt eraan wat voor kleren je aan hebt)
Het is misschien erg raar maar het werkt!!okee hier komt het:
Het werkt alleen als je van die droog-blaasdingen op school hebt(in de wc's) meestal kan je het uiteinde van dat blaasding omhoog draaien. dus dan draai je hem gewoon even omhoog en ga je er met je oksel boven staan(het werkt echt erg snel)!! Tip: zorg dat je wel alleen bent in de wc want anders ziet er nogal raar uit
(bijvoorbeeld: vraag of je in de les naar de wc mag want dan zijn er maar weinig mensen in de wc)
Het klink erg raar maar je zult echt merken dat het erg snel werkt!!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!! ;)
Groetjes zweetplekje
Heeey erg bedankt!!!
een hele goeie tip , want ik heb ook zo'n blaas ding op school.
Maar dan heb je geen klep ,maar dan zuigt dat ding zeg maar om de paar minuten ofzo.. 2 ofzo.. dus als ik er onder sta met mijn natte plek onder mijn oksel ,kan het misschien inderdaad wel drogen... een hele goeie tip trouwens!! ik heb daar nog nooit aan gedacht! ik zal het ook eens proberen! maar ik ga nooit alleen naar de wc.. dus moet het dus tijdens de les.. nou ja.. wat maakt het uit ,als het maar werkt!!
maar ik zweet meestal heel erg in de zomer.. in de winter heb ik dat probleem niet ... ik zweet wel ,maar dan draag ik altijd een wolle trui ofzo , zodat je het niet kan zien.. (je ziet de zweetplekken niet.. en trouwens wol neemt het zweet niet op ofzo..) ik ga het zeker in de zomer proberen!! maar erg bedankt zweetplekje voor je tip!
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

heey dit is niet echt een tip ofzo ,maar het hielp wel een beetje bij mij..
gewoon in de pauze als het echt mooi weer is en de zon schijnt (wel fel dan hé) kan je buiten een luchtje scheppen.. je moet dan een plekje
opzoek waar de zon echt recht in je ogen schijnt zeg maar (is wel irritant ,maar het bleek bij mij een beetje te werken). en dan moet je
zeg maar je oksels zo houden zodat er wat lucht doorheen kan. als er ook wind staat , dan zou dat plekje wel snel drogen denk ik.. tenminste dat gebeurde dan bij mij. ik zat op een bankje buiten in de zon ,met wat wind dan. binnen een paar minuten was dat natte plek weg..
misschien hebben jullie hier wat aan.. tenminste dat hoop ik!
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

niet altijd bij de hand, maar wel fijn:
als je in een auto zit, en je rijd harder dan 50 of minstenst 50, raampje open en armpje omhoog
heeeeeerlijk
alleen is het maar aan 1 kant...
nou zweet ik rechts meer dan links (snap niet waarom, ben harstikke linkshandig maar goed) maar voorlopig ben ik toch alleen nog maar bijrijder.
al lijkt het me niet verstandig zo te gaan zitten als je bestuurder bent...
:p
maar het is wel een fijn gevoel!
of voor een ventilator staan. dat is zalig!

(overigens ook lekker aan je handen hoor.. of voor een airco gaan staan)
Plaats reactie