Koeler met onweer

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Koeler met onweer

Bericht door Ina van Ringen »

Het is gelukkig een stuk koeler en zowaar heb ik een paar prettige dagen gehad, totdat er onweer kwam en de drukkende lucht.
Zweten zweten en nog eens zweten. Gisteren toch maar gaan werken. Ik voelde me al niet fit en heb weer eens een ochtend in een nat pak rondgelopen met als gevolg, KOU GEVAT, doordat ik kletsnat mijn werk doe en de temperatuur fiks lager is. Heb me vandaag dus ziek moeten melden en ben dus weer eens ziek thuis zonder dat ik daar wat aan kan doen. Al mijn spieren over mijn hele lichaam doen me zeer en zijn loodzwaar. Doodmoe ben ik ervan en vanmorgen voelde ik me echt beroerd hierdoor. Balen en nog eens balen.
Op mijn werk vinden ze dat natuurlijk vervelend, wat ik me voor kan stellen, maar voor wie is het nu het vervelendste? Ik denk voor mijzelf, want ik kan weer eens niet gaan en staan waar ik wil.
Wat moet ik hier nu weer mee? Niks denk ik, want je kan niks ondernemen. Botox, het enige wat nog hielp krijgen we niet meer vergoed, en verder is er niks.
Ik kan toch moeilijk mijn hele lichaam met aluminium chloride insmeren, das ook niet echt gezond.
Ach, ik ziek het maar weer uit, maar moest dit even kwijt. :cry: :cry: :cry:
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Ina!
Echt vervelend zeg. Zo schiet het niet op hè? Ik ben zelf ook continu verkouden en moe omdat ik gewoon zo vaak 'kou vat'. Het is echt super vervelend! Héél veel sterkte en beterschap weer! Het weer is vandaag wat beter, hopelijk blijft het nu ook weer even zo!
Groetjes, Angela
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Beterschap Ina, het is te schandalig voor woorden als je het mij vraagt. Waarom krijgen wij mensen met hyperhidrosis niet gewoon botox vergoed als wij het nodig hebben. Jij zou volgens mij nog in aanmerking komen voor de WAO als ik het zo lees. Wie is daar bij gebaat ? niemand toch ? Ik vind het echt schandalig. Daag je ziektekostenverzekering voor de rechter Ina, ik doe precies hetzelfde. Sterkte!

Groetjes Thijs
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Ik wil dit ook doen, maar ik wil eerst even op vakantie en ook afwachten wat de internist bij ons voor elkaar krijgt.
En inderdaad, het moet niet gekker worden, dan wordt het echt wao werk. Ik ga meestel al te ver op mijn werk en moet dat dan behoorlijk bekopen. Vorig weekend had ik vrij en heb het hele weekend geslapen, twee nachten en twee dagen, toen ging het weer. Leuke dingen doen was er niet bij. Het is nu slapen en werken, slapen en werken, en ga zo maar door. Energie voor de leuke dingen is er niet meer bij. En dit is niet goed.
Houd toch geen mens vol?
Gisteren was het ook weer mis en vandaag ook. Ik ben blij dat ik me ziek gemeld heb, reden: morgen komt er onweer met de daarbij behorende drukkende luchtdruk en hier reageert mijn lijf enorm op. Ik denk bij wel meer mensen. Die zijn dan klam, maar ik ben gewoon zeiknat, das toch een heel verschil. En dit verschil begrijpen anderen 9 van de 10 keer niet. :( Ik heb nu voor mezelf gekozen, wil toch graag nog een beetje fatsoenlijk met vakantie. Moet in twee dagen 1400km rijden, dus kan ik niet te uitgeput zijn voor ik vertrek.
Gelukkig heb ik airco in mijn auto, dat scheelt een helehoop. Geen problemen als ik in de zon in de file kom te staan.
Ik kijk het nu eerst aan en wil toch mijn boeltje wel al in orde hebben voor ik weer ga werken. Ik heb nog anderhalve week om weer op verhaal te komen, maar moet voor ik met vakantie ga toch wel weer beter zijn gemeld. :oops:
Ik zie wel. Groetjes Ina.
Plaats reactie