transpiratie in gezicht

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Maniac
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 19:22
Contacteer:

Bericht door Maniac »

Ik heb het middel zojuist bij de ziekenhuisapotheek opgehaald. Het begint alweer iets warmer te worden, perfect weer om te testen dus.

De creme laat zich goed smeren en trekt snel in. Op de verpakking staat dat ik 1 tot 2 keer per dag in moet smeren.

Spoedig meer!
JJ
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 11 okt 2006, 20:12
Locatie: NL
Contacteer:

Bericht door JJ »

Ben vanmorgen bij dermatoloog geweest voor weer een paar botoxinjecties.

Helaas hadden ze nog niet gehoord van glycopyrronium bromide creme, maar ze waren er wel in geïnteresseerd dus ze hebben me een emailadres gegeven zodat ik de info kan geven.

De behandelende arts was er zelf trouwens niet bij dus in die zin had het waarschijnlijk toch nu niet voorgeschreven kunnen worden.

Nou ja, ik ga er gewoon snel achterheen. Heb ook nog zo'n ionto apparaat hier thuis staan dus wellicht kan ik die ook gebruiken met glycopyrrolate.

Hoe gaat het nu verder bij jou Maniac, onverdeeld succes of toch minder?
doffer
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 02 mei 2008, 00:57
Contacteer:

Bericht door doffer »

wat ik hier lees (ook op de forum) komt me bekend voor, ik zweet veel aan de rechtere kant van mijn gezicht alleen.

het is zo apart en verbaasend dat ik soms denk van wat moet dit voorstellen, Ik haat het als bijv mensen denken dat ik te verlegen ben of door sexsueel opwindingen moet zweten want het is echt niet zo.

ik zweet ook als ik geen ene moer doe, en als je goed oplet dan zie je mijn linkere kant van mijn gezicht hartstikke droog is.
waardoor zweet ik ?weet ik echt niet .. het gebeurt zomaar vooral als ik ergens binnen zit.

veel mensen vragen aan mij heb je het zo warm ? nee mensen het is koud en wil juist een dikke jas aandoen.

en dan nog het probleem in het bij zijn van meiden... ik vrees dat ze verkeerd gaan denken .. ja ik kan ook niks aan doen mijn voorhoofd is vol met zweet druppels.

wat wordt meestal gebruikt voor het gezicht dan?
he dit lucht op thanx mensen


ps de rest van mijn lichaam zweet ook redelijk veel maar ik heb heel weinig last van.
Anneke
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 13 aug 2018, 10:36
Contacteer:

Re: transpiratie in gezicht

Bericht door Anneke »

Hallo. Ik ben hier nieuw en stel me even voor.
Ik ben Anneke en heb al jaren enorm last van wat ik dacht na verschijnselen van de overgang.
Ik was 28 toe de overgang al begon , door medice redenen.
Ik dacht dat het over was maar ik ben toen zo’n 10 jaar geleden begonnen met weer opvliegers na een paar jaar geen last te hebben gehad. Ik ben nu 60.
Ik begon te zweten in mn gezicht en nek . En het is alleen maar erger geworden. Mijn lymphe zijn ook niet goed ik heb lymphe oedeem . Waar ik wekenlijks therapie voor heb.
Nu is het zweten in eens zo erg geworden dat het de hele dag van mn hoofd en gezicht af druipt.
Als ik op mn scootmobile rijd met mn gezicht in de wind vind ik datheerlijk. En ik hou van de winter omdat het dan aan zienlijk minder is. Ik dacht nog steeds dat het de overgang was tot ik vanmorgen eens op internet ben gaan zoeken ernaar en dit forum tegen kwam kwam.
Eindenlijk. Ik heb het niet alleen.
Ik ga morgen meteen naar mn huisarts en vertel hem er van. Ik heb het nooit aan gekeert omdat ik dacht te weten waar het door kwam.
Nu gebruik ik ook morfine als pijn bestreiding en wil weten of dat er ook nog mee te maken kan hebben.
Oke dit is mijn verhaal en ik zweet me weer al kapot ff deppen. En tot laterrrr.
Anneke
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 13 aug 2018, 10:36
Contacteer:

Re: transpiratie in gezicht

Bericht door Anneke »

Ik maak morgen weer een afspraak . ik moet toch morgen naar de longarts daar. ik gebruik enorm veel medicijnen waar onder de morfine. dus mag ik nooit zomaar iets uit probereb zonder toestemming. maar zodra ik iets hoor dan laat ik het hier weten .
Fijn dat ik hier met mensen kan praten die het zelfde mee maken.
Groetjes Anneke.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: transpiratie in gezicht

Bericht door Erje »

Welkom hier Anneke,

Als het zweten ineens veel erger is geworden dan is dat zeker een reden voor de arts om daar goed naar te kijken.
Mogelijk is het inderdaad een bijwerking van medicijnen. Als dat zo is, dan is er misschien een alternatief medicijn mogelijk, wat deze bijwerking niet heeft.
Hopelijk neemt de arts je serieus en kan er snel een oplossing gevonden worden.

Groetjes,
Erje
Plaats reactie