Overmatig zweten foto's

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Overmatig zweten foto's

Bericht door Thijs »

Ok, mischien niet altijd even leuk om te zien. Maar hieronder toch een paar foto's van overmatig zwetende mensen. De foto's komen van http://www.geocities.com/janet_7419/index.html

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Thijs op za 11 jun 2005, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Wist je trouwens dat mensen met zweet plekken in China worden beschouwd als zeer gezonde mensen ? daar is het helemaal niet iets waar je je hoeft voor te schamen... apart he die cultuur verschillen. Waar ik trouwens wel van schrok is dat er zelfs websites zijn op internet die alleen maar foto's hebben van vrouwen met zweetplekken. Een fetsjisme is het en er zijn mannen die er zelfs opgewonden van raken... heel heel apart.... tis maar dat je het weet ! :wink:
sweety
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 21:30
Contacteer:

Bericht door sweety »

dan verhuis ik naar China! :lol:
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Dit zijn alleen nog maar oksels, maar er zijn er ook die met een natte kop haar elke dag rondlopen, zoals ik, een natte rug, natte liezen. Gek wordt ik er weer van.
Ik loop noodgewongen met een handdoek om, zodat al het zweet ook niet nog eens naar beneden loopt.
Ik denk dat ik maar met je mee ga Sweety. :wink:
sweety
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 21:30
Contacteer:

Bericht door sweety »

Daarom ga ik zo graag zwemmen, je ziet geen zweetplekken, en je hebt altijd een handdoek bij de hand voor af te drogen :lol:
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Afbeelding
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Thijs is zo aardig geweest om even een foto van mijn broek te posten van na het "Kapper-incident" :). En nee, ik heb niet in mijn broek geplast, het is 'slechts' zweet. Ik moet zeggen dat dit zelfs voor mijn doen erg extreem is maar heb het vaak wel heel erg. En dat is nog één van de plekken waar ik het minst last van heb! Hahaha, kan je nagaan hoeveel ik moet drinken op een dag...
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Wat erg Angela. Ik ben ook altijd enorm nerveus als ik naar de kapper ga, en zweet dan ook veel meer dan ik normaal al doe, maar dit is echt een foto waard. Ik begrijp hoe je je dan voelt.
Wat zeg je dan als je uit de kapperstoel komt? Wat zeg je tegen de kapster?
Je schrijft er ook zo vrolijk over, ik zou verschrikkelijk depressief zijn na het kappers bezoek.
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey! Ja, daarna had ik het ook wel erg moeilijk hoor. Maar die foto is al weer iets van een jaar oud dus nu vind ik het eigenlijk wel grappig. Nou ja, niet grappig maar gewoon bizar. Dat er zoveel vocht uit mijn huid komt! Maar goed, je kan er maar beter grappen om maken. Het komt ook omdat ik nu niet zoveel zweet dus dan lijkt het allemaal veel minder erg. En het kwam destijds ook doordat ik een kapster had die door een buisje in haar keel praat. Dat maakt helemaal niets uit maar ik was heel erg zenuwachtig dat ik haar niet zou verstaan ofzo! En zat daardoor ook weer heel ingespannen te luisteren en alles. Daarna zag ik mijn broek zelf in de spiegel en heb ik aan één van de kapsters gevraagd of ze mijn lange jas aan wilde geven. Ze keek me wel heel raar aan, zo van; kan je dat zelf niet? Maar goed, liever dat dan dat de hele zaak denkt dat ik in mijn broek heb geplast ofzo :). Maar ik heb nu wel mooi een foto om aan de dokter te laten zien!
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Ook bekende mensen (dit zijn 2 tennisspeelsters) hebben er last van...

Afbeelding
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hmmm, ik heb meer de indruk dat deze twee sportdames in een warme disco aan het dansen zijn geweest. Tevens is de band van hun broek nog helemaal droog. Ik denk dus niet, dat dit HH is.
Gr. Ina
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Angela schreef:Thijs is zo aardig geweest om even een foto van mijn broek te posten van na het "Kapper-incident" :). En nee, ik heb niet in mijn broek geplast, het is 'slechts' zweet. Ik moet zeggen dat dit zelfs voor mijn doen erg extreem is maar heb het vaak wel heel erg. En dat is nog één van de plekken waar ik het minst last van heb! Hahaha, kan je nagaan hoeveel ik moet drinken op een dag...
Ik kan het niet zo goed zien, Angela. Is dat één broek, en kijken we naar de achterkant? Je hebt het zelfs in je knieholtes dan? Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt bij mijzelf. Ik ben daar nu erg blij mee. Zelfs na uren fietsen in de brandende zon met dertig graden.

Maar ik moet wel zeggen, het maakt een wereld van verschil met wat voor broek je rondloopt (-fietst). Dunne katoenen stretchbroeken zijn een ramp wat dat betreft. De broek op de foto lijkt een stretchbroek met dunne stof, geloof ik. Die absorberen echt alles, en alles is te zien. Spijkerbroeken, zijn een stuk beter. Zeker donkerblauwe of zwarte. Die draag ik het liefst bij warm weer of activiteit.
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Ina van Ringen schreef:Hmmm, ik heb meer de indruk dat deze twee sportdames in een warme disco aan het dansen zijn geweest. Tevens is de band van hun broek nog helemaal droog. Ik denk dus niet, dat dit HH is.
Gr. Ina
Nee, dat zijn slechts wannabe's. Nepperds!
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Het is inderdaad één broek en je ziet ook de knieholten. Mijn broek was nat vanaf mijn rugband tot aan mijn onderbenen, dan stukje droog en dan de knieholten weer.

Ik weet dat het heel veel verschil maakt wat voor broek je aantrekt. Heb mijn hele leven al moeite met het uitkiezen van broeken (en truitjes, en sokken en jassen...). Ik vind persoonlijk stretchbroeken wel fijn. Zwarte stretchbroeken zijn van zo'n stof dat je er geen natte plekken op ziet (de lycra-achtige broeken). Ze zweten wel meer en zitten warmer maar zolang je het niet ziet maakt dat me minder uit. Hoogstens NOG meer opletten met waar je gaat zitten. De broek op de foto is trouwens een katoenen broek. Met lichte spijkerbroeken heb ik trouwens net zo veel last van plekken. Denk dat het verschilt per persoon en 'per zweetplek' welke kleding het beste aangetrokken kan worden.

Groetjes!

P.S Ik lees ook regelmatig van anderen dat zij ook onder de ene oksel meer zweten dan onder de andere. Dat heb ik zelf ook maar als je naar de foto van mijn broek kijkt kan je ook zien dat het bij mij zelfs verschilt per bil en knieholte. Denk dat m'n ene bil gewoon wat nerveuzer is aangelegd dan de andere :). (Het is trouwens een 'baggy' broek, dus hij zat ook nog behoorlijk los en wijd... Het is dus veel stof voor mijn lichaam, kan je nog meer nagaan hoeveel zweet het was...)
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Ja, maar als je zit maakt de hoeveelheid stof ook niet zoveel verschil. Misschien alleen als je staat en loopt dat een wijde broek een wat gezegender resultaat geeft dan strakke kledij.

Ik merk bij mijzelf echter niet veel verschil tussen het dragen van een boxershort en een strakkere onderbroek. Ook een 'gewone' boxershort en een supergrote levert bij mij niet veel verschil op, heb ik het idee.

Ik heb zelf afgelopen zomer eens moedig geexperimenteert om te kijken of het goed op te vangen is als je zit, in mijn geval als je een heel eind fietst. Op plaats van bestemming kun je het dan snel weghalen op een discrete manier op een discrete plek, zodat je er niet de rest van de dag meer voortloopt. Een bijgeknipte plastic zak houdt het niet tegen. Het loopt er een beetje langs maar levert toch eenzelfde afdruk af op je kleren. Ook een extra laag textiel helpt niet of nauwelijks.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht