Het zonnetje schijnt weer!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
alex d.
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 17:06
Contacteer:

Het zonnetje schijnt weer!

Bericht door alex d. »

Gemengde gevoelens. Het zonnetje is weer aangegaan. Nu nog lekker, want er staat een windje bij dus het is wel uit te houden. Maar in je achterhoofd denk je er aan dat het weer warmer gaat worden. De zomer komt er aan. Dat wordt weer zweten... Bepaalde kleding die je niet meer aan kan.. :(

Sterkte allemaal! :!:
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Vandaag voor m'n werk een paar uur buiten geweest en door wat velden gelopen. Ondanks dat ik het erg lekker weer vond met het windje erbij was m'n rug toch weer redelijk nat. Als je dan daarna weer in de auto stapt en met je rug tegen de rugleuning gaat zitten, drukt de zweet wel weer door in je trui... :( Raampje open en een beetje raar op je stoel zitten en het is zo weer voorbij maar leuk is het niet nee.
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Het is inderdaad een dubbel gevoel. Iedereen in mijn omgeving maakt constant opmerkingen hoe blij ze zijn dat het zonnetje weer heerlijk schijnt. Ook de weerverslaggever op televisie verteld vrolijk optimistisch dat het steeds warmer wordt.

Aan de ene kant vind ik het heerlijk zo een zonnetje, de natuur is mooi. Maar in mijn achterhoofd realiseer ik me dat er weer een vervelende periode aan zit te komen met veel overmatig zweten. Lastiger zweetplekken verbergen, vrij intensief allemaal....

Het is niet anders, sterkte allemaal en probeer ook een beetje te genieten van de zon. :? ;)
Saar.
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 11:31
Contacteer:

Bericht door Saar. »

Hmmm ik geef je volledig gelijk, een dubbel gevoel!
Ik vind het heerlijk om in de zon te zitten ^^ Maarja - daar gaan de truitjes etc die je wél aankon - ik vind het dan altijd moeilijk om in de winkel iets uit te vinden wat wel kan en bij het weer past zeg maar C'=
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2776
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Met dit warme weer baal ik weer enorm. Ik heb ontzettend veel last van schrale rode plekken bij mijn lies door het zweten. Niets helpt hier tegen. Smeer er van dat baby zalf op wat gelukkig werkt.

Het is leuk dat mooie weer maar voor ons zweters toch iets minder....... balen!!

groetjes Thijs
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Vervelend Thijs. Zelf heb ik last van eczeem op mijn voeten met dit warme weer. Mijn sokken zijn de hele dag doorweekt van de zweetvoeten en daardoor krijg ik last van eczeem. Ik smeer me eigen gek elke dag maar het is net dweilen met de kraan open.

Verder is mijn computermuis constant drijfnat, het is pas april en ik heb al het gevoel dat het nog benauwder is dan vorig jaar. :?

Maar goed, we worstelen ons er wel weer doorheen. Af en toe lekker in het zonnetje in de tuin, het zweten is er eenmaal dus we maken er het beste van. :lol:
Kinep
Vijver
Vijver
Berichten: 77
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 16:17
Contacteer:

Bericht door Kinep »

Zwetertje1977 schreef:Vervelend Thijs. Zelf heb ik last van eczeem op mijn voeten met dit warme weer. Mijn sokken zijn de hele dag doorweekt van de zweetvoeten en daardoor krijg ik last van eczeem. Ik smeer me eigen gek elke dag maar het is net dweilen met de kraan open.

Verder is mijn computermuis constant drijfnat, het is pas april en ik heb al het gevoel dat het nog benauwder is dan vorig jaar. :?

Maar goed, we worstelen ons er wel weer doorheen. Af en toe lekker in het zonnetje in de tuin, het zweten is er eenmaal dus we maken er het beste van. :lol:
Hopen op een slechte zomer ;) Maar niet te luidop zeggen als anderen erbij zijn of die verklaren je zot.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Gisteren even de stad ingefietst (4 minuten), kaartje halen (3 minuten) en weer terug fietsen (4 minuten). Ik kon weer een droog tshirt aantrekken hoor... Natte rug en oksels.

Ik vind dit weer hardstikke lekker alleen het zweten is een groot nadelig effect ervan. :)
Plaats reactie