duur botox van Carpe

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
encil
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 18 nov 2005, 14:22
Contacteer:

duur botox van Carpe

Bericht door encil »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze forum. Ik heet encil, ben 24 jaar en heb al heel lang last van overmatige transpritatie. Zweetplekken is mijn grootste moeite, de rest van mijn lichaam heb ik niet zo een last van...

Ik ben van plan Botox injecties te laten doen, en ik heb op deze forum heel veel positieve reacties gelezen van Carpe in Belgie. Alleen weet ik niet precies hoe lang het eefect is van botox van carpe. Kunnen mensen die daar behandeld zijn mij vertellen hoelang ze zweetvrij zijn geweest???
(ook ga ik binnenkort die pilletjes oxybutinine proberen, alleen w8 ik op het nieuwe zorgstelsel, ik zit namelijk met een eigen risico:)))


Ik hoop van jullie te horen,

groetjes encil
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi ,
Ik ben ook behandeld bij Carpe,
En er is geen duidelijke termijn voor .
Bij geen enkele kliniek het gaat erom hoe jou lichaam erop reageerd dus laat je niks wijsmaken dat het bij jou precies zolang duurd als bij een ander dat kan nl niet!!!
Als ik jou was zou ik Carpe bellen om info op te vragen dan kan je dat rustig doorlezen en voor jou de keus maken of je het ervoor over hebt ja of nee, ik was erg tevreden over carpe.
Het is daar niet zo duur 160 euro is het proberen waard toch???
Dan weet je wat voor een effect het bij jou heeft!!
Succes Kim
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hallo ik ben 2 maal behandeld bij Carpe. De eerste keer was een paar maand na mijn laatste ziekenhuisbezoek, samen met Kim...Het effect was goed..:D

Nu ben ik voor een 2e keer geweest, ik dacht ergens in oktober of september en ik merk wel dat ik af en toe wat "natter" ben dan normaal (helemaal niks) Ik merk wel dat carpe minder inspuit, maar het effect is nog steeds goed, en carpe is tot nog toe een van de goedkoopsten qua botox.. Nou heb ik ook nog geen vichy erbij gebruikt ( dit vertellen ze wel aan mij, dat dit moet, maar ik ben te eigenwijs ;))

Als je meer info wilt, zeg het maar!
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

kimmy schreef:Hoi ,
Het is daar niet zo duur 160 euro is het proberen waard toch???
Is dat per oksel of voor beide oksels samen? En is er een wachtlijst of wordt je vrij snel geholpen nadat je belt voor een afspraak?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Je kan heel snel geholpen worden... en het is voor 2 oksels!

Groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

dat gaat idd erg snel!
Dus laat ons weten hoe het gaat!

Gr Kim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht